Gunfreak Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Vel, vil ikke akkurat si det. Men underholdningen er jo på topp! Kjøpte nettopp "Troy". Har ikke sett den før, var det dumt av meg? Var jo bare en 50-lapp uansett. 8075242[/snapback] troy er wannbe Braveheart/Gladiator helt ok, men ikke noe rope hurra for Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 I dag kjøpte jegRan 99,- på shell Lille Kylling 99,- på shell Litt søndagsunderholdning 8075472[/snapback] Litt drøyt å kalle Ran underholdning, med mindre du er veldig interessert i denslags :!: Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg har ikke sett den ennå.. Det er ikke så godt utvalg på shell. Ran er vel en Norsk serie, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Sniker en lite spørsmål... Til dere som har fått limited versjonen av Pan's Labyrinth, jeg så følgende på AxelMusic: PLEASE NOTE: THIS IS A KOREAN DVD. OFTEN KOREAN DVD EDITIONS CONTAINS ENGLISH SUBTITLES ONLY DURING THE MAIN FEATURE AND NOT DURING THE EXTRAS ! Noen som kan bekrefte/avkrefte? Edit: takk for kjapt svar _crs_ Endret 4. mars 2007 av StaBBer Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Sniker en lite spørsmål... Til dere som har fått limited versjonen av Pan's Labyrinth, jeg så følgende på AxelMusic: PLEASE NOTE: THIS IS A KOREAN DVD. OFTEN KOREAN DVD EDITIONS CONTAINS ENGLISH SUBTITLES ONLY DURING THE MAIN FEATURE AND NOT DURING THE EXTRAS ! Noen som kan bekrefte/avkrefte? Ekstramaterialet har ikke engelsk tekst, og det meste er spanskspråklig. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Sniker en lite spørsmål... Til dere som har fått limited versjonen av Pan's Labyrinth, jeg så følgende på AxelMusic: PLEASE NOTE: THIS IS A KOREAN DVD. OFTEN KOREAN DVD EDITIONS CONTAINS ENGLISH SUBTITLES ONLY DURING THE MAIN FEATURE AND NOT DURING THE EXTRAS ! Noen som kan bekrefte/avkrefte? Ekstramaterialet har ikke engelsk tekst, og det meste er spanskspråklig. 8076077[/snapback] Bajs. Jaja, da blir det norsk 2-disc-utgave i tillegg senere da. Endret 4. mars 2007 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Farlig å jobbe med detta hver dag. Plukker jo altfor ofte med meg et par filmer. I dag ble det Colleterral og Troja. Begge kjøpt på Elkjøp. Lenke til kommentar
master air Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Liten tur i byen etter skolen i dag resulterte i Robots og Once Upon a Time in the West for henholdsvis 60 og 100 kr hos platekompaniet. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Da gled Pan's Labyrinth gjennom tollen for meg ser det ut til. Den er ialleafall registert på omlastingssentralen i oslo nå Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Da gled Pan's Labyrinth gjennom tollen for meg ser det ut til.Den er ialleafall registert på omlastingssentralen i oslo nå 8085195[/snapback] Hvordan sjekker du det? Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hos meg står det: Ankommet mottakerland. Betyr det at den er kommet forbi tollen? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Hos meg står det: Ankommet mottakerland. Betyr det at den er kommet forbi tollen? 8085899[/snapback] Ikke nødvendigvis. Du skal få en mer detaljert beskrivelse enn det når den er gjennom tollen. Endret 5. mars 2007 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Gjorde nettopp mitt største innkjøp av dvd`er noensinne på cdon.com. X-men 3 collction 3 disk 100 kr. Frihetens regn 59 kr. Saving private ryan 59 kr. Enemy at the gates 59 kr. Donnie Darko 59 kr. The butterfly effect 59 kr. The truman show 59 kr. Den sjette sansen 59 kr. Alt til den nette sum av 510 kr + 30 kr i frakt. Endret 5. mars 2007 av Cuz Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 DDD Dawn of the Dead (1978)[4D] $29.99 Mou gaan dou (2002) $9.44 Malèna (2000) $9.44 The Hitcher (1986) $5.09 Last Woman on Earth (1960) $5.99 Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Highlander, 2-disc steelbook utgave fra CD WOW for 150,-. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Bestilte nettopp Jersey Girl, South Park: Bigger Longer & Uncut, The Thomas Crown Affair og Deliverance fra DDD og The Punisher fra CDWOW. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Idag var lillebror på Svinesund, der fant han et par filmer han mente jeg burde kjøpe, så han kjøpte Lady Vengeance Noble Entertainment 2 Disk "Limited" Steelbook Edition og Big Trouble in Little China 2 Disk. Har strengt talt begge filmene fra før men ... Av Big Trouble in Little China hadde jeg kun single disk utgave fra før, dette pluss at den kun kostet en femtilapp gjør dette til et legitimt kjøp av en så spræk film. Denne utgaven er desverre ikke prydet med 7 års aldersgrense som den norske utgaven er. Av Lady Vengeance har jeg fra før den Koreanske Special Editionen, men her er alt av ekstramateriell på Koreansk, har ikke sett filemen enda da jeg egentlig hadde lyst til å se DC-en først, men den har kun DTS lyd, noe jeg ikke har anlegg til å spille, så får ta og se Teatrical Cut-en snart føler jeg. Denne svenske utgaven kostet meg en hundrelapp. Denne passer også fint sammen med Oldboy dvd-en jeg har en tilsvarende utgave av. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Sist Uke: 12 Monkeys : Special Edition Karas : The Profecy Howl`s Moving Castle Denne Uka: Danny The Dog/Unleashed 13 District Killbill Vol 2 Vet jeg burde skjemmes over det, men Vol 2 har jeg alså ikke sett enda Neste uke: Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest : Special Edition( Har Gavekort fra jul) Har en liste med 150+ dvd filmer jeg skal kjøpe inn så ofte jeg har spenn TAA HEIIILT AAAVV ! WWWOOOOHOOO!! Heheem! Planeten jeg kommer fra prioriteres det nøye hva som skal inn i samlinga. For det er hver sin smaaaak! Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg har en liste på ca. 50 dvd`er jeg vil kjøpe:) Så lenge de får de så billig som jeg gjorde (se post over) kommer jeg til å fortsette å kjøpe filmer. Kjøper heller bilige eldre filmer, enn de aller nyeste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå