Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er det som skal til for at en film skal komme ut i Criterion-versjon?

Uten å vite så mye om dette: Jeg regner først og fremst med at det er filmer som trekker publikum. Det er jo alt fra ypperste kvalitet av mesterverk til makkverk (les: Armageddon) som befinner seg i samlingen.

Litt mer informasjon: About Criterion.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Hamilton

Last Man Standing

The Heist

25 kr til sammen.

Ja, jeg kjøper fortsatt VHS.

Lenke til kommentar

Jeg har bestillt fra dem mange ganger, og alltid fått filmen, så det er ikke noe problem;) Velger du billigste porto så blir det rett under $5 fordi det er 3 filmer.

De hadde et lite problem i høst når noen hacket seg inn og fikk tak i et par kreditkort numre. Etter det har de pøst på med alt slags sikkerhetsgreier, så sikkerhet bør du ikke bekymre deg for :thumbup:

De skriver og en lavere pris på pakken slik at du slipper toll... dessverre fant tollerne dette ut i vinter, fordi Pacific bestemte seg for å spare penger ved å sende store samlinger av pakker av og til, i stedet for små samlinger, ofte. Dermed fikk tollerne inn mange hundre pakker samtidig, og alle var under 200kr :hmm:

Og siden tollerne ikke lenger stoler på DVD Pacific sine priser som står på pakken, må du kanskje printe ut og sende inn kviteringen til tollen (eller kontoutskift, men det anbefaler jeg ikke i denne sammenhengen siden Dead or Alive Trilogy er på 193 kr, og med 5 dollar mer så blir det over 200kr. Kontoutskriften vil jo vise et samlet beløp, mens kviteringen skiller dem). Jeg slapp sist jeg bestillte, men en bekjent fikk samme dag en lapp om at han måtte sende inn kvitering. Jeg var vist bare heldig.

DVD Pacific er herlig for oss fattigfolk. Men hvis du har mye gryn og ikke gidder å ta sjangsen på å stresse med kvitering. Så anbefaler jeg det ikke...

Endret av Scarface^
Lenke til kommentar

La Haine (Special Edition). Jeg har en dvd-utgave av La Haine fra før av, men denne har så elendig teksting hva angår synlighet (helt hvit tekst på en svart/hvit-film gjør at den til tider er svært uleselig) og rett og slett dårlig oversetting. Får håpe denne versjonen er mer verdig en slik en fantastisk film.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...