Godfather Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Godfather Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 The Texas Chainsaw Massacre: New Line Platinum Series That '70s Show: Season One The Ultimate Matrix Collection The Lord of the Rings: The Return of the King Konklusjon: Jeg skal ingen steder i helgen Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Kjøpte matrix reloaded, The ring, The bourne Supremacy! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Scarface Special Editon [2 discs] - kr 99,50. Lenke til kommentar
sanscript Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Alien vs. Predator Virtuosity Hackers Et must i alles filmsamling... Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Nothing to lose. Utrolig fet film med genial humor. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 I dag var jeg innom Play.com: - Rear Window - Waking Life (mye bra omtale her på forumet, ja?) - Runaway Train - Donnie Darko - Director's Cut - Ed Wood - Patton - Magnolia Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Vel, jeg er overlykkelig. Jeg var innom Platekompaniet idag og så gjennom Sone 1 importene, og hva finner jeg? Koyaanisqatsi og Powaqqatsi-dobbelpakke til 225kr! Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Flåklypa Grand Prix Klassiker, må bare ha The heroes of telemark Norsk historie, bare for å se hvordan historien er "hollywood style" Schindlers Liste Bra film, verd å ha i hylla Den Røde Drage Har Hannibal on Nattsvermeren, vis denne er i samme kvalitet er det et godt kjøp Ondskapens Hotell (The Shining) Klassiker, men den skuffet meg egentlig stort (så den i kveld). U.S.S Nimitz - lost in the pacific (The Final Countdown) det var 3 for 300, var like dyrt å kjøpe 2. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Den Røde DrageHar Hannibal on Nattsvermeren, vis denne er i samme kvalitet er det et godt kjøp Nope Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Den Røde DrageHar Hannibal on Nattsvermeren, vis denne er i samme kvalitet er det et godt kjøp Nope Hehe, det er sant, ikke det beste kjøpet. Er ikke like god. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Eraserhead - David Lynch Blue Velvet - David Lynch Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 25th hour Michael Moore - The Big One Dracula fra 1931 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 The Lion King - 2 disc SE, Mystic River og Groundhog day, kom i posten i dag... Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Amazon.com CSI: Crime Scene Investigation - Sesong 1 CSI: Crime Scene Investigation - Sesong 2 CSI: Crime Scene Investigation - Sesong 3 Rain Man Stephen Lynch - Live at the El Rey Pablo Francisco - Bits and Pieces Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Vel, jeg er overlykkelig. Jeg var innom Platekompaniet idag og så gjennom Sone 1 importene, og hva finner jeg?Koyaanisqatsi og Powaqqatsi-dobbelpakke til 225kr! Har veldig sans for filmmusikken til Philip Glass i Koyaanisqatsi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå