Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg kjøpte Iron Man, Hancook, The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor (og lost sesong 4, men det er jo ein serie( litt før jul som eg skulle kose meg med i jula. Er litt usikker på dei kostet siden er litt siden eg kjøpte dei og kjøpte dei på 2 forskjellige plasser på Mix og Spaceworld der eg bur. Husket at eg brukte 1000 -/+ ivert fall total på filmene og lost sesong 4.

Lenke til kommentar

Oi, tror jeg gjorde tidenes deal på GameStop Lillehammer. 10kr pr stk for følgende:

The Wolf Man - Legacy Collection (3 W.M-filmer)

The Diary of Anne Frank (1959)

A Yank In The RAF

Der Untergang

Buddy

Selskapsreisen

Kunsten Å Gråte I Kor

No Direction Home: Bob Dylan

Sunset Boulevard

The Good German

The Motorcycle Diaries

Alle med plastikk. De hadde også mange eksemplarer av Godfather-trilogien, Chaplinfilmene og Der Untergang.

Lenke til kommentar
Oi, tror jeg gjorde tidenes deal på GameStop Lillehammer. 10kr pr stk for følgende:

A Yank In The RAF

Der Untergang

Buddy

Selskapsreisen

Kunsten Å Gråte I Kor

Sunset Boulevard

The Good German

The Motorcycle Diaries

Alle med plastikk. De hadde også mange eksemplarer av Godfather-trilogien, Chaplinfilmene og Der Untergang.

Jeg vil til Lillehammer. 10 kr filmen er jo latterlig billig. Jeg skulle kjøpt Gudfaren-filmene, Caplin-filmene, og masse av de du har kjøpt.

Lenke til kommentar

A Yank In The RAF

Der Untergang

Buddy

Selskapsreisen

Kunsten Å Gråte I Kor

Sunset Boulevard

The Good German

The Motorcycle Diaries

Jeg vil til Lillehammer. 10 kr filmen er jo latterlig billig. Jeg skulle kjøpt Gudfaren-filmene, Caplin-filmene, og masse av de du har kjøpt.

Dette er kun i Lillehammer eller? Hva er grunnen til de selger så billig?

Endret av Cortese
Lenke til kommentar
På nesten alle Gamestop er det billig da. Har aldri sett 10krs DVDder, men kjøpte engan King Kong orginalen til 39,- og The New World til 39,- der.

Har sett det samme, men da har det vært brukte DVD-filmer. De brukte filmene får man gjerne til 19 kr, eller 39 kr. Har bare kjøpt brukt engang derfra. Det var Frankenstein the legacy collection til 59 kr. Liker ikke å ha filmer andre har hatt før meg, uten å vite hvem det er.

Lenke til kommentar
På nesten alle Gamestop er det billig da. Har aldri sett 10krs DVDder, men kjøpte engan King Kong orginalen til 39,- og The New World til 39,- der.

Ble skikkelig overraska selv. De har vanligvis en brukthylle med alt fra 19,- til 79,- men i dag så hadde de en egen hylle med bare 10,- pr stk. Kan ikke helt skjønne at de skal være brukt heller, siden er er i emballasje og de hadde kanskje 20 eksemplarer av Der Untergang.

Lenke til kommentar

Ble skikkelig overraska selv. De har vanligvis en brukthylle med alt fra 19,- til 79,- men i dag så hadde de en egen hylle med bare 10,- pr stk. Kan ikke helt skjønne at de skal være brukt heller, siden er er i emballasje og de hadde kanskje 20 eksemplarer av Der Untergang.

Det er vel ryddesalg. De vil bli kvitt en del filmer for å få plass til nye på lager. De skal sikkert ha inn masse Blu-Rayfilmer og selger unna mange DVD-er.

Lenke til kommentar

Plix kjøp meg der untergang og send den til meg i posten :(

Lenke til kommentar

Gamestop har nok overteke filmar frå Free Record Shop, og dumpar dei. Eg tok eit raid i Oslo i dag og kjøpte desse til 10,-:

Speaking of Sex

Singles

Interview

Buddy

5 løgner

Andre omgang

Wallander: Brannvegg

Midnight Cowboy

Commando

Shrek

The Omen (2006)

Pluss Darwin Awards til 19,- (brukt) og Infernal Affairs til 29,-.

Elles kjøpte eg Superbitutgåva av The Mask of Zorro på playcom til 49,50, og Asian Masterpieces-boksen på PK til 99,-.

Lenke til kommentar

Gamestop er genialt. Jeg har forresten bestilt noen filmer fra play.com:

Attack of The Killer Tomatoes: Special Edition (2 Discs) - £3,99

Jacob's Ladder - £4,99

The Amityville Horror - Special Edition (2 Discs) - £5,00

Phantasm Digipack 5 Disc Limited Edition Box Set - £9,99

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...