Acrid Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 The Abyss og The Serpent and The Rainbow Lenke til kommentar
Zithor Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Harry Potter and the prisoner from Azkeban Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Forrest Gump for £5.99 fra play.com. Når man kommer over en så bra film så billig, har man ikke lov til å la være å kjøpe den. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Thelma & Louise - Ridley Scott Rain Man - Barry Levinson The Thing - John Carpenter Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Eternal Sunshine of the Spotless Motherfucking Mind (FUCK YEAH!) Kill Bill vol. II (hvordan er det mulig at de var utsolgt for eneren?) Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Jeg kjøpte ikke filmene/serien selv, men jeg la den inn som et bursdagsgaveønske. Det var Band of Brothers (kupp til 399,-), samt det beste fra Lille Lørdag. Mye god underholdning der, ja! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Saw datt ned i postkassa nå Edit: Steffyboy: Eternal Sunshine of the Spotless Motherfucking Mind (FUCK YEAH!) Konge film, topp tre fra i '04 Er det noe som heter DVDholiker? Bestilte nettopp 8 filmer fra play: True Lies Multiplicity What About Bob? A Beautiful Mind Thomas Crown Affair Harley Davidson And The Marlboro Man Gothika White Men Can't Jump Endret 4. februar 2005 av Manx Lenke til kommentar
jack_ Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 "Scarface" og "kill bill vol.2" Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Er det noe som heter DVDholiker? Jepp forrige mandag og tirsdag datt desse ned i postkassen min: Spy Kids Trilogy Box Set El Mariachi / Desperado / Once Upon A Time In Mexico Box Set Blue Velvet (Prism) David Lynch Box Set: Mulholland Drive / Eraserhead / Lost Highway (3 Discs) Wide Awake M. Night Shyamalan Collection (5 Discs) (The sixth sense, Ubreakable, The Sign) The Butterfly Effect: The Director's Cut Totalt 15 filmer for den nette sum av 900kr rett i postkassa Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Spy Kids???!?!?!??!!!!1111 Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Spy Kids???!?!?!??!!!!1111 Klart det! Er jo Robert Rodriges's verk. med skuespillere som Banderas, Buschemi og stalone så må det jo sjekkes. Det att den sise var 3-d avgjorde det jo da. Pluss prisen på £14.99 Delivered Edit: neste gang jeg shopper skal jeg ha pakken med begge cody banks filmene også, har sett ener'n, den var ganske gøyal. Endret 5. februar 2005 av Raggi Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Kjøpte gudfaren triologien på spaceworld i går Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Er det noe som heter DVDholiker? Med tanke på at jeg før den 24 Desmber 2004 ikke eide en eneste DVD og nå eier 21 stk og har fem til seilende gjennom postverket for øyeblikket, JA! Siste filmen: Das Boot, eller Støvel'n som jeg liker å kalle den Endret 6. februar 2005 av Icedude Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Er det noe som heter DVDholiker? Siste filmen: Das Boot, eller Støvel'n som jeg liker å kalle den Veldig bra film, min favorittfilm nr 1. Directors cut eller orginal? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Er det noe som heter DVDholiker? Siste filmen: Das Boot, eller Støvel'n som jeg liker å kalle den Veldig bra film, min favorittfilm nr 1. Directors cut eller orginal? Strengt tatt er det den lengste utgaven, nemlig tv-serien, som er originalen. Både standard kino-utgaven og Director's Cut filmen er klipt ned fra serien. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Er det noe som heter DVDholiker? Siste filmen: Das Boot, eller Støvel'n som jeg liker å kalle den Veldig bra film, min favorittfilm nr 1. Directors cut eller orginal? Strengt tatt er det den lengste utgaven, nemlig tv-serien, som er originalen. Både standard kino-utgaven og Director's Cut filmen er klipt ned fra serien. Original uncut Version. Så vidt jeg forstår av å lese litt på coveret; tv serien på litt over 4 timer. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Paths of glory Silence of the lambs 5£ for hver av dem så da måtte jeg slå til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå