Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I dag dukket Rogue opp i postkassen kjøpte den på Amazon.co.uk marketplace, til £9.93 + £1.79 i Frakt.

Ellers har jeg bestilt:

Spider-Man (Limited Edition Collector's Gift SetSpider-Man (Limited Edition Collector's Gift Set) $14.50 + Frakt på Amazon.com/Marketplace

Edward Scissorhands (Collectible Tin Anniversary Edition) $14.92 + Frakt på Amazon.com/Marketplace

The Jungle Book £17.98 + Frakt På Amazon.co.uk

Likte godt utgaven av Spider-Man:

post-143223-1220446126_thumb.jpg

Endret av TheKaptain
Lenke til kommentar

Vet det muligens blir litt off topic men må få sagt det likevell.

Vil gi all mulig ros til både cdon.com og amazon.co.uk for utrolig rask levering.

Jeg kjøpte en pakke fra cdon.com samt noen fra amazon.co.uk. Disse ble sendt på mandag og pakken fra cdon.com kom i går, mens den fra amazon kom i dag. Det er nesten for godt til å være sant.

Var dog en pakke fra amazon som ikke kom i dag, men regner med den dukker opp om ikke så altfor lenge.

Lenke til kommentar

Vil gi all mulig ros til både cdon.com og amazon.co.uk for utrolig rask levering.

Jeg kjøpte en pakke fra cdon.com samt noen fra amazon.co.uk. Disse ble sendt på mandag og pakken fra cdon.com kom i går, mens den fra amazon kom i dag. Det er nesten for godt til å være sant.

Var dog en pakke fra amazon som ikke kom i dag, men regner med den dukker opp om ikke så altfor lenge.

Enig at de er utrolig raske! Har venta i ca 11 dager fra pakken fra Play, men har enda ikke sett noe til den.

Lenke til kommentar

(Amazon.co.uk:) Raske er de, men siden de 2 siste pakkene jeg har fått fra Amazon.co.uk har kommet med skader på coveret så unngår jeg Amazon.co.uk. Utrolig kjip innpakning (på pakker som inneholder 1 eller 2 DVD-er). 

Lenke til kommentar
Enig at de er utrolig raske! Har venta i ca 11 dager fra pakken fra Play, men har enda ikke sett noe til den.

Ja play har vært forferdelig treige i det siste. Vurderer nesten å kjøpe fra Amazon heretter som har veldig rask levering.

Ja, men hvordan blir det? Om du kjøper 5 filmer dette blir omtrent 230 kr. Sender de alle filmene samlet, eller 3 filmer å så 2 filmer? For noen ganger sender de 2 i en pakke, å 3 i en pakke.

Har vært litt forsiktig med å kjøpe for mange filmer der på engang.

Endret av TheKaptain
Lenke til kommentar

Gikk små amok på play.com her om dagen.

Følgende godbiter ble kjøpt inn:

-American Beauty

-Apocalypse Now Redux

-Butch Cassidy & The Sundance Kid

-Children of Men

-The Thing

-Once Upon A Time In The West

-Run Lola Run

-Terminator 1

- Le Haine

Har forøvrig ikke sett noen av filmene fra før av så dette blir spennende!

Lenke til kommentar
Gikk små amok på play.com her om dagen.

Følgende godbiter ble kjøpt inn:

-American Beauty

-Apocalypse Now Redux

-Butch Cassidy & The Sundance Kid

-Children of Men

-The Thing

-Once Upon A Time In The West

-Run Lola Run

-Terminator 1

- Le Haine

Har forøvrig ikke sett noen av filmene fra før av så dette blir spennende!

Det der var eit kremutval. Aiaiai. Heldiggrisen som ikkje har sett dei før.

Lenke til kommentar
Amazon sender alt i en pakke.

Det er litt dritt egentlig, med tanke på toll. Derfor synes jeg dem skulle hatt en alternativ der man kunne velge om alt skal i en pakke eller en og en.

Er da bare å bestille en og en film om gangen da. Tar kanskje litt ekstra tid, men det sparer du på leveringstiden. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...