:---{D Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Finnes det egentlig en samleboks med Evil Dead-filmene? Lenke til kommentar
stigga Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Beverly Hills Cop Collection Play.com 6,99 pund Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Finnes det egentlig en samleboks med Evil Dead-filmene? Ja, jeg har en boks som heter Sam Raimi's Evil dead trilogy", men husker ikke hvor jeg kjøpte den eller for hvor mye. Under strekkoden på baksiden står nummeret 5060020621741 hvis det kan hjelpe deg EDIT: Ditto som Skurupu Endret 8. januar 2008 av JacEr Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Finnes det egentlig en samleboks med Evil Dead-filmene? Selv har jeg denne. Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Gudfaren part 1-3 3 for 300 kr på free record shop Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Når det først snakkes om Evil Dead og Bruce Campbell så bestilte jeg meg Bubba Ho-Tep fra Play.com £2.99 Anbefaler alle Elvis, John F. Kennedy og/eller Bruce Campbell fans å gjøre det samme Endret 8. januar 2008 av CaZpeR Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Haha, husker jeg kom midt inn i den filmen en gang, skjønte ikke bæret, Elvis som snakket om å drepe en mumie, hva faen? Harr harr, mye overskudds energi fra jobben gitt *slakke ned* Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Når det først snakkes om Evil Dead og Bruce Campbell så bestilte jeg meg Bubba Ho-Tep fra Play.com £2.99 Anbefaler alle Elvis, John F. Kennedy og/eller Bruce Campbell fans å gjøre det samme Om det er den skrekkfilm aktige filmen? Husker den. Var en meget snål film får og si det slik. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 The Simpsons Movie 179 Kr På Platekompaniet Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 I, master of depravity. Fra amazon.com, kosta $12 elns. Garantert en fin investering. o_____O Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Om det er den skrekkfilm aktige filmen? Husker den. Var en meget snål film får og si det slik. Er vel like mye skrekk-komedie slik som Evil Dead. Men denne har noen meget spesielle konspirasjonsteorier som jeg lo veldig godt av i alle fall Jeg likte filmen veldig godt Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Lenge siden jeg har sett den. Så bare noen klipp og James Rolfe sin rewiew av den. Får vel slå av en kamilla. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 I, master of depravity. Fra amazon.com, kosta $12 elns. Garantert en fin investering. o_____O Jan Thomas sin "film"? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 I, master of depravity. Fra amazon.com, kosta $12 elns. Garantert en fin investering. o_____O Nice! Gå ut og "Experience the fantasy" big boy. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Cleopatra (1963) £6.99 @ Play.com. Audio commentary from the sons of the director Chris and Tom Mankiewicz, star Martin Landau and producer Jack Prodsky Documentary: 'Cleopatra - The Film That Changed Hollywood' (120 mins) Featurette: 'The Fourth Star Of Cleopatra' Movietone News Archive footage of New York and Hollywood premieres Original Theatrical U.S. and international trailers 5 stills galleries Interactive menu Scene access Please note: This film is spread over two discs Lenke til kommentar
Badering Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Clerks: 10th Anniversary Edition - £5.99 La Haine: 10th Anniversary Edition - £6.99 Paths of Glory - £3.99 Apocalypse Now Redux - £4.99 Fra Play.com, selvsagt Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Clerks: 10th Anniversary Edition - £5.99 Denne så vi på i går faktisk Også kjøpt fra Play.com Geniale filmen Har 2'ern på HDDVD og elsker det Lenke til kommentar
Badering Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Godt å høre =) Virker som om alle som har sett den elsker den, så jeg må nesten se den jeg også. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kjøpte Transformers, den metall-cover-versjonen på Platekompaniet for 129; Har sett filmen før, og må si med hånden på hjertet at sluttscenen i byen må være noe av det kuleste jeg har sett på film noengang, spesielt når Smashing Pumpkins-sangen slår inn. Jeg satt egentlig med munnen på vidt gap hele filmen første gang jeg så den. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kjøpte Transformers, den metall-cover-versjonen på Platekompaniet for 129; Har sett filmen før, og må si med hånden på hjertet at sluttscenen i byen må være noe av det kuleste jeg har sett på film noengang, spesielt når Smashing Pumpkins-sangen slår inn. Jeg satt egentlig med munnen på vidt gap hele filmen første gang jeg så den. Bra vi vertfall er 2 som likte den da ;} Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå