Vodkakick Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 UNO (mmmm Peppes Filmdeal ) Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Fear and Loathing in Las Vegas - Terry Gilliam Min første DVD fra 'The Criterion Collection'. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Fear and Loathing in Las Vegas - Terry Gilliam Min første DVD fra 'The Criterion Collection'. Hva er det som skal til for at en film skal komme ut i Criterion-versjon? Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Hva er det som skal til for at en film skal komme ut i Criterion-versjon? Uten å vite så mye om dette: Jeg regner først og fremst med at det er filmer som trekker publikum. Det er jo alt fra ypperste kvalitet av mesterverk til makkverk (les: Armageddon) som befinner seg i samlingen. Litt mer informasjon: About Criterion. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Under Siege (Kapring på åpent hav) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Hamilton Last Man Standing The Heist 25 kr til sammen. Ja, jeg kjøper fortsatt VHS. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 HamiltonLast Man Standing The Heist 25 kr til sammen. Ja, jeg kjøper fortsatt VHS. Why ? Starwars episode 4-6 i en sånn dvd boks. Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 The Motorcycle Diaries Eternal Sunshine Of The Spotless Mind True Romance Killing Zoe Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 HamiltonLast Man Standing The Heist 25 kr til sammen. Ja, jeg kjøper fortsatt VHS. Why ? Starwars episode 4-6 i en sånn dvd boks. Sannsynligvis fordi VHS er fullstendig brukbart selv om de fleste filmer nå gis ut på DVD Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Third rock from the sun: sesong 1 og 2. Lurer på om jeg skal ta en 3 dagers og se litt film Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Alien vs Predator Resident Evil Apocalypse Ghost Of The Mars The Bourne Identety (konge thriller) The Bourne Supremacy(en verdig oppfølger med non stop action) Conan Conorado Endret 9. mars 2005 av Wooho Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Dead or Alive Trilogy - Takashi Miike Lenke til kommentar
Döden Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Dead or Alive Trilogy - Takashi Miike Det var da (/"#¤/("#¤/(-billig. Hva med frakt, pålitelighet osv? Endret 10. mars 2005 av Beistet Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Jeg har bestillt fra dem mange ganger, og alltid fått filmen, så det er ikke noe problem;) Velger du billigste porto så blir det rett under $5 fordi det er 3 filmer. De hadde et lite problem i høst når noen hacket seg inn og fikk tak i et par kreditkort numre. Etter det har de pøst på med alt slags sikkerhetsgreier, så sikkerhet bør du ikke bekymre deg for De skriver og en lavere pris på pakken slik at du slipper toll... dessverre fant tollerne dette ut i vinter, fordi Pacific bestemte seg for å spare penger ved å sende store samlinger av pakker av og til, i stedet for små samlinger, ofte. Dermed fikk tollerne inn mange hundre pakker samtidig, og alle var under 200kr Og siden tollerne ikke lenger stoler på DVD Pacific sine priser som står på pakken, må du kanskje printe ut og sende inn kviteringen til tollen (eller kontoutskift, men det anbefaler jeg ikke i denne sammenhengen siden Dead or Alive Trilogy er på 193 kr, og med 5 dollar mer så blir det over 200kr. Kontoutskriften vil jo vise et samlet beløp, mens kviteringen skiller dem). Jeg slapp sist jeg bestillte, men en bekjent fikk samme dag en lapp om at han måtte sende inn kvitering. Jeg var vist bare heldig. DVD Pacific er herlig for oss fattigfolk. Men hvis du har mye gryn og ikke gidder å ta sjangsen på å stresse med kvitering. Så anbefaler jeg det ikke... Endret 10. mars 2005 av Scarface^ Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Babylon 5 - Movie Collection Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 La Haine (Special Edition). Jeg har en dvd-utgave av La Haine fra før av, men denne har så elendig teksting hva angår synlighet (helt hvit tekst på en svart/hvit-film gjør at den til tider er svært uleselig) og rett og slett dårlig oversetting. Får håpe denne versjonen er mer verdig en slik en fantastisk film. Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 The Bourne Identity og Xmen 1,5 Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 The Day After Tomorrow & Scary Movie 3 Lenke til kommentar
stigos3000 Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Pulp Fiction 21 gram Mystic River Uno Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå