Dorian Gray Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Adaptation, men har ikke fått sett den ennå. Haha, samme her. Vi får se den ikveld, begge to. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 4 vidunderlige filmer kjøpte jeg idag: Akira Kurosawas Ran Aronofskys Requiem for a Dream Trainspotting og en av de (om ikke den) beste filmene til Michael Mann: The Insider Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Mean Streets - Martin Scorsese The Royal Tenenbaums - Wes Anderson Lenke til kommentar
Musty Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 kjøpte filmdeal på Peppes i går.. det var da Uno.. har ikke sett den enda though.. ser den vel i kveld.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Basic Instinct: SE og Major League datt ned i posten i dag Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 SHIT! Kortet mitt ble nettopp trukket for 500 spenn fordi jeg har hatt noen outstanding orders på play, som ikke gikk igjennom etter jeg skiftet kredittkort. Så forandret jeg instillingene på play.com, og plutselig så gikk ordrene igjennom. Ikke noe jeg trengte nå, akkurat. Skal jo tross alt ut å drikke i helga... Lenke til kommentar
pian Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 wh1te: Outstanding orders?! Jeg kjøpte "A nightmare before Christmas"! Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 The longest day og the day after tomorrow Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Den siste filmen jeg kjøpte var "Salo - or the 120 days of sodom" Sjekk omtale her. Ganske spesiell film. Er det noen her inne som har sett den? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Sjekk Filmprat-tråden for en lang debatt om akkurat den filmen. Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Siste filmene jeg kjøpte var da jeg var i oslo forleden med klassen, tok turen innom en lokal space-world butikk. Kjøpte meg A Man Apart, og, en starCraft dvd med alle filmsnuttene lagt sammen i forbedret kvalitet. Ble skikkelig forbauset da jeg så den ligge i en av de der tilbudskassene, bare plukka den med meg for 50kr. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Var en tur på Rockline her i byen i dag. Skulle egentlig ha meg Tre farger-trilogien, men den var bortevekke. I "2 for 200"-katergorien: - Videodrome (valgte den fremfor Spider) - Das Boot - Edward saksehånd - Blue Velvet (håper ikke det samme som den gamle UK-utgivelsen; se DVDBeaver.com) - Resurrection of the Little Match Girl - The Boondock Saints Ikke sett noen. Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) nevermind Endret 4. mars 2005 av fenris1979 Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Kjøpte Gone in 60 seconds, Fahrenheit 9/11 og spiderman 1 for 250kr på free record shop i går. Meget bra filmer synes jeg, spesielt Fahrenheit 9/11. Synes den er utrolig sterk og kritisk. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Friends Sesong 3 og The Bourne Identity Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Plukket opp Hellboy i dag, da den ikke var så dyr (under 160,-). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå