Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

På vei i posten snart håper jeg :)

1 stk. DVD Montys Enzyklo Pythonia - 349.00

1 stk. DVD Ut i vår hage - 148.00

1 stk. DVD 28 Dager Senere - 99.00

1 stk. DVD Apokalypse Nå! Redux - 69.00

1 stk. DVD The day after tomorrow SE - 89.00

1 stk. DVD Nissene på låven - 99.00

1 stk. DVD Fahrenheit 911 - 49.00

1 stk. DVD Batman begins - 89.00

1 stk. DVD Tarantino box - 399.00

1 stk. DVD Pulp Fiction SE - 99.00

1 stk. DVD Fight Club SE - 199.00

1 stk. DVD The Office samleboks - 299.00

1 stk. DVD Austin Powers Collection - 199.00

"Kjøpt" @ bokklubben.no for 100-200,- kom litt over på den ene bestillinga :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fra Bokklubben:

Prison Break season 1

Prison Break season 2

Kubrick pakke: 8 filmer i pakke

Rome 2 The Complete Second Season (5 disk)

Austin Powers Collection

Rocky Anthology

Kingdom of Heaven Director´s Cut

Knockaround Guys

300 - Special Edition

O Brother, where art thou

Titanic Deluxe Collector´s edition

Jonny Vang

Buddy

10 kniver i hjertet

Herman

0,-

Fra BlahDVD.com

Back To The Future Trilogy (Box Set) £6.99

John Hughes Collection £4.99

+£1.5 i frakt

Lenke til kommentar

Jeg vurderer fortsatt Kubrick-pakka, men jeg ble litt skuffa da en her på en av de forrige sidene siterte en mail fra Bokklubben, som indikerer at det antakelig bare er 8 seperate Kubrick-filmer som er samlet sammen til en pakkepris, altså at det ikke er noen offisiell samleutgivelse eller noen boks rundt.

Og han samme siterte også Bokklubben på at pakken sannsynligvis vil sendes i løpet av kommende uke.

Lenke til kommentar
Jeg vurderer fortsatt Kubrick-pakka, men jeg ble litt skuffa da en her på en av de forrige sidene siterte en mail fra Bokklubben, som indikerer at det antakelig bare er 8 seperate Kubrick-filmer som er samlet sammen til en pakkepris, altså at det ikke er noen offisiell samleutgivelse eller noen boks rundt.

Og han samme siterte også Bokklubben på at pakken sannsynligvis vil sendes i løpet av kommende uke.

Og i tillegg ble det sluppet utrolig mye kulere utgaver av nesten samtlige filmer denne uken...

The Longest Yard (1974) - Cd-Wow, $1. :]

Lenke til kommentar

Er det eneste jeg kan tenke meg det er, ettersom en annen på Diskusjon (var vel i tråden om Bokklubben) siterte en mail fra Bokklubben der de sa at grunnen til at pakken ikke er sendt enda er fordi de mangler en av filmene i pakkene. I tillegg finner jeg ingen pakke som kan være lik denne bokklubben har på andre nettbutikker. Så jeg kan ikke tenke meg at det er noe annet enn åtte seperate filmer/utgivelser.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Tar ikke det så tungt, egentlig. Det er forholdsvis billig uansett. Dessuten har jeg faktisk nesten ingen av filmene hans på DVD fra før. Har de fleste på VHS, though. Hvis det er separate utgivelser så er det sikkert de gamle pappdekslene og det suger litt.

Lenke til kommentar
Tar ikke det så tungt, egentlig. Det er forholdsvis billig uansett. Dessuten har jeg faktisk nesten ingen av filmene hans på DVD fra før. Har de fleste på VHS, though. Hvis det er separate utgivelser så er det sikkert de gamle pappdekslene og det suger litt.

Eller verre; noen av papp, andre av plast. Tror nok det er plast, for jeg har ikke sett pappdekslene på lenge - så de er nok oop.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Eller verre; noen av papp, andre av plast. Tror nok det er plast, for jeg har ikke sett pappdekslene på lenge - så de er nok oop.

Den eneste Kubrick-filmen jeg har sett i plast er 2001.

Den beste Kubrick-boksen er denne (jeg kan jo benytte anledningen til å si jeg kjøpte den, selv om det er en uke siden jeg fikk den).

Den var særdeles strøken.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Selv har jeg denne Kubric boksen.

469558.jpg

Den ser kanskje ikke så fancy ut, men det er en metalboks som er meget solid, og filmene ligger som et trekkspill inni den når du skal ta de ut.

Jeg kjøpte denne boksen i sommer på tilbud, da kostet den latterlige 199 kroner.

Selvfølgelig litt surt at 2001: A Space Odyssey ikke er med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...