Q-tip Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Har vel kanskje noe med å gjøre at du valgte "send så fort de er på lager" eller noe? Mener å huske at man kan velge om man vil ha de sendt etterhvert som de kommer inn, eller om man vil vente til alle er inne og få èn pakke. Det kommer også an på hvor de har de på lager. Mener at de har flere lagere, og hvis ordren din befinner seg på flere lagere, sender de separat fra hvert lager. Edit: For at dette ikke skal bli for off-topic: Sopranos sesong 2, 199 på platekompaniet Endret 4. september 2008 av Q-tip Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Sopranos sesong 1. 199,- på elkjøp Lenke til kommentar
Medisin Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Amazon.co.uk: - old school £3.98 - almost famous £2.98 - jarhead £2.53 - the man from earth £7.64 Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Fra Elkjøp: Pink Floyd The Wall - 99 kroner Fra Spaceworld: There Will Be Blood [blu-ray] - 179 kroner Fra xploitedcinema.com: The Neverending Story [blu-ray] - 170 kroner Fra Amazon.co.uk: Rebel Without A Cause [1955] - 50 kroner Happiness [1999] - 50 kroner Primal Fear [1996] - 50 kroner Inherit The Wind [1960] - 40 kroner A Few Good Men [blu-ray] - 110 kroner The Trial [1963] - 68 kroner The Verdict [1982] - 50 kroner Fra Amazon.com: Judgment at Nuremberg - 94,89 kroner Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Da har man kjøpt kvalitetsunderholdning på Platekompaniet: Family Guy "Blue Harvest" til 99,- Gleder meg til å se den Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Ferris Buellers Day Off Death Sentence True Lies A Fistful Of Dollars (Special Edition) 4 for 15£ hos dvd.co.uk Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 I dag dukket Corpse Bride opp i postkassen Ble sendt på tirsdag fra play.com Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Elephant Man £5 Dan In Real Life £5 Michael Clayton £5 Charlie Wilson's War £5 3:10 To Yuma £5 Play that is. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Disse kom i postkassa i dag; Groundhog Day - Collector's Edition - £5 The Chronicles Of Narnia: The Lion, The Witch And The Wardrobe - Royal Edition (4 Discs) £14.99 fra Play.com (sendt 26.08.2008) Lenke til kommentar
SgtKabukiman Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 La inn en bursdagsbestilling Mad men season 1 (18£) Rec (10£) Doomsday (11£) Fra play.com Phantasm sphere: complete collection (22£) Hellraiser puzzlebox (28£) Fra amazon.co.uk Ichi the killer: Bloodbag edition 15£ Videodrome: criterion collection 12 £ Naked Lunch: criterion collection 14 £ Fra ebay.co.uk Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) "DVD-er på tilbud"-tråden er en skummel tråd å lese i når man har en del penger på konto. Og når cdon.com gir bort James Bond kofferten gratis trenger du ikke be meg to ganger. Måtte selvfølgelig kjøpe en del filmer ekstra, men alt i alt er det verdt det. Endte opp med dette: Butch Cassidy and the Sundance Kid (1 disc) @ 169,- War Collection (3 disc) @ 169,- - Inneholder filmene, Tigerland, Tora! Tora! Tora! og The Thin Red Line Alien Collection (4 Disc) @ 169,- - Inneholder samtlige Alien filmer Independence Day - Extended Version (2 Disc) @ 169,- League of Extraordinary Gentlemen ( 2 Disc) @ 169,- Mafia Collection ( 4 Disc) @ 169,- - Inneholder filmene Miller's Crossing, Road To Perdition, Hoffa og Capone Og sist men ikke minst: James Bond - Ultimate DVD Collection Monster Box (40 Disc) @ 0,- Samlet pris inkludert frak ble: 1043,- Ikke så værst det for 34 filmer! EDIT: Æsj! Linkene til cdon.com funket ikke. Dere får bare søke de opp hvis dere er interessert i å se på de. Endret 5. september 2008 av Movieheart Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg slengte meg på samme tilbud... Fight Club - Special Edition (2 disc) 169 Braveheart - Special Edition (2 disc) 169 Butch Cassidy and the Sundance Kid (1 disc) 169 28 Days Later / 28 Weeks Later (2 disc) 69 War Collection (3 disc) 169 The Abyss - Special Edition (2 disc) 169 Minority Report - Special Edition (2 disc) 169 James Bond - Ultimate DVD Collection Monster Box (40 Disc) 0 Frakt 29 Totalt 1112 kr Angrer litt på noen filmvalg, men er på tide jeg får en komplett James Bond samling. (Og jeg som liksom skal spare penger nå om dagen ) Lenke til kommentar
CCola Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Oppdatert nå? Står at den koster 2000,-, eller er det noe tilbud? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Du må kjøpe 6 filmer som ingår i kampanjen. Og så etter at du har valgt 6 filmer, legger du bare James Bond kofferten i handlekurven og vips så koster den 0,- EDIT: Gikk inn på James Bond kofferten nå og det ser ut som om de har fjernet tilbudet ja. Gikk fort unna! EDIT2: Gikk inn på en av filmene jeg bestilte og da fant jeg tilbudet. Bare søk på "War Collection" og så finner du tilbudet på den filmen. Her er en link til tilbudet: Click me! Endret 6. september 2008 av Movieheart Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Virkelig ikke dårlig tilbud det der. F.eks 4 mafiafilmer for 169,- Jeg betalte 99,- for Millers Crossing for noen måneder siden Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Ja når man tenker over det så er det ikke så værst. 34 filmer for 1000 lappen. Er ikke mer enn 30 kroner filmen det. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Her er direkte link til James Bond Tilbudet Lenke til kommentar
CCola Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Ah, nice! Da har jeg også bestilt! Alien Collection - 169kr - Alien - Aliens - Alien 3 - Alien Resurrection Mafia Collection - 169kr - Miller's Crossing - Road To Perdition - Hoffa - Capone War Collection - 169kr - The Thin Red Line - Tigerland - Tora! Tora! Tora! Denzel Washington Collection - 169kr - Man on Fire - Under Siege - Antwone Fisher Superhero Collection - 169kr - X-Men - X-Men 2 - Elektra - Daredevil Leonardo di Caprio Collection - 169kr - The Beach - Romeo & Juliet - Titanic James Bond - Ultimate DVD Collection - 0kr Totalt med frakt: 1043kr. Ikke verst ^^ Endret 6. september 2008 av CCola Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Jaja... jeg bestilte jo selvfølgelig James Bond tilbudet jeg også... (så en del andre filmbestillinger som var linet opp må vente litt til ) Problemet var å finne mest mulig valuta for pengene, samtidig som jeg helst ikke skal ha alt for mange filmer dobbelt opp! Så, da ble det dette; -Patton -Mr & Mrs Smith Unrated -The War Collection (har Thin Red Line fra før, men ikke de 2 andre) -Superhero Collection (har X-Men 1 og DareDevil fra før, men det er vel Director's cut utgaven av DD, som jeg ikke har) -Sean Connery Collection (The League of extraordinary gentlemen, Entrapment og Rising sun - har ingen av disse) -Michael Douglas Collection (Shining through, Wall Street, Don't say a word og The Star Chamber - har ingen av disse heller) -James Bond kofferten Tok også med en dobbeltdisc, Borat/Dodgeball, til 69,- 38 filmer, til en samlet sum av 1112,- inkl. frakt. Greit nok Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Her er min bestilling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå