Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

^fmj: Du mener desidert ikke å bryte trådens regler med innlegget ditt, men slik CDon sine sider er lagt opp, funker linkinga dårlig om man ikke har besøkt sidene på en stund. Skader ikke å skrive hva den kostet, og hvor den ble kjøpt, selv om all informasjon finnes bak lenka. :)

 

--

 

Siste filmene jeg kjøpte var The Departed (179,50), Sin City (59,50) og Slipp Jimmy Fri (129,50), alle hos Platekompaniet.

Lenke til kommentar

031398101826_300x200.jpg

I dag fikk jeg Guillermo del Toro's Cronos R1 10th Anniversary Special Edition fra en eBay-selger, den kostet meg omtrent tohundre kroner inklusiv frakt fra Canada. Jeg fikk det for meg at det var denne utgaven jeg ville ha da de andre engelskvenlige versjonene jeg klarte å søke meg frem til hadde frisert bilde.

Lenke til kommentar
Synes vi skal ha en tråd for dette også.

 

REGLER

 

Hver post skal inneholde


  •  
  • Tittel
     
  • Hvor den ble kjøpt
     
  • Hvor mye den kostet
     

Dette for å gjøre tråden mer interessant. Alle innlegg som bare inneholder en tittel på en film, slettes uten varsel.

2526884[/snapback]

Minner om reglene. Pris og kjøpssted, folkens, ellers forsvinner postene.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

James Bond Goldfinger, fordi jeg følte det var et must å ha den i min hittil så labre samling. På tide å begynne å samle på litt DVDer også, og ikke bare øke min digitale samling som nærmer seg 200 filmer. Ble kjøpt for 99,- på Rimi, enkelt og greit. Helt på impuls en kveld jeg hadde fri og fikk lyst på litt filmkos.

Lenke til kommentar

Dagens innkjøp fra playx.no:

 

Beck 8: Spor i mørket

Beck 9: Hevnens Pris

Beck 10: Mannen Uten Ansikt

Beck 11: Kartellet

Beck 12: Enstøingen

Beck 13: Ukjent Avsender

Beck 14: Annonsemannen

Beck 15: Gutten I Glasskulen

Beck 16: Siste Vitne

Gamle Mænd I Nye Biler (79 kr.)

 

Beck-filmene kostet 29 kr. stykket.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke kjøpt DVD-er på en lang stund. Men nok får være nok:

 

119,00 kroner er en ganske liten pris å betale for en Hitchcock-boks med åtte DVD-er - spesielt når boksen er såpass bra. A History of Violence kostet bare 29,00 kroner. Alt sammen fra CDON.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...