Acrid Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Ah, nydelig liste Seven Samurai Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 12 Angry Men Ekstremt simpel, men med et sabla godt budskap Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Siste jeg kjøpte var et Jackass Boxsett, med ses. 2,3 og The Movie. Aldri ledd så mye før, og siden jeg bare betalte 99,- for hele pakka, kan det kalles et godt kjøp! Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Indiana Jons saken med de 3 filmene + en ekstra disk med div på. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Siste jeg kjøpte var et Jackass Boxsett, med ses. 2,3 og The Movie. Aldri ledd så mye før, og siden jeg bare betalte 99,- for hele pakka, kan det kalles et godt kjøp! Hvor da? Lenke til kommentar
ChrchBrnr Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Stephen King's Rose Red Knall mini serie på 4 episoder satt sammen til en film.. 4timer5minutter med kvalitet grøss Lenke til kommentar
simes Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Akira - The ultimate collection Lenke til kommentar
Algron Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Siste jeg kjøpte var et Jackass Boxsett, med ses. 2,3 og The Movie. Aldri ledd så mye før, og siden jeg bare betalte 99,- for hele pakka, kan det kalles et godt kjøp! Jackass er genialt :!: Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Det vi skulle hatt her i landet, var en god konkurrent til posten. Noen som var litt kjappe. Noen som ga dem skikkelig konkurranse, og noen som presset prisene ned. Noen som FedEx og UPS og alle disse andre aktorene USA har... Det er herlig a bare fa pakkene pa doren... Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Noen som FedEx og UPS og alle disse andre aktørene USA har... Det er herlig å bare få pakkene på døren... Man kan uten problemer få det med Posten™ også, men det tar jo så lang tid i utgangspunktet uansett... Lenke til kommentar
Njål Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Det vi skulle hatt her i landet, var en god konkurrent til posten. Noen som var litt kjappe. Noen som ga dem skikkelig konkurranse, og noen som presset prisene ned. Noen som FedEx og UPS og alle disse andre aktorene USA har... Det er herlig a bare fa pakkene pa doren... Fedex, UPS, DHL osv finnes i Norge (også for innenlands forsendelser), og det er fri konkurranse på ting med dvd-vekt. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Siste jeg kjøpte var et Jackass Boxsett, med ses. 2,3 og The Movie. Aldri ledd så mye før, og siden jeg bare betalte 99,- for hele pakka, kan det kalles et godt kjøp! Hvor da? På en matbutikk i Danmark. Den het "Føtex". De hadde også en "Fast and Furious" Boxsett, med Nr.1 og 2 til samme pris. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg skulle egentlig kjøpe Star Wars-boksen, Gudfaren-boksen og Tarantino-boksen, jeg. Men jeg er så flink til å prioritere at det ble disse istedet: Andrej Rubljov Ivans barndom Krig og fred – Verdens største epos har jeg hørt. Ikke alle filmer har noen ti tusen statister i kampscenene sine. En manns skjebne Sibiriade Handlet fra RusCiCo for totalt ca. 1200 kroner, 12 disker totalt. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 *urgh, blakk. (Jmfr: musikkdelen av forumet)* - The Office: Sesong 1 og 2 - Raging Bull (SE) - Thelma & Louise (SE) - Spirited Away - The Grave of Fireflies (SE) - Gladiator - Arachnophobia (SE) - Scarface (SE) - Once a Thief - The Killer *igjen: orgasmisk* Lenke til kommentar
Döden Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 - The Killer Hvor da og hvor mye? Idag kjøpte jeg selv: - Hardboiled - Once Upon a Time in America Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 99,- på platekompaniet i Tr.heim. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Panic room special edition 3 disc Lenke til kommentar
Döden Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 99,- på platekompaniet i Tr.heim. Tilbud? Finner nemlig ikke filmen på Platekompaniet's sider. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Lå gjemt sammen med diverse billigfilmer allà "Hjelp vi er på ferie". Kan hende den hadde funnet veien dit ved en tilfeldighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå