Nevnarion Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Rescue DawnHelter i Telemark Planet Terror The Terminal 16Blocks tilsammen 599.90 på Gamestop Mortensrud. Disse filmene hadde du fått for gode 400kr på play.com inkludert frakt. Du sparer altså ca 33%. Men da hadde han ikke fått filmene med en gang, og heller ikke med norsk tekst (om han ønsket det). Man kan selvsagt løpe hjem og sjekke play.com før man handler hver gang man finner en film i en butikk, men det er ikke alle som gidder det styret. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Litt mer moro fra Top Gear gutta. Top Gear - The Challenges 2 for den nette sum av £12,98 fra amazon.co.uk... Lenke til kommentar
CCola Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Rescue DawnHelter i Telemark Planet Terror The Terminal 16Blocks tilsammen 599.90 på Gamestop Mortensrud. Disse filmene hadde du fått for gode 400kr på play.com inkludert frakt. Du sparer altså ca 33%. Men da hadde han ikke fått filmene med en gang, og heller ikke med norsk tekst (om han ønsket det). Man kan selvsagt løpe hjem og sjekke play.com før man handler hver gang man finner en film i en butikk, men det er ikke alle som gidder det styret. Klart. Og jeg hadde ingen anelse om at Gamestop Mortensrud var en butikk og ikke en internettbutikk heller. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Solgte alle spillene til xboxen (den streiker uansett) og en del Wii-spill på Freerecordshop og gikk litt berserk i en brukthandler: Fredag 13de 4-8 Bride of Chucky The Omen: 25th Anniversary Edition Airplane Alle koster kr 50,- pr stk. Lenke til kommentar
hsds Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Platekompaniet: De 7 Dødssyndene - 79.50 The Host - 59.50 Broen (metalpack) - 79.50 This is England - 79.50 The Brave One - 79.50 Deadwood safebox - 499 Var forøvrig innom PlayCom på Galleriet i Bergen. Noen andre som har lagt merke til at de er _latterlig_ overpriset? De har foreks Dirty Harry Ultimate Collectors Edition til 549. Samme boksen koster 56 usd ifra amazon.com. Sorry for litt offtopic Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Solgte alle spillene til xboxen (den streiker uansett) og en del Wii-spill på Freerecordshop og gikk litt berserk i en brukthandler: Fredag 13de 4-8 Bride of Chucky The Omen: 25th Anniversary Edition Airplane Alle koster kr 50,- pr stk. Hvor var dette? I Oslo? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Nord-Norge, dessverre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Dum og Dummere The Mask 100kr platekompaniet Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 No Country for Old Men på Blu-Ray! Visste ikke den fantes i Europa enda, men DVD-galleriet (Playcom) hadde fått inn noen sonefrie eksemplarer. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Curse Of The Golden Flower/Man cheng jin dai huang jin jia Heat Forbidden Planet: 50th Anniversary Special Edition Labyrinth: Anniversary Edition (2 Discs) Strangers On A Train: Special Edition (2 Discs) The Wild Bunch - Director's Cut Blow Bedazzled (1967) Gone With The Wind - Collector's Edition (4 Discs) Raquel Welch Box Set: Fathom Fantastic Voyage Bandolero Lady In Cement Alt fra Play.com for tilsammen £63. Endret 4. juni 2008 av Skurupu Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring for hundre kroner på Elkjøp Lenke til kommentar
CCola Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 - Anchorman - Old School - Micheal Clayton Alle kostet tilsammen £10 = 98kr på play.com. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Tip tip: Amazon.com har et fint lite salg nå, sikret meg nettopp Blade Runner 5-disc og Mad Max: Road Warrior på BD til ca. 250 spenn med frakt. Husk bare å velge betaling i $, for hvis du velger NOK kan det tippe deg over grensen. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Fra min lokal Platekompaniet: Die Blechtrommel (noen sett den?) Die Geschichte Vom Weinenden Kamel Fra Amazon.co.uk Eyes Wide Shut [blu-ray] (1999) Babel [blu-ray] Order Total: NOK 232,73 Fra Play.com I'm A Cyborg (aka Saibogujiman Kwenchana) (Blu-ray) [£17.99] Werner Herzog / Klaus Kinski Box Set (6 Discs) (Anchor Bay) [£14.99] Hadde egentlig tenkt til å kjøpe Woyzeck og Cobra Verde i Norge. Siden jeg allerede har 3 av dem i den pakka. Men siden den pakka er billigere enn det jeg kunne kjøpt de 2 for her i Norge så slo jeg til. Forhåndsbestillte også Metal Gear Solid 4 Limited Edition. Er ikke akkuratt en film, men siden jeg var i hugget kunne jeg like godt nevne den også her :-) EDIT: Sånn fikk kjøpt "Werckmeister Harmóniák / Karhozat" fra Platekompaniet.no (Noen sett en av dem?) Endret 4. juni 2008 av BadSmile Lenke til kommentar
Badering Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 EDIT:Sånn fikk kjøpt "Werckmeister Harmóniák / Karhozat" fra Platekompaniet.no (Noen sett en av dem?) Yes! Werckmeister Harmóniák er en fantastisk film, og lever nesten opp til Sátántangó. Kanskje den beste introduksjonsfilmen til Béla Tarr i hvert fall. Om du ikke har sett noe av ham fra før, da Falt ikke like mye for Karhozat, selv om den har et par bra sekvenser. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg elsker lange tagninger i filmer, og elsker i det hele tatt sære svart/hvitt filmer. Men må si at Sátántangó ble litt for mye av det gode. Kan hende at jeg så den på ett dårlig tidspunkt. Men etter jeg så at en på ett forum har roset Werckmeister Harmóniák langt oppi skyene, så må jeg bare se hva som er bra med den :-). Regner nok med at jeg liker den, pga litt kortere spilletid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 "Letters from Iwo-Jima" Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Solgte alle spillene til xboxen (den streiker uansett) og en del Wii-spill på Freerecordshop og gikk litt berserk i en brukthandler: Fredag 13de 4-8 Bride of Chucky The Omen: 25th Anniversary Edition Airplane Alle koster kr 50,- pr stk. Hvordan fungerer det med salg av egne spill på Free Record Shop? Vurderer å selge et par selv... Endret 5. juni 2008 av MrBrown Lenke til kommentar
Badering Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg elsker lange tagninger i filmer, og elsker i det hele tatt sære svart/hvitt filmer. Men må si at Sátántangó ble litt for mye av det gode. Kan hende at jeg så den på ett dårlig tidspunkt. Men etter jeg så at en på ett forum har roset Werckmeister Harmóniák langt oppi skyene, så må jeg bare se hva som er bra med den :-). Regner nok med at jeg liker den, pga litt kortere spilletid. Hvis du syntes Sátántangó var for mye av det gode, vil nok Werckmeister Harmóniák duge bedre. Men vil dog anbefale deg å se Sátántangó igjen, man må bare være i rett stemning og ha planlagt ting litt, så kan man nyte en fantastisk filmopplevelse Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Running Scared Shoot em up Totalt 108kr inkl. frakt på deepdiscount.com. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå