Keiseren av Grønland Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Black Belt (Kuro-Obi) Fra www.ezydvd.com Totalt 37 dollar Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 DVD: Alien/Predator - The Ultimate Collector's Edition (7 DVD Boxset) £10.99 + frakt hos Zavvi UK Dessverre mangler discen med Alien Ressurection - Coveret var tomt, plastikken var hel Noen andre som har handlet denne og opplevde det samme? Har sendt mail til kundeservice - så får vi se om den er like bra som prisen og leveringstida (som var bra!) Edit: Det står også "Disc 1" eller "Disc One" på de releasene som tydeligvis er "Special Edition"-versjoner, men evt ekstra disker følger ikke med i dette Boxset'et - noe som gjør det litt kjipere som samleobjekt. Mottok i dag ny boks, som var komplett. Kostet meg 89,- å returnere, så ble jo ikke kjempedeal, men god kundeservice. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) DVD: Alien/Predator - The Ultimate Collector's Edition (7 DVD Boxset) £10.99 + frakt hos Zavvi UK Dessverre mangler discen med Alien Ressurection - Coveret var tomt, plastikken var hel Noen andre som har handlet denne og opplevde det samme? Har sendt mail til kundeservice - så får vi se om den er like bra som prisen og leveringstida (som var bra!) Edit: Det står også "Disc 1" eller "Disc One" på de releasene som tydeligvis er "Special Edition"-versjoner, men evt ekstra disker følger ikke med i dette Boxset'et - noe som gjør det litt kjipere som samleobjekt. Mottok i dag ny boks, som var komplett. Kostet meg 89,- å returnere, så ble jo ikke kjempedeal, men god kundeservice. Hvordan er selve boksen? Skikkelige cover eller papp cover? Hva kostet det i frakt? Endret 2. september 2008 av Kontorstol Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hvordan er selve boksen? Skikkelige cover eller papp cover? Hva kostet det i frakt? Fri frakt. Det er ein slags plastbok, det er ikkje eit cover for kvar film. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) 28 days later 28 weeks later A guide to regocnizing your saints. Raw The interview Ong Bak 12 Monkeys 600kroner på Gamestop Mortensrud (2x4 for 300). Endret 2. september 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) DareDevil Directors Cut 2 disc. 19.50 på platekompaniet Endret 2. september 2008 av Cuz Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 DearDevil Directors Cut 2 disc. 19.50 på platekompaniet Lokalt tilbud? Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 DearDevil, som i en slags parodi? Eller DareDevil, den mindre gode filmen med Affleck? Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) DearDevil, som i en slags parodi? Eller DareDevil, den mindre gode filmen med Affleck? Lokalt tilbud? Hahahahahaa... ha. Virka lokalt ja, var ikke de vanlige prismerkene de pleier å bruke. Endret 2. september 2008 av Cuz Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 DearDevil, som i en slags parodi? Eller DareDevil, den mindre gode filmen med Affleck? Lokalt tilbud? Hahahahahaa... ha. Virka lokalt ja, var ikke de vanlige prismerkene de pleier å bruke. Kjempelokalt: http://www.platekompaniet.no/dvdproduct.asp?id=801245 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 DearDevil, som i en slags parodi? Eller DareDevil, den mindre gode filmen med Affleck? DearDevil, som i en slags parodi? Eller DareDevil, den mindre gode filmen med Affleck? Lokalt tilbud? Hahahahahaa... ha. Virka lokalt ja, var ikke de vanlige prismerkene de pleier å bruke. Kjempelokalt: http://www.platekompaniet.no/dvdproduct.asp?id=801245 Da så Er alle prisene i butikkene det samme som på internett? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Da har jeg begynt å kjøpe filmer igjen. Dr. Giggles (1992) The Serpent and the Rainbow (1988) Santa with Muscles (1996) Little Giants (1994) Nå skal jeg klare å utdanne min bedre halvdel i filmens vakre verden. Må bare passe på at Cun ikke spolerer alt med flinkisfilmer. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Lars Von Trier's Europe Trilogy Boxset 4 Disc - 359 kroner Inland Empire - 90 kroner På MIX Lenke til kommentar
Montag Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Black Belt (Kuro-Obi)Fra www.ezydvd.com Totalt 37 dollar Gled deg - det der er en ordentlig go'film. Meget imponerende karatesekvenser og ikke minst en veldig god story. Mitt siste kjøp: Lord Mountbatten £9 @Play.com Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Da har jeg begynt å kjøpe filmer igjen. Dr. Giggles (1992) The Serpent and the Rainbow (1988) Santa with Muscles (1996) Little Giants (1994) Nå skal jeg klare å utdanne min bedre halvdel i filmens vakre verden. Må bare passe på at Cun ikke spolerer alt med flinkisfilmer. Om du ikke har sett The Serpent And The Rainbow, så må jeg advare deg. Det er ikke en standart Zombie-film, slik som Coveret kanskje kan tilsi. Det er mer Voodoo-greier. Jeg sier ikke at den er dårlig, men det er nok mer en Thriller enn det er enn Skrekkfilm.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg har sett den flere ganger. Det var en klassiker da jeg gikk på ungdomsskolen. Det skal bli utrolig morsomt med et gjensyn. Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hitch Blu-Ray fra thehut.com til £10.42 med frakt Lenke til kommentar
Ms-Me Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Da har jeg kjøpt filmer fra cdon og Platekompaniet. Platekompaniet: Switch-79,50 ,- Troja- 59,50 ,- CSI Las Vegas, sesong 6-199,50 ,- Prison Break, sesong 1- 299 ,- Cdon: Bad Boys 2- 49 ,- G.I. Jane- 33 ,- I gode og onde dager - Chuck & Larry- 79,- Con Air- 49,50 ,- Skeleton Key- 33 ,- Rat Race- 33 ,- Skrik 1- 33 ,- Italian Job Special Collector's Edition- 69,- I Know What You Did Last Summer Collection (3 disc)- 229 ,- Bad Boys 1- 49 ,- Skrik 2- 33 ,- 10 Ting Jeg Hater Ved Deg- 49.50 ,- Day After Tomorrow- 59 ,- Dantes Peak- 33 ,- Weee:) Lenke til kommentar
SteinErik Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Supernatural - Season 2 £12.99 HMV.com Lenke til kommentar
Speik Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Disneys Fantasia 60th Anniversary Edition! Endelig. Alle dvd-utgavene med 1940-versjonen er out of print, men nå fikk jeg kjøpt denne herlige utgaven med masse ekstrating, ny og med plastikken på til kun 35 dollar på ebay! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå