Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Vet at den heter Perfume: The story of a murderer, men tenkte ikke at det var så forbaska viktig å legge til de siste ordene!

Den er vel litt søkt siden du har lagt til et "the" som ikke skal være der, er det ikke bedre å bare innrømme at du oversatte den norske tittelen, fordi du ikke vil bli sett på som en som omtaler filmer med norske titler. Irriterer meg med folk som bortforklarer i ettertid når de har gjort en feil, med jeg viste egnentlig osv.

Hva pokker er det du går på? Sitter med filmen foran meg, og jeg ser at original tittelen har "the" med i seg! Og nei, jeg prøvde ikke å bortforklare noe av "en feil" som jeg gjorde!

Endret av curly4ever
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet at den heter Perfume: The story of a murderer, men tenkte ikke at det var så forbaska viktig å legge til de siste ordene!

Den er vel litt søkt siden du har lagt til et "the" som ikke skal være der, er det ikke bedre å bare innrømme at du oversatte den norske tittelen, fordi du ikke vil bli sett på som en som omtaler filmer med norske titler. Irriterer meg med folk som bortforklarer i ettertid når de har gjort en feil, med jeg viste egnentlig osv.

Hva pokker er det du går på? Sitter med filmen foran meg, og jeg ser at original tittelen har "the" med i seg! Og nei, jeg prøvde ikke å bortforklare noe av "en feil" som jeg gjorde!

Nei, det har den ikke...

Du kan se det selv på den offisielle siden for filmen eller på IMDB.

Riktignok oversetter de fleste andre den med en betegnelse foran, som f.eks:

Tysk: Das Parfum - Die Geschichte eines Mörders

Fransk: Le Parfum - Histoire d'un meurtrier

Spansk: El Perfume - Historia de un asesino

Lenke til kommentar

Seinfeld - Season 9 - £27

The Jungle Book - Collector's Gift Set (med bok og boks og noe sånt) - £18

@ Virgin Megastore, Liverpool, UK

Sikler også på mye annet, faen til snacks det er å finne. Beatles - Help! Deluxe Limited Blabla Edition til £40, Family Guy-sesonger til £13 på HMW, Shrek the Third osv osv. Men som jeg sa i siste Hi-Def-film-emnet - må prøve å begrense pengebruken noe...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...