MacManus Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Siste filmene jeg kjøpte:Life of Brian The Italian Job (originalen) Julegaver til en kompis, dere kjenner han kanskje som "MacManus" her på forumet. Føler noen hermer litt her, bare en liten anelse jeg har. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Siste filmen jeg kjøpte:American History X Sen to Chihiro no kamikakushi Julegaver til en kompis, dere kjenner han kanskje som "Steffyboy" her på forumet. Føler noen hermer litt her, bare en liten anelse jeg har. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 -Lady Snowblood (Fant nettopp ut at jeg hadde 26 CAD i Store Credit på DVDSoon.com, så da var det bare til å kjøpe noe) Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Julegaver fra familie, venner, bekjente og kjære: New York Stories - Francis Ford Coppola, Martin Scorsese, Woody Allen. Being John Malkovich - Spike Jonze, Charlie Kaufman. Serpico - Sidney Lumet. The Elephant Man - David Lynch. Psycho - Alfred Hitchcock. 2001: A Space Odyssey - Stanley Kubrick. Bram Stoker's Dracula - Francis Ford Coppola. 21 Grams - Alejandro González Iñárritu. Mystic River - Clint Eastwood. The Good, the Bad and the Ugly - Sergio Leone. The Last Temptation of Christ - Martin Scorsese. Se7en - David Fincher. Chinatown - Roman Polanski. Twelve Monkeys - Terry Gilliam. Citizen Kane - Orson Welles. Das Boot - Wolfgang Petersen. Intolerable Cruelty - Coen-brødrene. Traffic - Steven Soderbergh. The Insider - Michael Mann. The Pianist - Roman Polanski. Ran - Akira Kurosawa. Full Metal Jacket - Stanley Kubrick. The Truman Show - Peter Weir. The Ladykillers - Coen-brødrene. Marathon Man - John Schlesinger. Jacob's Ladder - Adrian Lyne. One Flew Over the Cuckoo's Nest - Milos Forman. The Ninth Gate - Roman Polanski. A Clockwork Orange - Stanley Kubrick. Bonnie and Clyde - Arthur Penn. Gandhi - Richard Attenborough. Monty Python's The Meaning of Life - Terry Gilliam, Terry Jones. Terminator 2: Judgment Day - James Cameron. The Day of the Jackal - Fred Zinnemann. Kopps - Josef Fares. Ransom - Ron Howard. Hadde et par av dem fra før, men de ble nå erstattet med "Special Edition"-versjoner og/eller stiligere cover. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Fikk The Lord of the Rings: The Return of the King Extended Edition i julegave. Gleder meg som en unge til å se den. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Fikk disse til jul: Ringenes Herre Atter En Konge Collectors Edition Ringenes Herre Ringenes Brorskap Extended Edition Quentin Tarantino Collection Apokalypse Now! Redux Den Siste Samurai Black Hawk Down Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Hercules in New York, med en legendarisk dårlig bjørnescene. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Zaeira: Pen pen liste! Lucky fuck btw! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Zaeira: Det var da fælt så mange filmer du skulle få, da! Jaja, gratulerer så mye! Jeg fikk: Confessions of a Dangerous Mind King Arthur Sen to Chihiro no kanikakushi American History X Pusur CSI sesong 3 2001 (special edition) Alien Quad Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Fekk til Jul: Ringenes Herre Atter En Konge Collectors Edition Shaun of the dead Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Jeg fikk disse til jul: Ringenes Herre Atter En Konge Collectors Edition Pirates of the Caribbean (har den fra før av ) Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Zaeira: Pen pen liste! Lucky fuck btw! Zaeira: Det var da fælt så mange filmer du skulle få, da! Jaja, gratulerer så mye! Takk, takk. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 stefaren min har ikke lært seg å bruke play. så jeg fikk penger så jeg kunne kjøpe de filmene jeg ville ha. så da bestillte jeg Stargate directors edition. og stargate sg1 sesong 1 Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) The League of Extraordinary Gentlemen Endret 25. desember 2004 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Fikk til jul: CSI: Sesong 4 The Green Mile Road to Perdition Fight Club Reservoir Dogs American Pie 1 og 2 - jepp, begge skal byttes... Endret 26. desember 2004 av Jonnar Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 -Zombi 2: 25th Anniversary Special -A Better Tomorrow Trilogy: Special Edition Lenke til kommentar
Döden Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Zaeira: tøs! WORD!! :!: Vell vell, til jul da: - Apokalypse nå! Redux (Fikk to stykker så en må returneres) - Dr. Strangelove Special Edition - The Pink Panther DVD collection (fem filmer og en bonus-disc) - Quentin Tarantino boks: Pulp Fiction (2 disc) Jackie Brown (2 disc) Reservoir Dogs (2 disc) (Samt ny 21" TV med flat skjerm for å se filmene på da. ) Endret 26. desember 2004 av Beistet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Reservoir Dogs (2 disc) En av tidenes peneste utgaver, sammen med den rette Pulp Fiction. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå