Hidden Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Fant Death Race 2000 og Driver i 2-pack (vanlige plastcovere) for bare en hundrelapp i dag, måtte selvfølgelig kjøpe det Lenke til kommentar
Algron Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Kjøpte Pulp Fiction, Gladiator, 2fast 2furios, Kill Bill1, Gangs of NewYork, Platoon, Basic, Hunted og master and commander til 99,- per sykk i Danmark Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 sammen med alle mine 320dvd'er *skryte, skryte* Synes ikke det er noe å skryte av Jeg har tilgang på 7k filmer 7k? alle dine? noen som har kjøpt black hawk down SE fra cdon? er det noe spessielt bra på den? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 ja BHD SE er et veldig godt kjøp, man bør spesielt høre på komitator sporet med veteranene og forfateren av boka kjøpte nettopp once upon a time in the west Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 sammen med alle mine 320dvd'er *skryte, skryte* Synes ikke det er noe å skryte av Jeg har tilgang på 7k filmer 7k? alle dine? Tror nok han jobber i en videobutikk. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 noen som har kjøpt black hawk down SE fra cdon? er det noe spessielt bra på den? Du for nok et litt "raffere" cover + ekstra intervjuer med Scott og company, behind the scenes osv. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 sammen med alle mine 320dvd'er *skryte, skryte* Synes ikke det er noe å skryte av Jeg har tilgang på 7k filmer 7k? alle dine? Tror nok han jobber i en videobutikk. De teller jo ikke Lenke til kommentar
Ninpo Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Siste jeg kjøpte var 2 tårn extended edition. Nå venter jeg bare på Atter en konge Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Siste jeg kjøpte var 2 tårn extended edition. Nå venter jeg bare på Atter en konge Som er blitt utsatt til desember(for dem som ikke visste det ) Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Gone In 60 Seconds & Shallow Hal Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Shallow Hal er HERLIG. Sorry for å bryte inn med O/T, men min indre stemme befalte meg å si det En av de få amerikanske komediene som faktisk har et stykke bra moral i seg og likevel er veldig morsom og ikke bare oversøt. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 * The thin red line Ganske grei krigsfilm, men kanskje litt langtrekkelig. * X-Men 2 Guuuuud som jeg elsker superhelter Superhelter er det kuleste som finnes! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 I dag fant jeg ut at det var på tide å avløse noen av de gamle VHS'ene + at jeg måtte ha et par DVD'er. Hans navn er David Lynch og disse filmene havnet i sekken. Eraserhead The Elephant Man Wild at Heart Lost Highway Mulholland Drive I tillegg måtte jeg bare plukke opp Coen-brødrenes geniale film-noir "The Man Who Wasn't There". Lenke til kommentar
Svin Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 LarsP: Av disse seks har jeg kjøpt fire den siste måneden Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 ... And that goes out to the both of you. Flott å prate om film med noen som ikke setter 2fazt2fourizooozz og Equilblablabla øverst på lista si. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) Hva er det som er så bra med Wild at heart og Mulholland drive? Vurderer dem men har ikke bestemt meg ennå. Jeg vet, har brukt lang tid.. Skjønner meg fremdeles ikke på Stalker.. *sukk* den var bare creepy. Veldig creepy. BTW .. Lars.. ah, du kjøper den boksen med 3 Lynch filmer? fant den nå. Endret 6. august 2004 av Hidden Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Jeg er en svoren Lynch-fan. Wild at Heart har jeg faktisk ikke sett enda. Kjøpte alle 5 i løsvekt på Platekompaniet i Trondheim. Var vel noe sånn som det her: Blue Velvet (99,-), Lost Highway (99,-), Wild at heart (99,-), Elephant Man (199,-), Mulholland Drive (99,-). Alt i alt et meget godt kjøp. Lenke til kommentar
Svin Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Burde vel kjøpe Twin Peaks på DVD også. Er det noen som har sett serien billig noen sted? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Flott å prate om film med noen som ikke setter 2fazt2fourizooozz og Equilblablabla øverst på lista si. Equilibrium er konge. Jo, fordi: Kurt Wimmer gjør alt selv, den er "lavbudsjett", den er independent, Christian Bale er kongen, filmen prøver ikke å være noe annet en kul. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå