Gunfreak Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 I dag dumpet The Punisher Extended ned i postkassa, kosta vel $14 eller noe tror jeg fra amazon.com den hadde faktisk et kult cover, Lenke til kommentar
mummi-pappa Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Walk the line fra Elkjøp - 99,- kr Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) -Jammen kan vi feilposte- Hoho. Endret 21. februar 2007 av SteffyPants Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Betillte Rocky-boksen for 199,- hos PlayX.no. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Endelig! El Laberinto Del Fauno, $25 fra DVDfromKorea. Gjett om den skal sees på nytt i kveld. I DTS! Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Fikk El Laberinto del Fauno DVD fra Sør-Korea idag jeg au, særs sprek utgave, lærinnbundet og greier. Gleder meg til å se den igjenn jeg og, men ikke i kveld, det er jeg for trøtt til. Det å se film når jeg er trøtt, kan jeg ikke fordra. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Milos Formans Man on the Moon (1999) Kr 59,- på Kiwi Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Da blir jeg den 3. som sier at jeg har fått El Laberinto del Fauno idag. Akkurat sett den, for første gang. Herregud for en fantastisk film Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Tok et lite raid på jobben i dag. Gjøkeredet Tre Konger The Island 48 HRS Alt kjøpt på Elkjøp. Itillegg kom Full Metal Jacket fra PlayX idag. Ganske rask levering, egentlig. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Endelig! El Laberinto Del Fauno, $25 fra DVDfromKorea. Gjett om den skal sees på nytt i kveld. I DTS! 7994949[/snapback] Fikk akkurat samme utgave i dag Sparer den til helga tror jeg. Har ikke sett filmen enda engang, den bør være bra Forresten, hva er meninga med den nøkkeltingen som følger med? Bare pynt eller? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Ja, bare jugel, litt kjip egentlig, den nøkkelen. Du kan trygt glede deg til filmen. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Forresten, hva er meninga med den nøkkeltingen som følger med? Bare pynt eller? Det er et bokmerke. Noe Bruckania ikke har forstått, tydeligvis. Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Fritt Vilt fra Elkjøp. 129Kr,- Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Fikk El Laberinto del Fauno DVD fra Sør-Korea idag jeg au, særs sprek utgave, lærinnbundet og greier. Gleder meg til å se den igjenn jeg og, men ikke i kveld, det er jeg for trøtt til. Det å se film når jeg er trøtt, kan jeg ikke fordra. 7995195[/snapback] Meg også, eller jeg må hente den på posten først så i morgen så er den i mine hender. Skal vente og se den til helgen, min bror og jeg skal kjøre igjennom alle Mission Impossible filmene på HD DVD og da skal jeg lure inn El Laberinto del Fauno til slutt, han har ikke sett den ennå Lenke til kommentar
master air Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Meg også, eller jeg må hente den på posten først så i morgen så er den i mine hender. Skal vente og se den til helgen, min bror og jeg skal kjøre igjennom alle Mission Impossible filmene på HD DVD og da skal jeg lure inn El Laberinto del Fauno til slutt, han har ikke sett den ennå 7996851[/snapback] Det var godt å høre at jeg ikke er den eneste på dette forumet som ikke har fått hentet den enda. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Den kom ikke før etter at jeg hadde dratt på jobb, så da blir det litt vanskelig. Men den blir hentet om ikke lenge, skal bare bestille billetter til Metallica først Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 V for Vendetta for 89kr på Spar. God film Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Noen som vet om Pans Labyrint er å få tak i i HD noen plass? Blu Ray eller HD DVD. Hvis ikke tror jeg at jeg hopper på den koreanske SE versjonen bølgen jeg også Lenke til kommentar
Njål Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Noen som vet om Pans Labyrint er å få tak i i HD noen plass? Blu Ray eller HD DVD. Hvis ikke tror jeg at jeg hopper på den koreanske SE versjonen bølgen jeg også 8002527[/snapback] Ikke annonsert på noen form for HD disc ennå. Fikk også meldeseddelen på Pan i går, men det var for kaldt og jævlig til at jeg orket å gå ute igjen. Hentet den i dag (sammen med noe annet rask). Pen utgave. Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Kjøpte Slipp Jimmy fri og Click på platekompaniet for 129kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå