curly4ever Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Vet at den heter Perfume: The story of a murderer, men tenkte ikke at det var så forbaska viktig å legge til de siste ordene! Den er vel litt søkt siden du har lagt til et "the" som ikke skal være der, er det ikke bedre å bare innrømme at du oversatte den norske tittelen, fordi du ikke vil bli sett på som en som omtaler filmer med norske titler. Irriterer meg med folk som bortforklarer i ettertid når de har gjort en feil, med jeg viste egnentlig osv. Hva pokker er det du går på? Sitter med filmen foran meg, og jeg ser at original tittelen har "the" med i seg! Og nei, jeg prøvde ikke å bortforklare noe av "en feil" som jeg gjorde! Endret 25. november 2007 av curly4ever Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Vet at den heter Perfume: The story of a murderer, men tenkte ikke at det var så forbaska viktig å legge til de siste ordene! Den er vel litt søkt siden du har lagt til et "the" som ikke skal være der, er det ikke bedre å bare innrømme at du oversatte den norske tittelen, fordi du ikke vil bli sett på som en som omtaler filmer med norske titler. Irriterer meg med folk som bortforklarer i ettertid når de har gjort en feil, med jeg viste egnentlig osv. Hva pokker er det du går på? Sitter med filmen foran meg, og jeg ser at original tittelen har "the" med i seg! Og nei, jeg prøvde ikke å bortforklare noe av "en feil" som jeg gjorde! Nei, det har den ikke... Du kan se det selv på den offisielle siden for filmen eller på IMDB. Riktignok oversetter de fleste andre den med en betegnelse foran, som f.eks: Tysk: Das Parfum - Die Geschichte eines Mörders Fransk: Le Parfum - Histoire d'un meurtrier Spansk: El Perfume - Historia de un asesino Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Fikk The Others fra bokklubben Lenke til kommentar
athorb Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Angående Perfume-debatten: Dette må da være verdens største filleting å henge seg opp i og krangle om? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Angående Perfume-debatten: Dette må da være verdens største filleting å henge seg opp i og krangle om? Vel, dette er ett forum. Du vet hvordan folk er... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Angående Perfume-debatten: Dette må da være verdens største filleting å henge seg opp i og krangle om? Ikke sant... --- Doublepack - Kanonball / Hekta på deg - 69 kr. @ CDON.com (tilbud pga. handel over 159 kr.) Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Seinfeld - Season 9 - £27 The Jungle Book - Collector's Gift Set (med bok og boks og noe sånt) - £18 @ Virgin Megastore, Liverpool, UK Sikler også på mye annet, faen til snacks det er å finne. Beatles - Help! Deluxe Limited Blabla Edition til £40, Family Guy-sesonger til £13 på HMW, Shrek the Third osv osv. Men som jeg sa i siste Hi-Def-film-emnet - må prøve å begrense pengebruken noe... Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 John Cassavetes-boks 129,50,- Irreversible 59,90,- @ Platekompaniet Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Indiana Jones-boks 249,00 kr hos PlayX. Nedsatt med 51%, sånt liker jeg, kanskje ikke kontoen min da, men jeg Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Shrek the Third - £13 Elf - £4 @ Virgin Megastore, Liverpool, UK. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Big Fish, 99 kroner, men jeg betaler 0. Hvor: Bokklubben.no (bytte av dvd) Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Big Fish, 99 kroner, men jeg betaler 0. Hvor: Bokklubben.no (bytte av dvd) Strålende film, skal se den nå Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Big Fish, 99 kroner, men jeg betaler 0. Hvor: Bokklubben.no (bytte av dvd) Strålende film, skal se den nå Ja den er utrolig god og helt klart en av mine favorittfilmer. (top10) Endret 29. november 2007 av Xtra Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Indiana Jones-boks 249,00 kr hos PlayX.Nedsatt med 51%, sånt liker jeg, kanskje ikke kontoen min da, men jeg Den der må du betale ekstra for. Bestiller man for over 200kr hos PlayX, må man betale mva og fortollingsgebyr. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Orly? Får ikke så mye med seg når det eneste man gjør er å skyte på papp-blinker og ta grop om dagene. uansett, sannelig på tide, i så fall. Endret 30. november 2007 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Ironbeast Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Evan den allmektige ;D Kjøpte den på expert for 179kr :O Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Evan den allmektige ;D Kjøpte den på expert for 179kr :O Hva slags stoffer har du fått i deg som gjør at du bruker så mye på en sånn film?! Lenke til kommentar
hsds Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Blood Diamond 2 disc versjon til 59 kr på dvdgalleriet. Nattåpent tilbud.. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer £10.99 fra cdwow Harry Potter og Føniksordenen 99,- på elkjøp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå