Bob_3 The Builder Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Var innom byen i dag også, og siden Free Record Shop fortsetter gavmildheten sin, plukka jeg med meg: King Kong('33-versjonen) Nosferatu('22-versjonen) 30,- pr. stk Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Bestilte igår 24 sesong 1-2 499 kr per stk, og så Pirates of the Caribean at the Worlds End for 199 kr. Fikk alt gratis pga gavekort på bokklubben. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Var innom byen i dag også, og siden Free Record Shop fortsetter gavmildheten sin, plukka jeg med meg: King Kong('33-versjonen) Nosferatu('22-versjonen) 30,- pr. stk Sattan for noen priser de driver med der da. Er det en landsomspennende kampanje? Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Vet ikke. Tror egentlig det går ganske dårlig med FRS etter at Platekompaniet flytta inn i kjøpesenteret, kanskje det er derfor. Uansett hva det er, jeg klager ikke Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Vet ikke. Tror egentlig det går ganske dårlig med FRS etter at Platekompaniet flytta inn i kjøpesenteret, kanskje det er derfor. Uansett hva det er, jeg klager ikke Hehe, sikkert et virkemiddel for å bekjempe PK. Kunne du skrevet anmeldelse av de to filmene? Virker rimelig interessante, men usikker på om jeg kommer til å kjøpe dem. (da de koster rundt 150 kroner på PK) Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Kan jeg gjøre Men ikke den helga her, må se norsk film til særemnet mitt. Lenke til kommentar
hsds Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) I dag fikk jeg godbiten jeg har ventet på Jungelboken Collector's DVD Giftset! Den er griselekker, ser ut som en bok Meget fornøyd med dette kjøpet.. £16 ifra Virginmegastores.co.uk Endret 10. november 2007 av hsds Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 A Dirty Shame (John Waters) 8 1/2 (Fellini) bokklubbene.no m/gavekort @ 99,- pr/stk Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 I dag fikk jeg godbiten jeg har ventet på Jungelboken Collector's DVD Giftset! Den er griselekker, ser ut som en bok Meget fornøyd med dette kjøpet.. £16 ifra Virginmegastores.co.uk Hei ER det med gullnummer på ryggen på den også? Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Er aldri gullnummer på de engelske utgivelsene etter som jeg har sett. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Fikk The Bourne Supremacy Lenke til kommentar
modin Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) King Kong('33-versjonen)Nosferatu('22-versjonen) Nosferatu høres veldig interesang ut synd de ikke har Free Redordshop her i Bergen, folk nevner den sammen med mesterverket "Das Cabinet des Caligari" (Dr. Caligaris kabinett) når det er snakk om skrekkfilm klassiker. Interesant å høre om Nosferatu har den samme samfunnskritikken, vet du om Nosferatu også var Tysk Ekspresjonisme siden det var tysk film laget på begynnelsen av 1920 tallet? Edit: Wikipedia ga meg svaret German Ekspresjonisme, denne må jeg se med andre ord. Men ikke forvent realisme, tysk ekspresjonisme er bygget på motsatt prinsipp av Hollywood filmer, da Kulisser, sminke og skuespill, ikke er laget for å være realistiskt men er overdrevet og laget for å utrykke følser bevist. Ekspresjonistenes motto var at filmen tydelig skulle vise at den var en film og ikke virkelighet. Caligari er foresten et must for alle filmintereserte. Endret 11. november 2007 av modin Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Free record shop finnes i Bergen, ikke i sentrum men ute i åsane på arken Lenke til kommentar
modin Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Free record shop finnes i Bergen, ikke i sentrum men ute i åsane på arken Jeg drar nok neppe til Asåne med det første bare for å sjekke om de kanskje har en film, men blir sikkert ebay da;) Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 hostel 1 - 59kr hostel 2 - 129kr conan - 19kr alt på platekomaniet i porsgrunn Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Bestilte fra bokklubben i dag med mitt andre gaverkort. Robocop Trilogy - 299 kr Once Upon A Time In America - 149 kr Fargo - 99 kr The Bridge on the River Kwai - 99 kr Das Boot Directors Cut - 99 kr 744 kr = 0 kr Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Fight Club, 59,50 på Platekompaniet Trondheim Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 The Simpsons Movie, (EXCLUSIVE Collector's Tin) $AU27.12 @ EzyDVD Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Some Like It Hot SE Raging Bull UE Delikatessen Perfume: The Story of a Murderer Courtesy of Bokklubben.no kr 0 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 The Simpsons Movie, (EXCLUSIVE Collector's Tin) $AU27.12 @ EzyDVD Fuck yes. I want it. ^^ Jeg brukte for det meste bokkildengavekortene på bøker (some of you might have heard of them), men jeg måtte gå for Flags of Our Fathers/Letters from Iwo Jima, som kom på 198,-. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå