Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hva var siste filmen du kjøpte?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det vi skulle hatt her i landet, var en god konkurrent til posten. Noen som var litt kjappe. Noen som ga dem skikkelig konkurranse, og noen som presset prisene ned.

Noen som FedEx og UPS og alle disse andre aktorene USA har... Det er herlig a bare fa pakkene pa doren...

Lenke til kommentar
Det vi skulle hatt her i landet, var en god konkurrent til posten. Noen som var litt kjappe. Noen som ga dem skikkelig konkurranse, og noen som presset prisene ned.

Noen som FedEx og UPS og alle disse andre aktorene USA har... Det er herlig a bare fa pakkene pa doren...

Fedex, UPS, DHL osv finnes i Norge (også for innenlands forsendelser), og det er fri konkurranse på ting med dvd-vekt.

Lenke til kommentar
Siste jeg kjøpte var et Jackass Boxsett, med ses. 2,3 og The Movie. Aldri ledd så mye før, og siden jeg bare betalte 99,- for hele pakka, kan det kalles et godt kjøp!

Hvor da? :dribble:

På en matbutikk i Danmark. Den het "Føtex". De hadde også en "Fast and Furious" Boxsett, med Nr.1 og 2 til samme pris.

Lenke til kommentar

Jeg skulle egentlig kjøpe Star Wars-boksen, Gudfaren-boksen og Tarantino-boksen, jeg. Men jeg er så flink til å prioritere at det ble disse istedet:

Andrej Rubljov

Ivans barndom

Krig og fred – Verdens største epos har jeg hørt. Ikke alle filmer har noen ti tusen statister i kampscenene sine.

En manns skjebne

Sibiriade

Handlet fra RusCiCo for totalt ca. 1200 kroner, 12 disker totalt.

Lenke til kommentar

*urgh, blakk. (Jmfr: musikkdelen av forumet)*

- The Office: Sesong 1 og 2

- Raging Bull (SE)

- Thelma & Louise (SE)

- Spirited Away

- The Grave of Fireflies (SE)

- Gladiator

- Arachnophobia (SE)

- Scarface (SE)

- Once a Thief

- The Killer

*igjen: orgasmisk*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...