Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var play sitt påske salg igang igjen :cry:

 

Ble bare 15 filmer :whistle:

 

Edit: Kan jo si hva jeg kjøpte i samme slengen.

 

The Hunted (2003), The Eiger Sanction, Extreme Ops, Patriot Games - Special Edition (5.1/DTS), Nick Of Time, Passenger 57, Liberty Stands Still, Airheads, Knock Off, Along Came Polly (5.1/DTS), Big, Point Break, Strange Days, Air America og Deadly Pursuit (aka Shoot To Kill).

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Idag satset jeg stort og skaffet meg hele 6 filmer :thumbup:

 

Pulp Fiction(kjøpte den på ny i Special Edition 2 disc utgave)

 

Resorvoir Dogs(kjøpte denne også på ny i Special Edition 2 disc utgave)

 

Donny Darko(denne har jeg enda ikke fått sett :blush: )

 

Platoon (når man finner slike klassikere til 99,- så må man slå til)

 

Uno (bra norsk film)

 

The motorcycle Diaries (meget bra film)

Lenke til kommentar
ID4 Special Edition, Dobbeldisc. (aldri sett den versjonen)

 

Var kun 79,- på RIMI, så den gikk i handlekurva. :)

Hvorfor folk kjøper film i matvare forettninger er for meg en stor gåte, men jeg er litt rar sånn. Men det var ikke det jeg skulle kommentere.

 

Men når det kommer til dobbelt disken, så vil jeg vel nesten si at det er en liten norsk spesialitet. Det kan i hvertfall virke slik til tider. Filmer som kommer på en disk i statene med en del ekstramatriell, kommer gjerne på to disker her for å virke som om du får mer for pengene. Siste eksemplet jeg kommer på er I-robot, en disk på sone 1 og to disker på sone 2. Alt er likt med den lille forskjellen at ekstramatriallet kommer på disk 2 i sone 2.

 

Men før noen kommer og sier at ID4 kommer på to disker i sone 1 så vet jeg det. Jeg har den ;)

 

ID4 - Five star collectors edition (hvorfor skal de ha så jævla lange og tungvinte navn)

 

Indiana Sev fra Joblo.com har en mening om det. Som jeg støtter helt og holdent.

 

Punkt 5 fra:Top 6 Suggestions on how to Improve your DVDs, Hollywood!

 

5 - Deluxe, Special, Anniversary, Collector’s Edition - Shut up!!

 

What a snowjob this nonsense is! Every other DVD nowadays is appointed a phony title in order to impress. Often times a movie just released on DVD is called the Special or Collector’s Edition! Well, if it’s the only edition available, I guess the collectors don't really have a choice, do they? In reality, the only thing special about it is that it’s the only DVD version of the movie available. From now on, just type the goddamn title of the film on the cover and move on!

 

Og da har vel jeg skrevet nok for i kveld, tilbake til filmen vidunderlige verden.

Lenke til kommentar

Fant ut at jeg måtte noen år tilbake i tiden nå for å finne noe gammel morro. Så da hoppet jeg 40 og 43 år tilbake i tiden og fant.

 

The Sons Of Katie Elder fra '65 har ikke sett denne på minst 12-15 år. Håper at den er like bra som jeg husker.

 

Og The Man Who Shot Liberty Valance fra '63, ikke sett denne men håper at den er så bra som mange skal ha det til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...