Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

• Hostage
  • prison break sesong 1
  • prison break sesong 2
  • welcome to the jungle
  • Accepted
  • Forrest gump
  • The longest yard
  • Die hard 1
  • The bourne supremacy
  • Phone booth
  • Romper stomper
  • click
  • lord of war

Alle unntatt click ble kjøpt på free record shop, den kjøpte jeg på kiwi

Lenke til kommentar
La pianiste - Michael Haneke

Carnivàle - Sesong 2

The Party - Blake Edwards

Play, Komplett, Amazon

~250,-

Hvordan klarte du dette? Komplett operer jo med fraktpris på rundt 125,- for oss vanlige mennesker, eller hür?

Endret av Synthem
Lenke til kommentar
Er dette snakk om Scanbox Entertainments nyutgivelser av filmene, eller den gamle SE-samleboksen?

Er Scanbox filmene, det er ikke samleboks. Var som sagt 3 for 200 salg, så var jeg litt smart å spurte om hvorfor de ikke hadde blå. Så etter en telefon fra han som satt i kasse, fikk jeg tilbud om å plukke med meg en film til i tillegg til hvit og rød, så skal jeg få en telefon når de får inn blå også får jeg den gratis :)

Er det noe annen forskjell en innpakningen på Scanbox, og SE-samleboksen mener er det noe forskjell i filmene i form av ekstra scener eller tilleggsmatrielle?

ps. Stillig med Eareserhead avatar, har filmen.

Lenke til kommentar

Hører rykter om betraktelig bedre lyd- og bildekvalitet, så det er vel det som appellerer, modin. Rusler innom Norli i morgen, da, og satser på at dette er et landsdekkende salg av kjeden + at de selvsagt har filmene her òg. (:

---

Synthem: Kun en skrivebom, kis. ~350,- skulle det stå. Frakt og behandlingsgebyr kom på 89,-. Fortsatt det rimeligste jeg har sett boksen til (med unntak av DVDfromKorea som aldri ser ut til å få inn nytt opplag), though.

Lenke til kommentar
Synthem: Kun en skrivebom, kis. ~350,- skulle det stå. Frakt og behandlingsgebyr kom på 89,-. Fortsatt det rimeligste jeg har sett boksen til (med unntak av DVDfromKorea som aldri ser ut til å få inn nytt opplag), though.

Tja, si det. Mener at du kanskje kunne fått den litt billigere hos Amazon.co.uk.

Edit: Urk! Britisk moms var visst allerede trukket fra prisen hos Amazon. Blæh, nei takk til ekstra mva. :\

Endret av Synthem
Lenke til kommentar
Hører rykter om betraktelig bedre lyd- og bildekvalitet, så det er vel det som appellerer, modin. Rusler innom Norli i morgen, da, og satser på at dette er et landsdekkende salg av kjeden + at de selvsagt har filmene her òg. (:

Det er landsdekkende, og de mangler også blå over hele Norge, i hvertfall det han sa grunnet streik hos distributøren i Danmark. Så man bør med en samtale og et par telefoner kanskje kunne skaffe seg en ekstra film andre steder også. Det er vist mange som har klaget over at blå ikke er der, foresten har jeg ikke sett blå hos platekompaniet og andre steder virker som den har hvert borte en stund.

Lenke til kommentar

Minner om reglane for tråden:

Hver post skal inneholde

Tittel

Hvor den ble kjøpt

Hvor mye den kostet

Dette for å gjøre tråden mer interessant. Alle innlegg som bare inneholder en tittel på en film, slettes uten varsel.

Det er ikkje alle som har mulighet til å skaffe dette, men om du kan så er det fint.

Lenke til kommentar

1 stk. DVD Phone Booth

1 stk. DVD Joy Ride

1 stk. DVD Nattsvermeren UE

1 stk. DVD Terkel i knipe

1 stk. DVD Final Destination 2

1 stk. DVD Final Destination

1 stk. DVD Final Destination 3

1 stk. DVD Freddy Got Fingered

1 stk. DVD Sin City

1 stk. DVD The Hills Have Eyes

Bestilte med gavekort fra bokklubben.no, så det ble 0kr det gitt! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...