Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Både Amazon UK og HMV UK har hatt 5-disc-boksen et stykke under mva-grensa for ikke alt for lang tid siden, slett ikke umulig det skjer igjen.

Hvis det ikke haster veldig ville jeg anbefale å kansellere fra Play, og å sjekke priser på de bedre nettbutikkene med jevne mellomrom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Både Amazon UK og HMV UK har hatt 5-disc-boksen et stykke under mva-grensa for ikke alt for lang tid siden, slett ikke umulig det skjer igjen.

Hvis det ikke haster veldig ville jeg anbefale å kansellere fra Play, og å sjekke priser på de bedre nettbutikkene med jevne mellomrom.

8873846[/snapback]

 

Lå på 40£ på de. Men men kjører på jeg. 470 er uansett ikke verdens undergang. Kostet over 600 på cdon så jeg velger å se på det som billig :)

Lenke til kommentar
Både Amazon UK og HMV UK har hatt 5-disc-boksen et stykke under mva-grensa for ikke alt for lang tid siden, slett ikke umulig det skjer igjen.

Hvis det ikke haster veldig ville jeg anbefale å kansellere fra Play, og å sjekke priser på de bedre nettbutikkene med jevne mellomrom.

8873846[/snapback]

 

Lå på 40£ på de. Men men kjører på jeg. 470 er uansett ikke verdens undergang. Kostet over 600 på cdon så jeg velger å se på det som billig :)

8874041[/snapback]

Den boksen kostet meg £10 + 2£ i frakt fra HMV når dne var på ukens tilbud der eller noget.

 

Fikk forresten

Clerks II

1098662m.jpg

og

Lock, Stock and Two Smoking Barrels

702092m.jpg

for noen dager siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...