Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aldri fått kjøpekick før?:)

Hehe, jo, men stort sett på nettbutikk.

Nei, eg forstår godt at ein kjøper film i butikk, då får ein det i handa med ein gong. Det er ein sjarm ved å opna posten å finna filmar ein ikkje hugsar å ha bestilt, då.

Eg er alltid litt usikker på å posta om betre tilbod på filmar i denne tråden, fordi eg veit det kan ta vekk noko av gleda ved handelen ein alt har gjort. Samstundes tenkjer eg at folk jo bruker denne tråden for tips til filmar ei vil kjøpa, og då er det vel greitt å koma med råd om betre prisar.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Leenge siden jeg har kjøpt meg filmer nå. Og samtidig prøver en ny nettbutikk. Så bestilte følgende fra Play.com

Judge Dredd - 2.99£ = 31,50 NOK

Mad Max Trilogy - 8.99£ = 94 NOK

Lucky Number Slevin - 3.99£ = 42 NOK

Lock, Stock And Two Smoking Barrels - 3.99£ = 42 NOK

Transporter 1 & 2 Boxed - 4.99£ = 52,50 NOK

Forhåndsbestilte:

Batman: The Dark Knight (2 Discs) (w/ Play.com Exclusive Art Cards) 11.99£ = 126 NOK

Serier:

House M.D.: Season 1 - 12.99£ = 136 NOK

Band Of Brothers Box Set - 17.99£ = 188,50 NOK

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Twin Peaks: Fire, Walk With Me €10 på en bokhandler i Roma.

Håper du har sett serien først, hvis ikke får du ikke så mye ut av denne. Har du gjort det er den imidlertid meget bra og mye bedre enn det ryktet sier.

Regner med å fullføre serien i dag. Er bare et par episoder unna. Serien er fantastisk, og jeg må si jeg setter store forventninger også til Fire, Walk With Me. Har hørt mye forskjellig om den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...