Elmek38 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 James bond licence to kill ultimate 2 disk på CD-WOW til $13.95. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hostage. 79 kroner på Rema. Det er dessverre en film jeg bare greide å se en gang. Ikke fordi den var skummel, men av helt andre grunner. Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Uten bestillingene på bokklubben.no har jeg også klart å bestille meg disse ifra ebay den siste uken: Fight Club - Definitive Edition 'Metal Case' - 3.70£ Marie Antoinette - 0.99£ The Last Kiss 0.99£ Donnie Darko (vanlig versjon)- 0.99£ SEVEN 2-DISC SE New Line Classics OOP - 6.66$ Frakten tilkommer også. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Var en tur innom Platekompaniet i dag: Inside Man (2006) - 99kr George A. Romeros Trilogy of the Dead - 99kr Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Var en tur til Oslo idag... Hadde gavekort på Platekompaniet. - 12 Angry Men - 59 kr - Saving Private Ryan - 99 kr - Force 10 from Navarone - 79 kr - Elephant - 59 kr Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Var også en tur til Oslo. Kjøpte Pom Poko til 149,- på Outland. Gleder meg fælt til å se vaskebjørnene med de store skrotumene sine Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Fikk en ladning filmer i dag, og til The Jungle Book fulgte det helt uventet med et ekslusivt steelbook cover. En aldri så liten overraskelse. $14 for DVD-en forøvrig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Er det der to utgivelser, eller en og samme? Endret 20. oktober 2007 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Er det der to utgivelser, eller en og samme? Antar det har blitt solgt som en pakke. Steelbook-coveret er tomt, men med plass til de 2 DVD-platene. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 James Bond -Thunderball James Bond -You only live twice James Bond -Diamonds are forever James Bond -Moonraker James Bond -Licence to kill James Bond -Goldeneye James Bond -Tomorrow never dies James Bond -Die another day James Bond -Dr. No James Bond -From Russia with love James Bond -Goldfinger James Bond -Live and let die James Bond -The man with the golden gun James Bond -On her Majesty´s secret service James Bond -The spy who loved me James Bond -For your eyes only James Bond -Octopussy James Bond -A view to a kill Notes on a Scandal @ Bokklubben.no - 0 kr. (pga. gavekort - normal pris er 99 kr. pr. Bond-film og 179 kr. for N.O.A.S) Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 DVD Apokalypse Nå! Redux DVD Rosemary's baby. Introduksjon til film DVD Buddy DVD Bergman -Det syvende innseglet DVD Bergman -Jordbærstedet DVD Den store flukten SE Kr. 0 hos bokklubben.no Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 1 stk. DVD Rome 2 The Complete Second Season (5 disk) 1 stk. DVD Simpsons Season 1 1 stk. DVD James Bond- Never say Never Again Nok ein gang på bokklubben. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Bokklubben-kjøp så langt, for 7 gavekort. Får bare vente og se om det dukker opp flere, men skal uansett ikke klage. 1 stk. DVD James Bond -The man with the golden gun 1 stk. DVD James Bond -Live and let die 1 stk. DVD James Bond -You only live twice 1 stk. DVD James Bond -Goldfinger 1 stk. DVD James Bond -From Russia with love 1 stk. DVD James Bond -Dr. No 1 stk. DVD James Bond -Diamonds are forever 1 stk. DVD James Bond -Thunderball 1 stk. DVD James Bond -The living daylights 1 stk. DVD James Bond -The world is not enough 1 stk. DVD James Bond -Die another day 1 stk. DVD James Bond -Tomorrow never dies 1 stk. DVD James Bond -Goldeneye 1 stk. DVD James Bond -Moonraker 1 stk. DVD James Bond -Licence to kill 1 stk. DVD James Bond -A view to a kill 1 stk. DVD James Bond -Octopussy 1 stk. DVD James Bond -For your eyes only 1 stk. DVD James Bond -On her Majesty´s secret service 1 stk. DVD James Bond -The spy who loved me 1 stk. DVD Sopranos sesong 1 1 stk. DVD The Last King of Scotland 1 stk. DVD The Terminator UE 1 stk. Blu-ray The Sentinel 1 stk. DVD Sopranos sesong 2 1 stk. DVD Rocky Anthology 1 stk. DVD The Beach SE 1 stk. DVD Sopranos 3 sesong 1 stk. DVD Prison Break season 2 1 stk. DVD Capote 1 stk. DVD Sopranos 4 sesong 1 stk. DVD Platoon UE 1 stk. DVD Mission Impossible 1 1 stk. DVD Mission Impossible 2 1 stk. DVD Cold mountain 1 stk. DVD Sopranos sesong 5 1 stk. DVD Prison Break season 1 Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hostage. 79 kroner på Rema. Det er dessverre en film jeg bare greide å se en gang. Ikke fordi den var skummel, men av helt andre grunner. Javel...? Hvorfor? Kjøpte Ringenes Herre - Atter en Konge: Special Extended Edition for 199,- på platekompaniet.no. Gleder meg til den kommer i posten! (Den eneste Lotr-filmen jeg ikke har sett..) Lenke til kommentar
embark Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Silence of the Lambs Hannibal Red Dragon Kjøpt hos Playcom til 99,- stykk. Har jo sett dem før, men er et must i samlingen. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Yes, fikk endelig "Boss Nigger" på DVD i dag. http://www.imdb.com/title/tt0072725/ http://www.youtube.com/watch?v=n_rk5ndA55I Var litt av en jobb å tracke ned den på DVD ja, og kvaliteten var helt grusomt dårlig, men det ser ut som en film jeg bare må se Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Bokklubben leverte Tarantino-boksen min i dag. Da blir det nok Reservoir Dogs i kveld! Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Fikk tilsendt Millers Crossing og Butch Cassidy & The Sundance Kid fra bokklubben i dag. 0 kr Vil ta tid å få alle filmene, hvis de skal sende 2 og 2. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Indiana Jones Complete DVD Collection - 499 Harald og Bård pakke - 399 Capote - 79 Gavekort hos bokklubben. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 I kveld blir det kos foran hjemmekinoen med både hyggelige gjensyn og nykommere. På film-menyen: Hostel: 2-Disc Director's Cut Hostel 2: Unrated Saw 3: 2-Disc Director's Cut Mr. Brooks Ca. 300,- for alle 4 filmene fra USA, pizza og øl-utgifter i tillegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå