Venerable Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Epic Action Collection Box Set (Iron Monkey: Platinum Edition / Wing Chun / Tai Chi Boxer) (4 Discs) 121 kr fra Play.com Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Vært i Danmark og jeg har endelig forståt meningen med: "det er deilig og være norsk i danmark". Bilka: Pianisten En Verden I Krig 1 box*(Hitler:rise of evil, Yamato, Twin sisters) De kalte oss helter extended cut American Beauty Usual Suspects Deer Hunter World Trade Center for 49.- pr stk. total pris: 350 *Fikk den boksen for 49.- Det beste av alt var at jeg ikke hadde sett en av dem, flau ja men jeg kan trygt si at filmgnisten har kommet tilbake Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 One Flew Over The Cuckoo's Nest - 99,50kr. The Godfather-trilogy - 249kr. Fra Platekompaniet + 30kr. frakt. The Good, The Bad and The Ugly - 5,99£ Fra play.com. Gratis frakt. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Back To The Future Trilogy 79,50,- @ Platekompaniet Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Zombie 2: Flesh Eaters City of the Living Dead Cannibal Mountain Cannibal Ferox X-Files S8 X-Files S9 LOTR Special Extended Edition (12 cd'r) Frankenhooker Play.com Kom seg på CA 800,- Endret 8. april 2008 av xanth0s Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Fikk svidd av noen pund i Skottland forrige helg: - Chinatown - Blow - Donnie Brasco - The Big Lebowski - Rio Bravo - Big Fish [blu-ray] - Edward Scissorhands - Charlie and the Chocolate Factory - Old School - Tenacious D in the Pick of Destiny - Fantastic 4: Rise of the Silver Surfer - Pathfinder - Family Guy: Season 6 Alt dette og en GoodFellas-plakat fikk jeg på Zavvi (tidligere Virgin Megastore) for ca 900 kr. Endret 8. april 2008 av MrBrown Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 DOWN TOWN no gaki no tsukai ya arahende!! Vol. 1 fra Yesasia for den nette sum av $63,99. Uten engelsk tekst, får satse på at det er like moro som de klippene jeg har sett her og der Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Fra discshop.no: - Snatch, 45 kr. - Snabb Grabbar med Raske Menn, 90 kr. - Gjøkeredet, 75 kr. - American History X, 50 kr. Fra cdon.no - Se7en, 99 kr. Siden discshop driver med opphørssalg, kan jeg da være garantert å få filmene jeg bestiller derfra? Fikk bestillingen min levert i dag. Hvis du bestilte før og bestillingen ble godkjent før mandag 7.4., så får du det du har bestilt. Dette er det discshop skriver på siden sin om hva som skjer med de som bestilte i ettertid: Discshop.no er nedlagt med effekt fra 7. april 2008. Vi ber om at alle våre kunder som har spørsmål tar kontakt med oss på: [email protected] Alle bestillinger på fremtidige releaser, samt restbestillinger (ikke i lager) er kansellert. Forhåndsbetalte produkter med kredittkort vil debiteres. Vi takker alle våre kunder for handelen. Med vennlig hilsen Discshop Norge AS Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 The Lord of the Rings Trilogy (Extended Edition Box Set) £22.95 Amazon.co.uk Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 A Fistful Of Dollars: Special Edition på play.com til £5.99. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 There Will Be Blood NOK 118,48 fra amazon.com Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Fra DeepDiscountDVD Terrence Malicks The New World (2005), $8,63 Jean Renoirs La Règle du jeu (1939), Criterion Collection, $25,89 +$8,95 i frakt Kom i postkassen i dag Endret 9. april 2008 av JacEr Lenke til kommentar
AsconaB Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Fra Free Record Shop (Gameshop) City Nord Bodø Patton 21 Grams Breach The Good German 4 for 300,- Lenke til kommentar
whaley Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Memoirs Of A Geisha (Limited Edition DVD & Book) - 9,99£ at play.com Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Zombie 2: Flesh EatersCannibal Mountain Cannibal Ferox Play.com Du vet at alle disse 3 er klippet i England? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Det visste ikke jeg da jeg kjøpte Cannibal Ferox for fire år siden. Synd at de skal klippe filmer slik, jeg som hadde gledet meg sånn til en viss scene i den filmen PS: Indiana Jones & the Temple of Doom fra play.com er også klippet. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Impulskjøpte: Terrence Malicks Days of Heaven, Criterion Collection, for 229,- på Platekompaniet. Gleder meg skikkelig til å få sett den Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jeg har egentlig for lengst sluttet å poste i denne tråden, men av mine 3000+ film-kjøp fra utlandet, er dette noe av det mer merkverdige jeg har opplevd så jeg må nesten dele historien. 5-disc utgaven av Blade Runner kom i England ut i en metallboks i fjor, og rett før årsskiftet la jeg merke til at den antakelig var feilpriset hos Amazon.co.uk (til røverprisen £4.99). Selv om de var utsolgt så la jeg inn en bestilling, egentlig bare for moro skyld, siden jeg fra før allerede hadde 1 stk av denne metallboksen, og etter sigende var den i et begrenset opplag som var utsolgt (trodde jeg). I kommentarene var det også en drøss Amazon-kunder som hadde også klagd på at de mottok boksen full i bulker. Kanskje var det noen bulkete returer Amazon hadde solgt billig. Ikke lenge etter gikk det hele i glemmeboken. Men så for noen uker siden, 3 måneder etter jeg la inn bestillingen, fikk jeg plutselig en mail om at den var sendt! Jøss. Til den lave prisen også. (Mens jeg skriver nå er den faktisk på lager hos Amazon.co.uk til ordinær pris (men den går under MVA-grensen), for de som måtte være interessert.) Ok, så langt ikke så veldig merkverdig. Det drøyer over 2 uker uten at jeg mottar noe (fra Amazon.co.uk pleier ting ta 3-4 dager på å komme fram), så jeg lurer på om den har blitt borte. Men i dag lå det jaggu noe i postkassa. Ved første øyekast visste jeg ikke helt om jeg skulle le eller gråte, pappesken til Amazon er fullstendig maltraktert, revet opp, og henger ikke sammen i det hele tatt. Blade Runner metallboksen stikker halvveis ut av pappen til Amazon. Det hele pent levert i en pose fra Posten. Adressen min er uleselig på innpakningen, så Posten har funnet adressen min fra fakturaen som lå inni. Dette kan umulig være bra, tenker jeg, og åpner posen. Men, helt mirakuløst, er det ikke en eneste skramme på metallboksen. Inni dette vraket av en postforsendelse ligger altså denne skjøre metallboksen uten så mye som en ripe. Helt utrolig. På bildene er innpakningen akkurat slik som den lå i Postens pose i postkassa, jeg trengte ikke "åpne" den. Pappen hang ikke sammen rundt boksen. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Crs: Den var du jaggu heldig med - utrolig at den boksen kom uskadet fram. Er en god stund siden jeg bestilte noe fra Amazon.co.uk, og jeg lurer derfor på om dette eksemplet er ganske typisk for innpakningstandarden deres nå om dagen, eller ei? Endret 10. april 2008 av Montag Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Crs: Den var du jaggu heldig med. Er en god stund siden jeg bestilte noe fra Amazon.co.uk, og jeg lurer derfor på om dette eksemplet er ganske typisk for innpaknignstandarden deres nå om dagen, eller ei? Tror det er typisk innpakning ja. De pleier bruke et pappomslag som de bretter rundt filmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå