MagnusW Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Er ikke mange plassene som selger i oppkrav. CDON er den eneste som jeg vet om i hvert fall. Ellers vil jeg anbefale deg å begynne å bruke VISA, siden du får mye mer valgmuligheter i tilbud. Play.com og amazon.co.uk er å foretrekke da. Ja, får begynne å bruke play og amazon. Har vel kjøpt alle filmene på tilbud som er verdt å kjøpe fra CDON. Hva gjør dere med toll? Bestiller dere alltid under 200,- og heller flere pakker? Eller vil det lønne seg å bestille derfra, medregnet toll? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Jeg kjøper kun varer fra Play og Amazon (uk og us) som er under 200 kr. I noen spesielle tilfeller kjøper jeg for over 200, men da skal jeg ha spart en del både før og etter moms. Jeg kjøper kun varer fra Play og Amazon (uk og us) som er under 200 kr. I noen spesielle tilfeller kjøper jeg for over 200, men da skal jeg ha spart en del både før og etter moms. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Siste filmen jeg nå kjøpte var "The golden Compass". Må si jeg ble overasket over filmen, den var tidvis god tidvis mindre god men slutten fikk meg til å sitte med det største "?" over hodet. Skjønte ikke at filmen var over før rulleteksten kom over skjermen og selv da ble jeg sittende med et "lurer dere meg nå eller?". Godt skuespill både fra nye og gamle skuespillere, har litt problemer med å se Daniel Craig som noe annet enn James Bond men han klarte rollen godt nok selv om han tidvis virker litt flat i skuespiller prestasjonene. Vel verd film å se om du liker fantasy sjangeren. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Ikke rart du ikke skjønte noe. Filmen er filmatisert fra første bok i en triologi. Vent litt lenger så kommer neste film. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Er ikke mange plassene som selger i oppkrav. CDON er den eneste som jeg vet om i hvert fall. Ellers vil jeg anbefale deg å begynne å bruke VISA, siden du får mye mer valgmuligheter i tilbud. Play.com og amazon.co.uk er å foretrekke da. Ja, får begynne å bruke play og amazon. Har vel kjøpt alle filmene på tilbud som er verdt å kjøpe fra CDON. Hva gjør dere med toll? Bestiller dere alltid under 200,- og heller flere pakker? Eller vil det lønne seg å bestille derfra, medregnet toll? Amazon.co.uk og .com. Sender filmene i samme pakke, altså bestiller du filmer til over 200 må du nok betale toll, men på play.com sender de filmene separert i hver pakke. Der må du kun betale toll på ting over 200 kr. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Ikke rart du ikke skjønte noe. Filmen er filmatisert fra første bok i en triologi. Vent litt lenger så kommer neste film. En god filmatisering fra bok til film klarer å få med seg den viktige uten at filmen blir uforståelig for alle som er interesert i det, er f.eks ikke påkrevd at du leser alle Ringenes Herre bøkne for å skjønne filmen. "The Subtle knife" ligger inne på post-production men jeg er skeptisk om New Line blir å filmatisere den, de tjente ikke akkurat stort om noe på den første filmen. Time will show. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 (endret) * Oz Sesong 3 * Ti-Ti * 249,- Strålende fornøyd har to episoder jeg ikke har sett av den sesongen. Endret 8. september 2008 av Slettet-1ZSK0pUMX2 Lenke til kommentar
Montag Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Talvisota til 79kr @PK. Sterk krigsfilm som sterkt anbefales - løp og kjøp! Endret 8. september 2008 av Montag Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 NEEEI. Eska på Sympathy for Mr. Vengeance var på svensk. Da har jeg Oldboy, Lady Vengeance og Hämnarens Resa. Spiller egentlig liten rolle, men det er en irriterende detalj Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Selv bruker jeg som regel bare CDON da de ofte har noen gode tilbud. I tillegg trenger man ikke betale med VISA. Tips til andre steder som sender i oppkrav? Visste ikke at vi kunne betale me postoppkrav på CDON, når jeg har vært der er bare Visa/Mastercard betalings mulighet. EDIT: Ja så nå at jeg måtte oppgi fullt person nummer. Endret 8. september 2008 av TheKaptain Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Ikke rart du ikke skjønte noe. Filmen er filmatisert fra første bok i en triologi. Vent litt lenger så kommer neste film. En god filmatisering fra bok til film klarer å få med seg den viktige uten at filmen blir uforståelig for alle som er interesert i det, er f.eks ikke påkrevd at du leser alle Ringenes Herre bøkne for å skjønne filmen. "The Subtle knife" ligger inne på post-production men jeg er skeptisk om New Line blir å filmatisere den, de tjente ikke akkurat stort om noe på den første filmen. Time will show. Ringenes Herre er da ganske uforståelig den også da når den er ferdig. Eller var det elementer i førstefilmen du ikke skjønte? Som støv f.eks. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Skjønte filmen, var ikke det, men skjønte ikke slutten, eller, rettere sagt, skjønte ikke at det var over og ut før midt i rulle teksten. Den ble avsluttet alt for kjapt. Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Donnie Darko Interview with the Vampire: The Vampire Chronicles Reprise Romper Stomper Scarface What's Eating Gilbert Grape For tilsammen 227,- hos CDON. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 King Kong: Deluxe Extended Edition (3 Discs) Fra play.com såklart Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 King Kong: Deluxe Extended Edition (3 Discs)Fra play.com såklart Shit, en 50-lapp for den utgaven er jo en skikkelig røver. Bestilt uten å nøle her også. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 King Kong: Deluxe Extended Edition (3 Discs)Fra play.com såklart Shit, en 50-lapp for den utgaven er jo en skikkelig røver. Bestilt uten å nøle her også. Hehe, kunne ikke holde meg Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 - Den siste Mohikaner - Fight Club - Schindlers List - Elsk meg i morgen - Frihetens Regn - The Godfather - The Coppola Restoration Box - Curb Your Enthusiasm - Sesong 3 - Curb Your Enthusiasm - Sesong 4 Dette i tillegg til at jeg utnyttet CDONs tilbud med James Bond-kofferten i går. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Klarte ikke dy meg på 007-kampanjen hos cdon jeg heller. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 HD DVD: Mutiny on the Bounty Willy Wonka and the Chocolate Factory Samla m/frakt 41.15 kanadiske $, privat via The Bombshelter. Lenke til kommentar
SteinErik Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 Iron Monkey [Platinum Edition] GBP 5.93 hos TheHut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå