JR Ewing Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Kjøpte Mulan i julegave til en kompis. Har ikke investert i flere etter det. (Han ble ikke glad for den, btw) Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 LarsP: Har Platekompaniet fortsatt den boksen med alle episoder av Monty Python's Flying Circus? Er redd den kommer til å ødelegge økonomien snart. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 De har den her i Trondheim i allefall. Så den oppe på hyllen da jeg ventet (10 min) på å få pakket skivene inn i covrene. Så unektelig vakker ut. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Kjøpte American History X idag Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 De har den her i Trondheim i allefall. Så den oppe på hyllen da jeg ventet (10 min) på å få pakket skivene inn i covrene. Så unektelig vakker ut. Platekompaniet da eller? Must have!!! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 The White Stripes Under Blackpool Lights Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 -Sopranos sesong 2 -Iron Maiden - The complete video hitsory -Forhandleren Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 *urgh, blakk. (Jmfr: musikkdelen av forumet)* - The Office: Sesong 1 og 2 - Raging Bull (SE) - Thelma & Louise (SE) - Spirited Away - The Grave of Fireflies (SE) - Gladiator - Arachnophobia (SE) - Scarface (SE) - Once a Thief - The Killer *igjen: orgasmisk* Mye bra på den lista der Og The Killer Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Akkurat ferdig med å se den siste jeg kjøpte: Blue Collar Comedy Tour Utrolig artig Endret 8. januar 2005 av Aeternus Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 The Lord of the Rings: The Return of the King Forrest Gump Lenke til kommentar
Algron Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Bestlilte nettopp The Shawshank Redemption - 10th Anniversary Special Edition (3 Discs) på Play.com Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Independence Day - Extended Version og Men Of Honor!! Endret 8. januar 2005 av Prebo Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Handlet inn fire filmer til fra Play.com nå; The Rock Gone In 60 Seconds Face/Off Night At the Roxbury Er vel oppe i 10 stk filmer på 5 dager nå. Må prøve å begrense meg nå. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 The Chronicles of Riddick Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Snatch Full metal jacket Enemy of the state Lenke til kommentar
simes Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Har kjøpt/bestilt inn et par filmer fra henholdsvis play og dvdboxoffice etter jul, så jeg skriver en liten liste.. Akira (ultimate collection) Ghost in the shell (SE) Spirited away (double disc ed.) Perfect blue Metropolis Grave of the fireflies (SE) Cowboy Bebop Ichi the killer (uncut) Ninja Scroll (10th Anniversary Edition Box Set) Fant ut at jeg trengte noen animefilmer i samlinga.. De siste fire har ikke kommet enda og ninja scroll venter på å komme på lager. Flere av disse filmene har jeg heller aldri sett, så det blir spennende. Edit: Ichi the killer er ikke anime-versjonen. Endret 9. januar 2005 av zimen Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Das Boot (uncut). Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Battle of Britain og Napoleon Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Siste jeg kjøpte var Hellboy (peppes filmdeal). Men er det bare meg, eller har hellboy noen av de samme ansiktstrekkene som Ted Danson? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Kjøpte Mulan i julegave til en kompis. Har ikke investert i flere etter det. (Han ble ikke glad for den, btw) Mulan er jo knakende bra. Det er derfra Disney virkelig begynte å lage gode filmer, uten alt for mye synging og koseligmoselige prinsesser. Jaja. I dag kjøpte jeg Falling down, Brotherhood of the wolf og Memento. 200kr på Free record shop. Gromle: hehe, jeg trodde det var han som spilte Hellboy helt til filmen var ferdig. Endret 10. januar 2005 av psilocybe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå