Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Rescue Dawn

Helter i Telemark

Planet Terror

The Terminal

16Blocks

tilsammen 599.90 på Gamestop Mortensrud.

Disse filmene hadde du fått for gode 400kr på play.com inkludert frakt. :) Du sparer altså ca 33%.

Men da hadde han ikke fått filmene med en gang, og heller ikke med norsk tekst (om han ønsket det).

Man kan selvsagt løpe hjem og sjekke play.com før man handler hver gang man finner en film i en butikk, men det er ikke alle som gidder det styret.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Rescue Dawn

Helter i Telemark

Planet Terror

The Terminal

16Blocks

tilsammen 599.90 på Gamestop Mortensrud.

Disse filmene hadde du fått for gode 400kr på play.com inkludert frakt. :) Du sparer altså ca 33%.

Men da hadde han ikke fått filmene med en gang, og heller ikke med norsk tekst (om han ønsket det).

Man kan selvsagt løpe hjem og sjekke play.com før man handler hver gang man finner en film i en butikk, men det er ikke alle som gidder det styret.

Klart. Og jeg hadde ingen anelse om at Gamestop Mortensrud var en butikk og ikke en internettbutikk heller. :)

Lenke til kommentar

Platekompaniet:

De 7 Dødssyndene - 79.50

The Host - 59.50

Broen (metalpack) - 79.50

This is England - 79.50

The Brave One - 79.50

Deadwood safebox - 499

Var forøvrig innom PlayCom på Galleriet i Bergen. Noen andre som har lagt merke til at de er _latterlig_ overpriset? De har foreks Dirty Harry Ultimate Collectors Edition til 549. Samme boksen koster 56 usd ifra amazon.com. Sorry for litt offtopic :)

Lenke til kommentar
Solgte alle spillene til xboxen (den streiker uansett) og en del Wii-spill på Freerecordshop og gikk litt berserk i en brukthandler:

Fredag 13de 4-8

Bride of Chucky

The Omen: 25th Anniversary Edition

Airplane

Alle koster kr 50,- pr stk.

Hvor var dette? I Oslo?

Lenke til kommentar

Curse Of The Golden Flower/Man cheng jin dai huang jin jia

Heat

Forbidden Planet: 50th Anniversary Special Edition

Labyrinth: Anniversary Edition (2 Discs)

Strangers On A Train: Special Edition (2 Discs)

The Wild Bunch - Director's Cut

Blow

Bedazzled (1967)

Gone With The Wind - Collector's Edition (4 Discs)

Raquel Welch Box Set:

Fathom

Fantastic Voyage

Bandolero

Lady In Cement

Alt fra Play.com for tilsammen £63.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Fra min lokal Platekompaniet:

Die Blechtrommel (noen sett den?)

Die Geschichte Vom Weinenden Kamel

Fra Amazon.co.uk

Eyes Wide Shut [blu-ray] (1999)

Babel [blu-ray]

Order Total: NOK 232,73

Fra Play.com

I'm A Cyborg (aka Saibogujiman Kwenchana) (Blu-ray) [£17.99]

Werner Herzog / Klaus Kinski Box Set (6 Discs) (Anchor Bay) [£14.99]

Hadde egentlig tenkt til å kjøpe Woyzeck og Cobra Verde i Norge. Siden jeg allerede har 3 av dem i den pakka. Men siden den pakka er billigere enn det jeg kunne kjøpt de 2 for her i Norge så slo jeg til.

Forhåndsbestillte også Metal Gear Solid 4 Limited Edition. Er ikke akkuratt en film, men siden jeg var i hugget kunne jeg like godt nevne den også her :-)

EDIT:

Sånn fikk kjøpt "Werckmeister Harmóniák / Karhozat" fra Platekompaniet.no (Noen sett en av dem?)

Endret av BadSmile
Lenke til kommentar
EDIT:

Sånn fikk kjøpt "Werckmeister Harmóniák / Karhozat" fra Platekompaniet.no (Noen sett en av dem?)

Yes! Werckmeister Harmóniák er en fantastisk film, og lever nesten opp til Sátántangó. Kanskje den beste introduksjonsfilmen til Béla Tarr i hvert fall. Om du ikke har sett noe av ham fra før, da ;)

Falt ikke like mye for Karhozat, selv om den har et par bra sekvenser.

Lenke til kommentar

Jeg elsker lange tagninger i filmer, og elsker i det hele tatt sære svart/hvitt filmer. Men må si at Sátántangó ble litt for mye av det gode. Kan hende at jeg så den på ett dårlig tidspunkt. Men etter jeg så at en på ett forum har roset Werckmeister Harmóniák langt oppi skyene, så må jeg bare se hva som er bra med den :-). Regner nok med at jeg liker den, pga litt kortere spilletid.

Lenke til kommentar
Solgte alle spillene til xboxen (den streiker uansett) og en del Wii-spill på Freerecordshop og gikk litt berserk i en brukthandler:

Fredag 13de 4-8

Bride of Chucky

The Omen: 25th Anniversary Edition

Airplane

Alle koster kr 50,- pr stk.

Hvordan fungerer det med salg av egne spill på Free Record Shop? Vurderer å selge et par selv...

Endret av MrBrown
Lenke til kommentar
Jeg elsker lange tagninger i filmer, og elsker i det hele tatt sære svart/hvitt filmer. Men må si at Sátántangó ble litt for mye av det gode. Kan hende at jeg så den på ett dårlig tidspunkt. Men etter jeg så at en på ett forum har roset Werckmeister Harmóniák langt oppi skyene, så må jeg bare se hva som er bra med den :-). Regner nok med at jeg liker den, pga litt kortere spilletid.

Hvis du syntes Sátántangó var for mye av det gode, vil nok Werckmeister Harmóniák duge bedre. Men vil dog anbefale deg å se Sátántangó igjen, man må bare være i rett stemning og ha planlagt ting litt, så kan man nyte en fantastisk filmopplevelse :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...