Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

The Lord of the Rings Trilogy (Extended Edition Box Set) Amazon.co.uk - 19,47 GBP

Star Wars: Episode I - The Phantom Menace [1999] Amazon.co.uk - 11,46 GBP

Star Wars Episode II: Attack Of The Clones (2 Discs) Play.com - 15,99 GBP

Star Wars Episode III: Revenge Of The Sith (2 Discs) Play.com - 15,99 GBP

Star Wars Trilogy Box Set (4 Discs) Play.com - 30,99 GBP

(Prisene jeg har skrevet på Amazon er inkl. frakt.)

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

Pulp Fiction - 99kr - Elkjøp, Sandvika

The Prestige - 59kr - Elkjøp, Sandvika

Harsh Times - 159kr - Elkjøp, Sandvika

3:10 to Yuma - 129kr - Elkjøp, Sandvika

Behind Enemy Lines 2 - 159kr - Elkjøp, Sandvika

Jason Bourne: Ultimate Collection - 249kr - Platekompaniet, Sandvika

Totalt 854kr.

Lenke til kommentar

Lakus, jeg følte for å sjekke hvor mye du hadde spart på kjøpe akkurat det samme på play.com i stedet for Elkjøp og Platekompaniet. Forskjellen var overraskende stor.

Pulp Fiction - 5 pund

The Prestige - 4,99 pund

Harsh Times - 5 pund

3:10 to Yuma - 5 pund

Behind Enemy Lines 2 - 4,99 pund

Jason Bourne: Ultimate Collection - 22,99 pund

Totalt 474 kroner.

Lenke til kommentar

Litt off-topic her, men jeg tar sjansen: Hvis jeg bestiller på Play.com, hva slags undertekst-valg får jeg da? Kan leve uten norske tekster (de suger uansett), men vet at det finnes filmer uten undertekster i det hele tatt (altså uten engelsk), og det er jeg ikke like glad i...

Lenke til kommentar
Litt off-topic her, men jeg tar sjansen: Hvis jeg bestiller på Play.com, hva slags undertekst-valg får jeg da? Kan leve uten norske tekster (de suger uansett), men vet at det finnes filmer uten undertekster i det hele tatt (altså uten engelsk), og det er jeg ikke like glad i...

Eg tviler på at play.com sel nokon film utan engelsk tale og/eller tekst. Det vil nok i så fall vera markert svært tydeleg.

Endret av magnusbe
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte Lotr, og der var både norsk og engelsk tekst (+ en hel hau endre språk)

Lenke til kommentar

Det har jeg opplevd noen ganger. Ikke ofte, men det finnes noen utgivelser der ute uten tekst at all. Synes det er svakt av distributørene å ikke putte i det minste engelsk tekst for hørselshemmede, men dette er heldigvis veldig få av alle utgivelser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...