Panic Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 DVD Zodiac DVD Fight Club - 2 Disc SE DVD Sunshine DVD Identity DVD The Others DVD Parfymen Til sammen kr 0,- med gavekort fra bokklubben.no Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Evig solskinn i et plettfritt sinn Tarantino box Den gode, den onde og den grusomme SE Det levende slottet Chihiro og heksene En langvarig forlovelse Da var gavekortet til Bokklubben brukt Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) I dag ble det disse: Matrix Reloaded Matrix Revolution Kjetil og Kjartan Show sesong 2 For disse betalte jeg 200kr på Musikkverket Godfather DVD Collection 175kr på Platekompaniet Et Kongerike for en lama 75kr på Platekompaniet. Endret 15. oktober 2007 av Panerai Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Evig solskinn i et plettfritt sinnTarantino box Den gode, den onde og den grusomme SE Det levende slottet Chihiro og heksene En langvarig forlovelse Da var gavekortet til Bokklubben brukt Den Tarantino-boxen som de selger for 399 kr, kjøpte jeg på Spaceworld for 150 kr Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 1 stk. DVD Lost in translation 1 stk. DVD Bowling for Colombine 1 stk. DVD City of God 1 stk. DVD Batman begins 1 stk. DVD Million Dollar Baby 1 stk. DVD Walk the Line SE 1 stk. DVD Fight Club SE 1 stk. DVD Ocean´s eleven 1 stk. DVD Pianisten Akkurat 0kr med gavekort fra bokklubben.no Eg har ikkje sett nokon av desse filmane, så det skal bli spennande å sjå. Nesten alle filmane har gode kritikkar! Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) 1 stk. DVD Lost in translation1 stk. DVD Bowling for Colombine 1 stk. DVD City of God 1 stk. DVD Batman begins 1 stk. DVD Million Dollar Baby 1 stk. DVD Walk the Line SE 1 stk. DVD Fight Club SE 1 stk. DVD Ocean´s eleven 1 stk. DVD Pianisten Akkurat 0kr med gavekort fra bokklubben.no Eg har ikkje sett nokon av desse filmane, så det skal bli spennande å sjå. Nesten alle filmane har gode kritikkar! Ahh.. nå er jeg egentlig for å se film uten noen forventninger til de, men omtrent alle filmene er råsterke, utenom Bowling for Columbine og Ocean's Eleven. Du kan glede deg Endret 15. oktober 2007 av Xtra Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Evig solskinn i et plettfritt sinnTarantino box Den gode, den onde og den grusomme SE Det levende slottet Chihiro og heksene En langvarig forlovelse Da var gavekortet til Bokklubben brukt Den Tarantino-boxen som de selger for 399 kr, kjøpte jeg på Spaceworld for 150 kr Joda, men nå betalte ikke jeg noen ting da Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg og vil ha et slik gavekort på bokklubben.no Lenke til kommentar
master air Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Kjoepte meg Big Fish i dag, kostet saa mye som 7.58 canadiske dollar hos Real Canadian Superstore. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Zodiac og Scrubs - Season 5 på Free Record Shop til 458,- totalt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Seinfeld sesong 3 Hamilton Twelve angry men Det syvende innseglet Jordbærstedet The New World The Fountain The Science of Sleep Cold mountain 0,- fra Bokklubben Mitt andre gavekort. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Blir det ikke mye stress med å ha to kontoer som du må avbestille bøker fra? Har lyst på et gavekort jeg også, men fikk ikke lov av pappa siden vi allerede har en konto der fra før av. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Det skal ganske mye stress til for at jeg skal si nei til gratis filmer verdt 2k. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Gudfaren boks på playx.no Kr. 199. Ikke ille for tre gode filmer. Moviehart: Du kan avbestille alle bøker fra en konto du logger deg inn på. Dessuten får du en mail når du får hovedboken. Den mailen fikk jeg riktignok ganske mye senere enn jeg fikk tilbud om ny hovedbok. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Fikk fra play i dag; Spiderman 3 £9.99 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 The Doom Generation til 99 spenn på Mix-kiosken like ved skolen. Så deler av den på TV for noen år siden, og syntes alltid den virka bra, men summa meg aldri til å kjøpe den fordi jeg bare fant den til 199 - 299 kr og det syntes jeg var i overkant å betale for en film, men når jeg i dag fant den for 99 spenn, var det instakjøp og forkasting av Detektor og en film med Björk som spilte tsjekkisk innvandrer i USA med øyesykdom, samt Kaptein Sabeltann. Gleder meg til å sette meg ned med pizza og nachos i kveld og se den Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Blir det ikke mye stress med å ha to kontoer som du må avbestille bøker fra? Har lyst på et gavekort jeg også, men fikk ikke lov av pappa siden vi allerede har en konto der fra før av. Du kan avbestille alle bøkene fra samme konto, er ikke noe særlig mer stress. Men nå får du bare et gavekort uansett hvor mange klubber du er medlem i. Jeg var noen timer for sen med å melde meg inn, noen som har et gavekort til overs? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Blir det ikke mye stress med å ha to kontoer som du må avbestille bøker fra? Har lyst på et gavekort jeg også, men fikk ikke lov av pappa siden vi allerede har en konto der fra før av. Du kan avbestille alle bøkene fra samme konto, er ikke noe særlig mer stress. Men nå får du bare et gavekort uansett hvor mange klubber du er medlem i. Jeg var noen timer for sen med å melde meg inn, noen som har et gavekort til overs? Så det er ikke mulig å skaffe noen gavekort noe mer nå da? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Kun 1 gavekort... FIkk mail av dem som jobber der nå, dem stopper andre medlemskapene vis man melder seg inn i flere.... Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Feil, meldte meg inn i to klubber til i går, og fikk to gavekort i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå