SteinErik Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 the Complete Collector's Edition - X-files Season 1-9 + The Movie 75£ i butikk, London. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Første dag i min nye hjemby Trondheim i dag, så turen bar rett på PK: The Boxer 59,90,- Wall Street 59,90,- Lola Rennt 59,90,- Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Første dag i min nye hjemby Trondheim i dag, så turen bar rett på PK: The Boxer 59,90,- Wall Street 59,90,- Lola Rennt 59,90,- Velkommen til byen. Du får nok mange turer innom PK. Siste jeg kjøpe var for øvrig Der Untergang, Extended Edition for 60 kr på PK (I Trondheim) Endret 4. august 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
afirm Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Var på UL og meldte meg inn i Vårt Land sin medie klubb. Då fekk eg gratis, The Gospel of John (Johannesevangeliet) So Glad - Gaither dvd. Var no innom CSE og bestillte eit par Dvd'ar av Kent Hovind. Why Evolution Is Stupid DVD (301DVD) - $9.95 The Age of the Earth with International Subtitles (101FLS08) - $17.95 Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Var no innom CSE og bestillte eit par Dvd'ar av Kent Hovind. Why Evolution Is Stupid DVD (301DVD) - $9.95 Er det den med "Bananen - ateistanes verste mareritt"? Lenke til kommentar
SgtKabukiman Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 DVD-galskapen slutter ikke. Må hamstre sykt med dvder før skolestart og fadderuke i Bergen. Da blir det mindre dvder å få kjøpt. Denne gang fra play.com: Childs play 4,99 Revenge of the nerds 1+2 3,99 Summer rental 2,99 Back to school 2,99 Uncle Buck 2,99 Platekompaniet: Eaten Alive 169 (129 med rabatt) Sopranos s. 6 del 2 199,5 (150 med rabatt) Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Fra CDON i forrige uke: Shaun Of The Dead 27.30 kr Hawaii, Oslo 69.30 kr Transformers - Special Collector's Edition (Metallbox)(2 disc)99.00 kr Frihetens regn 69.00 kr Ocean's Thirteen 49.00 kr Carlito's Way: Rise to Power 48.30 kr The Simpsons Movie 49.00 kr Pluss Sopranos S6 Del 2 for 149. kr Fra PK(Platakompaniet): Carlitos Way 59.00 kr Ocean´s Eleven / Ocean´s Twelve - Two Pack 59.00 kr Scarface - Special Edition 99.50 kr Barton Fink 59.00 kr Pluss Richard Pryor - Live On The Sunset Strip kr. 59.00 Lenke til kommentar
technofranki Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Dan In Real Life - £5.99 Futurama: The Beast With A Billion Backs - £9.99 Death Note: Limited Edition (2 Discs And Book) (2006 Live Action) - £11.99 På Play.com. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Siste film jeg kjøpte var "Russian Ark", en film jeg gleder meg svært til å se. Kjøpte den ihvertfall på amazon.com for 114 kroner, inkludert frakt. Jeg burde vel egentlig å slutte å kjøpe en liten stund. Siden hadde jeg sett én film hver dag, av de filmene jeg ikke har sett i samlingen, så kunne jeg lett holdt på i ett år. Er egentlig ganske beroligende å vite at jeg har så mye usett underholdning Endret 5. august 2008 av BadSmile Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 En ubehagelig sannhet 34 kr Shaun Of The Dead 27 kr The Debt 13 kr Frakt: 0 kr Total sum: 75 kr Fra Cdon. Lenke til kommentar
afirm Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Var no innom CSE og bestillte eit par Dvd'ar av Kent Hovind. Why Evolution Is Stupid DVD (301DVD) - $9.95 Er det den med "Bananen - ateistanes verste mareritt"? Eg har faktisk ikkje sett denne filmen endå, så kan ikkje svare på det spørsmålet. Har ellers sett mykje anna av Kent Hovind og tykkjer det er svært intressant. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Var no innom CSE og bestillte eit par Dvd'ar av Kent Hovind. Why Evolution Is Stupid DVD (301DVD) - $9.95 Er det den med "Bananen - ateistanes verste mareritt"? Eg har faktisk ikkje sett denne filmen endå, så kan ikkje svare på det spørsmålet. Har ellers sett mykje anna av Kent Hovind og tykkjer det er svært intressant. Orsak, blanda Kirk Cameron med Kent Hovind. Her er i alle fall snutten: Lenke til kommentar
Montag Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Jeg burde vel egentlig å slutte å kjøpe en liten stund. Siden hadde jeg sett én film hver dag, av de filmene jeg ikke har sett i samlingen, så kunne jeg lett holdt på i ett år. Er egentlig ganske beroligende å vite at jeg har så mye usett underholdning Samlerens evige dilemma...det blir liksom aldri nok. Kjenner meg igjen i den situasjonen du beskriver - har iallefall et par hundre usette filmer liggende og slenge, men det blir til at man kjøper mer film allikevel, hehe. Siste kjøp: Tre Brandofilmer (On the Waterfront, The Wild One og The Chase) til den hyggelige pris av hele 59kr på PK. Endret 5. august 2008 av Montag Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Training Day på Play.com til 4.99 Endret 5. august 2008 av TheKaptain Lenke til kommentar
technofranki Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg burde vel egentlig å slutte å kjøpe en liten stund. Siden hadde jeg sett én film hver dag, av de filmene jeg ikke har sett i samlingen, så kunne jeg lett holdt på i ett år. Er egentlig ganske beroligende å vite at jeg har så mye usett underholdning Samlerens evige dilemma...det blir liksom aldri nok. Kjenner meg igjen i den situasjonen du beskriver - har iallefall et par hundre usette filmer liggende og slenge, men det blir til at man kjøper mer film allikevel, hehe. Det er godt å vite at jeg ikke er den eneste som "lider" av dette problemet. Siste kjøp fra Play.com: Innerspace - £2.99 Deliverance: 35th Anniversary Deluxe Edition - £4.99 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Det er godt å vite at jeg ikke er den eneste som "lider" av dette problemet. Det er du nok ikke alene om. Har også kjøpt en god del filmer den siste måneden Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Fint at jeg ikke er alene... Sist måned kjøpte jeg 55 filmer, og er vel 40 av dem jeg aldri har sett. Har også vært sånn de andre månedene også. Men blir en pause denne måneden, da jeg skal bruke alle pengene på en laptop. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Handlemanien vil ingen ende ta for meg heller. Var på Clas Ohlson for å handle ting til nye hybelen i dag, og jaggu fant jeg ikke film også. The Crow 49,- Traffic 49,- Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Kjøpte meg Romper Stomper og Shooter på cdon på søndag, fikk de i dag Har kjøpt ca 50 filmer i løpet av Juli/ August, måtte pause brafilm abonomanget mitt her om dagen, ellers blir det litt mye på en gang! Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 DVD: X-files: Complete Collectors Edition: 60dvd: Box Set (incl. The Movie) hmv.com - £74.99 + frakt £2.50 (MVA/Fortolling: kr. 291,-) DVD: The Simpsons: Collectors Edition - Season 1-10 Elkjøp.no - kr. 1 495,- + frakt DVD: Alien vs. Predator / Moulin Rouge (Twin-Pack) CDon.com - kr. 9,- (fri frakt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå