Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jepp. Var på tide at jeg skaffet meg disse. Hadde det ikke vært for den skyhøye prisen på de tre andre hadde jeg bestilt de også. Men det virker som om de aldri går ned i pris. :hmm:

Tja, rart det. Selv har jeg de tre andre fra før, har plukket dem opp på billigsalg rundt 70-100 kr her og der det siste året. Men ser at de også på cdon koster drøyt mye nå. :thumbdown:

Lenke til kommentar
What!?

Kjøpte den på Platekompaniet på Downtown i Porsgrunn og ga 449,- for den... Har kvitteringa.

Ikke noe sammenheng mellom butikkpriser og nettpriser, desverre. Du kan selvfølgelig gå ned til butikken med kvittering og felle noen tårer, men tviler på du kommer noen vei.

Det kan som sagt over, være verdt eit forsøk viss du fortsatt har kvittering og enda bedre fortsatt forseglet boks, å prøve å få penger igjen. Men eg aner ikkje hvilken policy Platekompaniet har, dvs om du får penger igjen eller gavekort.

P.S.

Platekompaniet's nettbutikk har alle fem Akira Kurosawa boksene til 249kr

Playx.no har boks 1 & 5 til 159kr og boks 4 til 179kr.

Lenke til kommentar
What!?

Kjøpte den på Platekompaniet på Downtown i Porsgrunn og ga 449,- for den... Har kvitteringa.

179 på play om jeg ikke tar feil. Selv gikk jeg til innkjøp av de før jul tror jeg det var. 249.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...