Kjeven Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Slang med Rambo (4) til 59kr når jeg bestilte en bok på norli.no. Lol, skulle bare innom her før jeg gikk og la meg for å si akkurat det samme... Rambo 4, 59 kr, hos den lokale Norli-butikken... Not bad, not bad at all. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Snublet inn på PK i dag, og slapp ikke ut før jeg hadde betalt 59kr for Made In Britain (1982). Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Etter å ha sett fantastiske Clerks her om dagen, måtte jeg bestille Clerks 2 £5 hos play.com Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Etter å ha sett fantastiske Clerks her om dagen, måtte jeg bestille Clerks 2 £5 Du må jo sjå Mallrats, Chasing Amy, Dogma, Jay & Silent Bob Strikes Back før du ser den då ;-) (j/k) Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 MÅ jeg? Satt meg ned med Clerks her om dagen, skratta nesten konstant. Lurte nesten på om jeg skulle bytte nick til Silent Bob_3 Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 MÅ jeg? Satt meg ned med Clerks her om dagen, skratta nesten konstant. Lurte nesten på om jeg skulle bytte nick til Silent Bob_3 Nei, du må sjølvsagt ikkje. Men det er nokre historieelement som går gjennom alle filmane. Siste filmar eg kjøpte: Do the Right Thing 47,- Jungle Fever 47,- på Game Stop ved Arkaden, Oslo. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) 6 filmer for 218,50 hos Homeenter Filmclub: Saw III Transformers Sweeney Tood: The Demon Barber of Fleet Street Dan in Real Life Mannen som elsket Yngve Leatherheads Endret 22. september 2008 av yvonne2 Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Clerks?, 10-årsjubileumsutgåva, steelbook, £9.48 inkl. frakt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Kjøpte Clerks, Dogma og Dexter sesong 1 for 386kroner på PK Oslo City. Mener jeg å huske Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Alfred Hitchcock Collection for £20,49 på hmv.com (edit: med frakt inkludert) Endret 22. september 2008 av v3g4rd Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Over toll-grensa, med andre ord? Kosta £18 forrige uke, dumpa ned i postkassa(hentelappen, i det minste) i dag. Lenke til kommentar
Ms-Me Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Så måtte jeg bruke litt penger IGJEN... Nå har jeg runda 50+ filmer og 6 serier de siste to ukene Nye nå: CDon..: Coyote Ugly 49 kr EuroTrip / Road Trip (2 disc) 99 kr Full pakke 49 kr Terapi for Korte Lunter 49 kr Full Pakke 2 49 kr Pirates of the Caribbean: Curse of the Black Pearl (Slim-Case) 9 kr The Bone Collector 49 kr Og tentke jeg skulle prøve Play.com: National treasure 2 £ 5.00 Billy Madison £ 2.99 The Girl Next Door / Nurse Betty / Say It Isn't So £ 7.99 House Of Wax (2005) / Ghost Ship £ 5.99 Date Movie / Stuck On You / Something About Mary (3 Discs) £ 8.99 Scary Movie 1-4 £ 15.99 Rush Hour 1-3 Box Set £ 13.99 The Break-Up / Along Came Polly £ 4.99 Endret 22. september 2008 av Ms-Me Lenke til kommentar
CCola Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Bør gjøre det først som sist. Ms-Me.. Jeg anbefaler deg å ikke kjøpe dual/3-pakker, om det ikke er av samme serie. Det er en "nybegynnerfeil" siden det er så billig osv, men det blir ikke "bra" i en større filmsamling. My advice, og sikkert noen som er enig med meg. Lenke til kommentar
Ms-Me Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Nei nei.. Det syns jeg ikke selv engang. Men de er så mye billigere enn å kjøpe de enkeltvis, så det får dessverre bli sånn innimellom. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Stakk innom musikkverket på vei hjem i dag og tok med meg: Mannen som elsket yngve Kr. 179,- Lenke til kommentar
Montag Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg anbefaler deg å ikke kjøpe dual/3-pakker, om det ikke er av samme serie. Det er en "nybegynnerfeil" siden det er så billig osv, men det blir ikke "bra" i en større filmsamling. My advice, og sikkert noen som er enig med meg. Jeg er ikke enig. Om det er skittfilmer i utgangspunktet er det like greit å ha flest mulig samlet på en dvd om man først skal ha dem i samlingen. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg anbefaler deg å ikke kjøpe dual/3-pakker, om det ikke er av samme serie. Det er en "nybegynnerfeil" siden det er så billig osv, men det blir ikke "bra" i en større filmsamling. Ja, lol n00b ass. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg anbefaler deg å ikke kjøpe dual/3-pakker, om det ikke er av samme serie. Det er en "nybegynnerfeil" siden det er så billig osv, men det blir ikke "bra" i en større filmsamling. My advice, og sikkert noen som er enig med meg. Jeg er ikke enig. Om det er skittfilmer i utgangspunktet er det like greit å ha flest mulig samlet på en dvd om man først skal ha dem i samlingen. Tja, men vi kjøper da ikke drittfilmer Spesielt ikke oss som er fattige studenter. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Over toll-grensa, med andre ord? Kosta £18 forrige uke, dumpa ned i postkassa(hentelappen, i det minste) i dag. Min kom også i dag, men den dumpet fysisk ned i postkassa...ingen hentelapp. Har stor postkasse... kjekt når det kommer mange filmer edit; også ble det ett spontankjøp i dag... -Capote -Mr. Beans Ferie 49,- per stk, brukte leiefilmer på Statoil Trysil - begge platene så helt nye ut (måtte sjekke 3 bean disker før jeg fant en pen en da...). Var på jobb i Trysil, sto og ventet på at kaffeautomaten skulle bli klar, begynte og titte... farlig! Endret 22. september 2008 av mjau Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Over toll-grensa, med andre ord? Kosta £18 forrige uke, dumpa ned i postkassa(hentelappen, i det minste) i dag. Nei, jeg sa i utgangspunktet feil Selve samlingen kostet £17,99 i tillegg til frakt på £2,50. Fikk min i postkassa i går jeg også, så jeg slapp unna alt som hadde med toll å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå