tjalla Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) 10min etter filmen var ferdig bestillte jeg denna. Rart at jeg ikke har sett den før nå, men slikt sier jeg om hver eneste film jeg har likt. Endret 5. januar 2005 av tjalla Lenke til kommentar
Plazmatrix Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 The Shining The Silence of Lambs The Matrix The Blair Witch Project Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Nice boks Njål. Min siste: "Salò o le 120 giornate di Sodoma" Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Little Britian - tok lang tid fra play.com denne gangen, ca 2 uker. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 tror det har noe med jule stira, har tre pakker fra play jeg venter på. som jeg bestille litt før og litt etter julaften Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Siste filmen jeg kjøpte var Hunted. Helt grei film, fikk den billig på EuroPris. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 LOTR Extended-settet : Nice Lenke til kommentar
Döden Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 tror det har noe med jule stira, har tre pakker fra play jeg venter på. som jeg bestille litt før og litt etter julaften Jeg bestilte 3 bokser før jul (18 Desember). De fikk jeg 28. tror jeg. Bestilte også 7 filmer derfra den 28. Den første (Donnie Darko) fikk jeg i posten idag. Filmer som kusinen min bestilte i starten av Desember har hun ennå ikke fått. Sikkert Posten som har surret de bort da. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Schindler's List Eddie Murphy - Raw og sist, men ikke minst AC/DC - Live at Donington Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Handlet inn noen filmer til fra Play.com nå; The Mummy The Mummy Returns The Scorpion King The Bourne Identity Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 tror det har noe med jule stira, har tre pakker fra play jeg venter på. som jeg bestille litt før og litt etter julaften Jeg bestilte 3 bokser før jul (18 Desember). De fikk jeg 28. tror jeg. Bestilte også 7 filmer derfra den 28. Den første (Donnie Darko) fikk jeg i posten idag. Filmer som kusinen min bestilte i starten av Desember har hun ennå ikke fått. Sikkert Posten som har surret de bort da. Bare for å kommentere dette her litt; Jeg bestilte noen gaver fra Play før jul. To av dem kom frem, en kom ikke frem. Det var posten som fucka opp det, for alle pakkene ble sendt samme dag. Bestilte to filmer den 4 januar, som forhåpentligvis kommer i morgen. Bestilte også fire filmer i dag, som sikkert kommer på onsdag - forutsatt at posten ikke fucker det opp. Det vi skulle hatt her i landet, var en god konkurrent til posten. Noen som var litt kjappe. Noen som ga dem skikkelig konkurranse, og noen som presset prisene ned. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 The Eye Dark Water Salò - 120 Days Of Sodom Ravenous Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Kjeda meg når jeg ventet på bussen hjem i dag, kjøpte: The Rock Armageddon Tre konger Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 -Shaun of the dead - Jeg robot. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Jeg kom meg endelig til byen for å benytte meg av gavekortene jeg fikk til jewl: 12 Monkeys Special Edition 12 Angry Men THX 1138 Directors Cut The Right Stuff Special Edition Shichinin no samurai (Seven Samurai) (De Syv Samuraiene) Ed Wood Adaptation. Being John Malkovich Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå