Zemeckis Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Siste jeg kjøpte var: -Event Horizon -Titanic Lenke til kommentar
Calm Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 De to siste filmene jeg kjøpte: The Last Samurai og Matrix Revolutions *kremt* Filmdeal *kremt* Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 meet the feebles av peter jackson!! Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 The Butterfly Effect & The Last Samurai Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Fant endelig en butikk som hadde One Flew Over the Cuckoo's Nest! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Deer Hunter, Memento og Plan 9 from outer space! Mye bra her! Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) siste kjøp ? the return of the king. pirates of the caribbean. Jonnhy English. ganske ''gamle'' filmer som jeg burde kjøpt for lenge siden men fikk akuratt dvd spiller så jeg måtte jo kjøpe noen dvd oxo, så jeg valgte helt klart 3 av de beste filmene jeg har sett.... Endret 3. august 2004 av figure_02 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Fant endelig en butikk som hadde One Flew Over the Cuckoo's Nest! Smooth, er det samme, fete 2-disk versjon jeg har kanskje? Deer Hunter, Memento og Plan 9 from outer space! Mye bra her!' Alle tre er glimrende kjøp. Til deg over Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Fant endelig en butikk som hadde One Flew Over the Cuckoo's Nest! Smooth, er det samme, fete 2-disk versjon jeg har kanskje? Jepp, det stemmer! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Fant endelig en butikk som hadde One Flew Over the Cuckoo's Nest! Smooth, er det samme, fete 2-disk versjon jeg har kanskje? Jepp, det stemmer! Samme, deilig papp-cover også kanskje? Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Fant endelig en butikk som hadde One Flew Over the Cuckoo's Nest! Smooth, er det samme, fete 2-disk versjon jeg har kanskje? Jepp, det stemmer! Samme, deilig papp-cover også kanskje? Nei? Kjøpte du din versjon i norge? Vanlig plastikkcover på min. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Nei? Kjøpte du din versjon i norge? Vanlig plastikkcover på min. *le ondt* Play... Det er sååå sinnsykt kult cover på min. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Nei? Kjøpte du din versjon i norge? Vanlig plastikkcover på min. *le ondt* Play... Det er sååå sinnsykt kult cover på min. Darn it all to heck! Vet hvor digg slikt cover er. Har det samme på Fight Club-DVDen min. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Har det samme på Fight Club-DVDen min. Din j*vel. Jeg lette land og strand for å finne det coveret, men måtte ta til takke med plastikk. Det var limited edition. Nå har det kommet ut en blanding av papp og plastikk, men det er ikke på langt nær like digg som det du har. Tidenes cover må likevel være en av kameratene min sin Memento versjon hvor coveret er en psykaters mappe på Pearce's karakter. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Har det samme på Fight Club-DVDen min. Din j*vel. Jeg lette land og strand for å finne det coveret, men måtte ta til takke med plastikk. Det var limited edition. Nå har det kommet ut en blanding av papp og plastikk, men det er ikke på langt nær like digg som det du har. Tidenes cover må likevel være en av kameratene min sin Memento versjon hvor coveret er en psykaters mappe på Pearce's karakter. Hihi, nå er det min tur: *ler ondt* Sweet. Fint det er flere enn meg som er like opptatt med å skaffe fete cover og special editons når man kjøper filmer. Har blitt kritisert for dette tidligere. Damn! Det var mye snacks på Play.com. Bestillte noen filmer; The Usual Suspects - Special Edition (2 Discs) Raging Bull - 20th Anniversary (2 Discs) Donnie Darko - Director's Cut (2 Discs) Pulp Fiction (Special Edition) (2 Discs) Amelie (2001): 2 Disc Special Edition The Deer Hunter - Special Edition (DVD) The Texas Chainsaw Massacre - Special Edition (1974-versjonen seff.) Jeg liker Special Editions Endret 3. august 2004 av Zaeira Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Pulp Fiction (Special Edition) (2 Discs) Du får bare plastikk-coveret, mens jeg fikk noe som minnet mer om skinn, i tillegg til en samling bilder. *le ondt igjen* Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Jeg har clockwork orange i special edition stor monster boks me masse dritt inni, *ler ondt av alle*jeg har forressten også fight club i pappcoveret *ler enda mer* sammen med alle mine 320dvd'er *skryte, skryte* Den siste filmen jeg kjøpte var vel "the good, the bad, and the ugly" special edition Men den siste filmen som ble lagt til i samlingen var somethings gotta give(fikk den til bursdagen i dag) QUOTE Deer Hunter, Memento og Plan 9 from outer space! Mye bra her! ' Alle tre er glimrende kjøp. Til deg over Både memento og deer hunter er begge glimrende filmer, deer hunter vant mange oscar i sin tid, og memento fikk strålende kritikk, Plan 9 from outer space har jeg desverre ikke mye kjennskap til Endret 3. august 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 sammen med alle mine 320dvd'er *skryte, skryte* Synes ikke det er noe å skryte av Jeg har tilgang på 7k filmer Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 den siste filmen jeg kjøpte er star wars triologien dumper ned i postkassa mi den 20 september Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 jeg er også fan av Spesial Editions X-men 2. 2 disc edition har masse snadder, terminator 2. 3 disc edition er utrolig kul, 2 versjoner av filmen pluss en disc med masse extra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå