Xtra Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 The Good, The Bad, The [email protected] (rester av gavekort) Lenke til kommentar
hsds Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 NYPD Blue Sesong 1, 2 og 3 for 99 kr per stk @ Komplett.no Lenke til kommentar
Döden Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 The Sixth Sense (Collector's Edition) $2,99 hos CD-WoW! :] Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) La pianiste - Michael Haneke Carnivàle - Sesong 2 The Party - Blake Edwards Play, Komplett, Amazon ~350,- Endret 15. oktober 2007 av Zaeira Lenke til kommentar
modin Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Triologien Blå, Hvit og Råd, og Fredrico Fellinis 8 1/2, fikk alt sammen for 200 kroner på Norli, fordi de ikke hadde rød selv om det stod i anonsen. Så da ble vi enig om at jeg skulle få en ekstra film nå og så få rød gratis når den kom. Lenke til kommentar
abandoned Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hostage prison break sesong 1 prison break sesong 2 welcome to the jungle Accepted Forrest gump The longest yard Die hard 1 The bourne supremacy Phone booth Romper stomper click lord of war Alle unntatt click ble kjøpt på free record shop, den kjøpte jeg på kiwi Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Triologien Blå, Hvit og Råd [...] Er dette snakk om Scanbox Entertainments nyutgivelser av filmene, eller den gamle SE-samleboksen? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) La pianiste - Michael HanekeCarnivàle - Sesong 2 The Party - Blake Edwards Play, Komplett, Amazon ~250,- Hvordan klarte du dette? Komplett operer jo med fraktpris på rundt 125,- for oss vanlige mennesker, eller hür? Endret 14. oktober 2007 av Synthem Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hvordan klarte du dette? Komplett operer jo med fraktpris på rundt 125,- for oss vanlige mennesker, eller hür? Hvis varene får plass i en konvolutt kan man heller velge den løsningen. Da koster det 20-30 kr. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hvis varene får plass i en konvolutt kan man heller velge den løsningen. Da koster det 20-30 kr. Ahh, takk for svar. Skal ikke se bort fra at jeg da hadde skaffet meg et par Six Feet Under-sesonger eller første og andre sesong av Carnivàle, argh! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Karate Kid Collection @ VideoNova Gud som jeg angrer på det kjøpet.... Lenke til kommentar
modin Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Er dette snakk om Scanbox Entertainments nyutgivelser av filmene, eller den gamle SE-samleboksen? Er Scanbox filmene, det er ikke samleboks. Var som sagt 3 for 200 salg, så var jeg litt smart å spurte om hvorfor de ikke hadde blå. Så etter en telefon fra han som satt i kasse, fikk jeg tilbud om å plukke med meg en film til i tillegg til hvit og rød, så skal jeg få en telefon når de får inn blå også får jeg den gratis Er det noe annen forskjell en innpakningen på Scanbox, og SE-samleboksen mener er det noe forskjell i filmene i form av ekstra scener eller tilleggsmatrielle? ps. Stillig med Eareserhead avatar, har filmen. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hører rykter om betraktelig bedre lyd- og bildekvalitet, så det er vel det som appellerer, modin. Rusler innom Norli i morgen, da, og satser på at dette er et landsdekkende salg av kjeden + at de selvsagt har filmene her òg. (: --- Synthem: Kun en skrivebom, kis. ~350,- skulle det stå. Frakt og behandlingsgebyr kom på 89,-. Fortsatt det rimeligste jeg har sett boksen til (med unntak av DVDfromKorea som aldri ser ut til å få inn nytt opplag), though. Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Filmtittel:Stay Sted hvor kjøpet frant sted:Hydro Texaco Pris:99kr Anbefales Edit: Leif Endret 15. oktober 2007 av Danbannan Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 - Dazed & Confused - Fast Times at Ridgemont High - Ferris Bueller's Day off (Bueller... Bueller... Edition) - Jay and Silent Bob Strike Back Alle til €7.99 fra Play.com Lenke til kommentar
Döden Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Synthem: Kun en skrivebom, kis. ~350,- skulle det stå. Frakt og behandlingsgebyr kom på 89,-. Fortsatt det rimeligste jeg har sett boksen til (med unntak av DVDfromKorea som aldri ser ut til å få inn nytt opplag), though. Tja, si det. Mener at du kanskje kunne fått den litt billigere hos Amazon.co.uk. Edit: Urk! Britisk moms var visst allerede trukket fra prisen hos Amazon. Blæh, nei takk til ekstra mva. :\ Endret 15. oktober 2007 av Synthem Lenke til kommentar
modin Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hører rykter om betraktelig bedre lyd- og bildekvalitet, så det er vel det som appellerer, modin. Rusler innom Norli i morgen, da, og satser på at dette er et landsdekkende salg av kjeden + at de selvsagt har filmene her òg. (: Det er landsdekkende, og de mangler også blå over hele Norge, i hvertfall det han sa grunnet streik hos distributøren i Danmark. Så man bør med en samtale og et par telefoner kanskje kunne skaffe seg en ekstra film andre steder også. Det er vist mange som har klaget over at blå ikke er der, foresten har jeg ikke sett blå hos platekompaniet og andre steder virker som den har hvert borte en stund. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Minner om reglane for tråden: Hver post skal inneholde Tittel Hvor den ble kjøpt Hvor mye den kostet Dette for å gjøre tråden mer interessant. Alle innlegg som bare inneholder en tittel på en film, slettes uten varsel. Det er ikkje alle som har mulighet til å skaffe dette, men om du kan så er det fint. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 1 stk. DVD Phone Booth 1 stk. DVD Joy Ride 1 stk. DVD Nattsvermeren UE 1 stk. DVD Terkel i knipe 1 stk. DVD Final Destination 2 1 stk. DVD Final Destination 1 stk. DVD Final Destination 3 1 stk. DVD Freddy Got Fingered 1 stk. DVD Sin City 1 stk. DVD The Hills Have Eyes Bestilte med gavekort fra bokklubben.no, så det ble 0kr det gitt! Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 - Alien Legacy Collection - Montys Enzyklo Pythonia - Zodiak Kjøpt på bokklubbens supertilbud Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå