Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hvor kjøpte du dem? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hvor kjøpte du dem? Jeg kjøper direkte fra en grossist i USA. Det er ikke en (nett)butikk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Ok. Et kjapt spørsmål: sender DDD gratis til Norge? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Ok. Et kjapt spørsmål: sender DDD gratis til Norge? Nei. Bare til USA. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) -Life of Brian -Flags of Our Fathers (2-disc) -Letters From Iwo Jima (2-disc) -Zodiac 2 for 169,- på ICA MAXI. Kostet totalt 338,-. Sannsynligvis det samlede DVD-kjøpet med høyest kvalitet (i forhold til pris) jeg har foretatt meg på flere år. Endret 6. oktober 2007 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Jeg skal f-meg ned på Ica Maxi og plukke med meg Eastwood-duoen. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Har sett de tilbudene på Ica Maxi når jeg har vært der, men har klart å holde meg unna i fare for å kjøpe med meg filmer jeg egentlig ikke har lyst på. Men de som Hr. Jenssen nevner er jo gode, så neste gang jeg er der skal man ikke se bort ifra at jeg rasker med meg noen. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Some Like It Hot - Billy Wilder The Fly - David Cronenberg £15.98 @ Play. CinemaReserve, Steelbooks. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Bare husk at Zodiac egentlig koster 139kr på ICA. Men Prislappen ble ved et uhell byttet ut med den av en annens. Letters from Iwo Jima og Flags of Our Fathers koster dog 99kr originalpris. Ble temmelig overrasket da jeg fant dem godt gjemt bak en rekke andre filmer. Skal se Letters i kveld. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Siste innkjøpa mine. Donnie Brasco A fistfull of dollars Shawshank Redemption Easy Rider 300,- Freerecordshop Airplane! All Quiet On The Western Front (1930) Bowling For Columbine - Special Edition (2 Discs) Killing Zoe - Special Edition Lawrence Of Arabia - 2 Discs Lock, Stock And Two Smoking Barrels Platoon Reservoir Dogs - Regular Edition (1 Disc) The 40 Year Old Virgin The Godfather: Red Trilogy Box Set (4 Discs) The Naked Gun Complete Box Set Twelve Angry Men Twelve Monkeys For litt under 500,- på www.play.com Vil si jeg gjorde ett lite kupp =) Og etter å ha lest litt mer så kjøpte jeg også akkurat For a few dollars more The good, the bad and the ugly 132,- www.play.com Endret 6. oktober 2007 av Rampage Lenke til kommentar
hsds Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Planet Earth @ Virgin for £14.99 inkl frakt. Har hatt lyst på den lenge Endret 7. oktober 2007 av hsds Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Belle de jour - Luis Buñuel L'Argent - Robert Bresson Caccia alla volpe - De Sica ~£20 @ Amazon. Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Kjøpte også den «Bowling for Columbine» to-disk utgaven for 2,99 på Play her i går. Det var et skikkelig kupp. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Peter Jackson boks med Bad Tase, Good Taste Made Bad Taste, Meet the Feebles, Braindead og Fortgotten Silver. 99 kroner hos platekompaniet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 En smurf med penger på kortet kombinert med vandring hvileløst i Trondhjem er sjeldent bra for budsjettet. Har et vagt minne av at jeg tenkte "Hvem trenger mat" da jeg brukte opp budsjettet jeg hadde satt av til mat denne uken på - Ichi the Killer 99 kr - Battle Royale 99 kr - Withnail & I 99 kr Platekompaniet i Munkegata, like før jeg endte opp hos Outland og la igjen litt penger der også. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Ja platekompaniet er et lite pengesluk, men det er veldig hyggelig og gå på film og musikkshopping på en søndag. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Det er sant, evt. på kveldstid, da er det ikke alltid like stor kø der =) Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Kjøpte også den «Bowling for Columbine» to-disk utgaven for 2,99 på Play her i går. Det var et skikkelig kupp. 9656667[/snapback] Måtte kjøpe den jeg også. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Lost sesong 2 Kingdom of Heaven (4 disk versjonen) Dog Bite Dog Fargo American Dad Sesong 1 Trilogy of the Dead (Night of the living dead, Dawn of the dead, Day of the dead) Forgotten Silver Braindead Meet the Feebles Good Taste mad Bad Taste Bad Taste Alt for rundt 800 kroner på Platekompaniet i Bærum og i Oslo. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 James bond A view to kill på CD-WOW til $13.95. Omreknet blir det ca 77 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå