Coffey Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Nei, og det er ikke poenget mitt heller. Poenget er at det er tydeligvis mange som liker den/vil se den. Noe som faktisk kan brukes som en antydning til at den er bra Sist kjøpt: Armageddon, 50 kroner, Play.com Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Sist kjøpt: Doomsday på Blu-ray... Også mistake. Her vil jeg også skrive litt voffor. Jeg hadde i utgangspunktet lite forventninger til filmen... Helt grei, ukomplisert, enkel sci-fi film... Dere skjønner... en som underholder, men ikke setter noe krav til sitt publikum. Jo da... ukomplisert og enkel var den... Det var bare det at den var blottet for underholdning. Og tosken meg kjøpte den på blu-ray... rusten lada til strøken Ferrari-pris Jeg håper verden vil lære av mitt feilsteg slik at ingen trenger utsette seg for den filmen igjen... Vi snakker Kristin Lawransdatter... uten det kunstneriske uttrykket. zzzZZZzzz Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 mistake Indeed... For det første er det en egen tråd for siste BD film du har kjøpt. For det andre så hører vel strengt tatt minianmeldelsen din hjemme i akkurat den tråden, evt. "filmer du aldri vil se igjen". For det tredje, så tar du feil mht Doomsday! (hehe, neida, men jeg liker den. Akkurat passe B-film så det blir morsom underholdning) Så, tilbake til det denne tråden handler om; -Dragon Heat - £4.85 + £0.79 frakt -Skin Deep - £7,28 + £0,79 frakt Begge fra axelmusic Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 For det første er det en egen tråd for siste BD film du har kjøpt. Men denne tråden har ikke begrensninger for format... For det andre så hører vel strengt tatt minianmeldelsen din hjemme i akkurat den tråden, evt. "filmer du aldri vil se igjen".For det tredje, så tar du feil mht Doomsday! (hehe, neida, men jeg liker den. Akkurat passe B-film så det blir morsom underholdning) True... tar selvkritikk. Ønsker bare advare folk, så det ble gjort med god intensjon Så jeg burde vel skrevet slik: Doomsday kjøpt på Play.com Kostet 17.99£ Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Ikke akkurat kjøpt, men gaver jeg fikk til bursdagen. Doomsday (steelbook) - vet at denne ble kjøpt for 79 kr på Kiwi Diary of the Dead - Megastore, ukjent pris Batman the Movie- Megastore, ukjent pris Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Elkjøp, Sartor Senter: - James Bond: Dr. No. Kr. 59. - James Bond: On Her Majesty's Secret Service. Kr. 59. Frakt: apostlenes hester. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Hemni Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 I dag kjøpte jeg den første julegaven til mamma: Mamma Mia (Abba-filmen) Den kostet 139 kr på Spaceworld Lenke til kommentar
aGal Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Doomsday - 79,- Kiwi The Ring & The Ring Two i "samleboks" - 79,- Kiwi Ikke så ille priser synes jeg = ) Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Funny Games (1997) - DVDStrax for 89 kr Badlands £3,99 Days of Heaven £5,99 Fargo: Special Edition £5 Little Miss Sunshine £5 Requiem For a Dream £5 The Elephant Man: Special Edition £5 Play.com Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Freaks for £2,99 på Play.com. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) En Billy Wilder boks med : Double Indemnity (Har fra før) Lost Weekend The Major and the Minor Foreign Affair 140 kroner på amazon.co.uk Ace in the Hole (79 + frakt på cdon) Witness For the Prosecution (120 kr :S på amazon.co.uk inkludert frakt that is) Endret 28. november 2008 av BadSmile Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Freaks for £2,99 på Play.com. Fantastisk godt kjøp, en av favoritt filmene mine^-^ Får den til jul fra play.com jeg^-^ Kjøpte Mamma Mia for 149,- Spaceworld. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Mamma Mia? Skam deg. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Det er en kul film^-^ Dessuten så har jeg sett den live i London så jeg føler med litt "related" til den. Disse innlegga kommer til å bli sletta >.< Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Shoot 'Em Up På cdon.com for 68,- inkludert frakt. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Eg kjøpte UHF (Weird Al Yankovic) og Cannibal Holocaust 2 for £1.99 kvar på play.com. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Er ikke sikke rpå om det regnes som et kjøp, men jeg betalte for The usual suspects. Da jeg gikk fra kassa så jeg at den ikke hadde forsegling. Jeg spurte fyren bak kassa om det var sånn film de hadde leid ut. " Æhh, ......er vel det". Jeg byttet den tvert. Kjøper ikke en film som har vært i 50 dvd-spillere før. Mannen bak kassa ble dritsur. Denne gangen kjøpte jeg faktisk The usual suspects. Kostet 59 kr på Expert. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Freaks for £2,99 på Play.com. Fantastisk godt kjøp, en av favoritt filmene mine^-^ Får den til jul fra play.com jeg^-^ Weehuu Jeg liker mange skrekkfilmer fra 30-tallet, så jeg gleder meg til å se denne. Lenke til kommentar
AsconaB Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Black Snake Moan 79,- Juno 79,- Die Fälscher (Falskmynterne i Sachsenhausen) 79,- Around The Bend 59,- Alle sammen på Kiwi. Lenke til kommentar
Sniper_Elite Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Den siste jeg kjøpte var en Pokemon film som kostet 250kr på bokhandelen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå