Swome Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Guillermo del Toros Laberinto del Fauno, El (2006), fra DVDfromKorea.com, 24,99$ +frakt Regner med alle vet hvilken versjon det er snakk om 8101261[/snapback] Kjøpte den nettopp eg og. Virker som halvparten av de 5000 kommer til Norge. Sliter litt med den sporingen da. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Min ble sendt den 26.Februar og i dag kom hentelappen i postkassen. Den bør vel ikke være langt unna, hvis du har fått mail om at de har sendt den. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Ble sendt for 2 dager siden, så eg må nok vente litt til.. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 I dag kom min også. Eller, den ligger på posthuset rett her nede. Kom i dag (klokka 8 i dag tidlig). Surt at jeg ikke fikk den i postkassa. Jaja, enten får jeg den i kassa i morgen, ellers får jeg en hentelapp. Either way. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Du får nok en lapp med rekommendert sending, som jeg fikk i dag. Var nettopp å hentet den ! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Du får nok en lapp med rekommendert sending, som jeg fikk i dag. Var nettopp å hentet den ! 8101838[/snapback] Ja vet du hva... Jeg fikk faen meg den lappen i dag! Fattern hentet posten, og han hadde glemt å si ifra om den!! Jaja, jeg får råkjøre ned på posthuset etter skola i morgen. Da blir det Pan's Labyrinth aaaaall the way. Endret 7. mars 2007 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Hvor lang tid bruker folket på å motta Pan's Labyrinth fra DVDFromKorea? Og siden dere får hentelapp, går ikke pakken ned i en vanlig postkasse? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Bokser som sendes fra USA og Asia er som oftest pakket inn i ekstra store esker med plastikkbobler i, for god beskyttelse. Min boks bestilte jeg 27.02, og den ble sendt 28.02. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Pans labyrinth er ankommet. En av de absolutt flotteste DVD utgivelsene jeg har sett. Et godt kjøp for de som liker filmen, men også for de som ikke har sett den før. Anbefales på det sterkeste. Men hva er egentlig dealen med gull nøkkelen som følger med? Den ligner jo ikke noe særlig på den i filmen. Og så har den 18k stempel på seg, er den altså belagt med ekte gull eller? 8100109[/snapback] Gull-nøkkelen er et bokmerke. Og ja, den skal være belagt med et tynt lag gull. Hvor lang tid bruker folket på å motta Pan's Labyrinth fra DVDFromKorea? Og siden dere får hentelapp, går ikke pakken ned i en vanlig postkasse? 8103136[/snapback] DVDfromKorea sender kun rekommendert, og det vil si at du må vise leg + signere for den. Rett i kassa er ikke en mulighet. Har ingenting med størrelsen på pakka å gjøre. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Sannheten om Rødhette / Hoodwinked (DVD NO) Kr 66.00 Slipp Jimmy fri (DVD NO) Kr 119.00 Love Actually (DVD NO) Kr 66.00 Jarhead (DVD NO) Kr 59.00 Team America: World Police (DVD NO) Kr 66.00 Brokeback Mountain (DVD NO) Kr 79.00 Tae Guk Gi: The Brotherhood of War (DVD NO) Kr 66.00 Sum eks. frakt Kr 521.00 Puttet på en krone på spilleautomat i dag og tok ut 500 (jada, spillenarkomane, jeg kunne sikkert fått mer ^^), så alt i alt har jeg ikke havnet så på den gærne siden økonomisk sett her. Alt fra playx forøvrig. Så har man prøvd ut de og, og de var ganske billige (alt er relativt så klart, de har jo frakt på hver enkelt) Endret 7. mars 2007 av fredrik Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 A History of Violence Goodfellas (2 Disc Special Edition) Minority Report (2 Disc Special Edition) The Big Lebowski kr. 287 + frakt fra cdon.no, på tide å ta seg en pause med DVD-innkjøpene :S Lenke til kommentar
megosta Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Jeg kjøpte "The Godfather" boxen i går. Fikk sett nr. 1, utrolig bra til å være så gammel... rett og slett tidløs. Endret 7. mars 2007 av megosta Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Bestillte følgende frå playx.no The Football Factory Dogville The New World Rocky UE Wild at Heart Alle for 49,- pr.stk, fraktfritt. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Tar litt av for tiden, men orker ikke linke til IMDB, sorry ! Fra Platekompaniet: - Fraiser: Sesong 5 - 249,- - House M.D. : Sesong 1 - 299,- Fra PlayX: - Thumbsucker - Dear Wendy - The Chronicles of Riddick - 13th District 49,- stk fraktfritt Fra DVDStrax: - Employee of the Month - American Pie 4: Band Camp - Miller´s Crossing 49,- stk fraktfritt Endret 7. mars 2007 av Bilet Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Ohoho, kunne ikke dy meg Ble 2 stk nye filmer som sklir fint inn i samlinga. Elsker Fifth Element Fifth Element, The (Special Edition 2-Disc Set) Så har vi Bucky O`hare da, diggbar serie Bucky O'Hare: The Complete Series: 2 Discs Surprise i Postkassa lenge framover nå. Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Fra eThaiCD: Versus $9.50 Returner (Ritana) $9.00 Infernal Affairs Trilogy 2-disk utgave $12.50 - Infernal Affairs (Mou gaan dou) - Infernal Affairs II (Mou gaan dou II) - Infernal Affairs III (Mou gaan dou III: Jung gik mou gaan) Discount $1.55 Totalt $29.45. Frakt inkludert i prisen.. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Fikk The Untold Story fra DD idag, den kostet meg rett ioverkant av hundrelappen inkl. frakt. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 $12,49 fra Yesasia: Do ma daan/Peking Opera Blues Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Fra DVDPacific for 185 kr, tror jeg: Kozure Ôkami: Shinikazeni mukae ubaguruma/Lone Wolf and Cub: Babycart to Hades Nekkedo burâddo: Megyaku/Naked Blood Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 DD Joel Schumachers The Lost Boys (1987) $5,47 Vittorio De Sicas Ladri di biciclette (1948) CC, $23,97 Bestilt i dag, så blir nok noen dagers ventetid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå