Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var innom Platekompaniet igår, og fikk med meg disse perlene:

Remember The Titans, 59,- - så den på skolen for ikke alt så lenge siden, og blei forelska i den. Rart at filmer dukker opp i hylla sånn rett etter jeg har sett den...

American History X, 59,- Alltid elsked denne her også, og trengte å friske opp minnet litt.

The Aristocrats, 79,- - Ahh..Dette var grunnen til å ta t-banen den lange veien ned til sentrum. Har alltid hatt intensjoner, men da jeg fikk høre at en av mine yndlingskomikere, Jeffrey Ross skulle fremføre vitsen, grep jeg jakka fatt.

Også bestilt Shaun Of The Dead for 5 euro på Play.com - Så Hot Fuzz sist uke, og måtte ha mer Pegg!

Lenke til kommentar
Haha eid av Njål! Svarte til feit boks, kor du kjøpte den, pris?

8378356[/snapback]

Ganske nøyaktig NOK1000 med kurérfrakt (og den gikk av en eller annen grunn gjennom uten mva-påslag), som var mindre enn en del jeg kjente kjøpte den tilsvarende norske plain-utgaven for, fra den taiwanske etaileren JSDVD.

Boksen ble utsolgt mer eller mindre med det samme den kom ut (rundt nyttår 2004-2005). Den har siden blitt bootlegget en del, for rundt et år siden var det rikelig med kopier av varierende kvalitet på ebay.

Lenke til kommentar

3 for 200-tilbud på Spaceworld:

Match Point

Domino

Broken Flowers.

I tillegg ramlet A Few Good Men (169,-) og Malice (49,-) ned i postkassen i dag fra CDON. Jeg kunne sikkert få førstnevnte billigere, men jeg brydde meg ikke.

Endret av Fisker
Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Flight 93 på Statoil. 99 kroner. Kunne bestilt den på nettet for halve prisen, men jeg gidder ikke å vente mange dager.

Lenke til kommentar

Oh Brother, Where Art Thou? For 100kr

Windtalkers - 100kr

The Grudge 2 - 179kr

Samtlige filmer ble kjøpt på Mix i Molde.

Edit: Er forresten vanskelig å kjøpe filmer om det ikke er en spesiell en jeg leter etter.

Blir alltid stående og se om det er én jeg heller vil ha fremfor noen andre, og som kjent er det jo en del filmer å se der man selger de da.

Endret av KristianG
Lenke til kommentar
Synes ikke det. Jeg har alle figurene pluss litt annet. Jeg har og To Tårn og Atter En Konge i luksusutgave. Jeg mener han kun har selve filmene og en treboks.

8386476[/snapback]

Noen som er misunnelige? :hmm:

8388950[/snapback]

Nei, hadde jeg hatt valget ville jeg heller valgt de tre luksusutgavene. Figurene liker jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...