dimiles Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Spørsmål: Hva legger folk i "en fet utgave"? Jeg gir som oftest blanke i ekstramateriale ettersom det skal være en svææært god film før jeg benker med ned og ser på det. Er derimot coveret laget på en tøff måte med kul innbinding kan jeg godt betale litt ekstra. Men jeg betaler altså heller ekstra for utseende enn ekstramateriale. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Utseende teller mest for meg og. Skal se bra ut i hyllen. Ekstramateriale ser jeg heller sjelden på. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Pent, Swome. Når det gjelder spesielle filmer vil jeg helst ha en pen utgave og venter glatt til jeg finner den riktige. Har f.eks enda ingen utgave av The Shawshank Redemption hjemme. Ikke fordi jeg ikke har giddi å kjøpt, men vil gjerne ha en utgave som matcher den innrammede plakaten jeg har på veggen med tanke på utseende. Edit: Din utgave så ikke så verst ut. Er det 3-disc versjonen fra Play? Endret 20. februar 2007 av dimiles Lenke til kommentar
Swome Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Din utgave så ikke så verst ut. Er det 3-disc versjonen fra Play? 7986401[/snapback] Det er det ja. Har Shawshank plakaten hengende ved siden av btw Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Jeg bestilte i dag Stalker og Battlestar Galactica for ca. 178kr hos Amazon.co.uk. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Din utgave så ikke så verst ut. Er det 3-disc versjonen fra Play? 7986401[/snapback] Det er det ja. Har Shawshank plakaten hengende ved siden av btw 7986420[/snapback] Samme her! Har den rammet inn med en ramme som var dobbelt så dyr som selve plaakaten. ;p Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Spørsmål: Hva legger folk i "en fet utgave"? Jeg gir som oftest blanke i ekstramateriale ettersom det skal være en svææært god film før jeg benker med ned og ser på det. Er derimot coveret laget på en tøff måte med kul innbinding kan jeg godt betale litt ekstra. Men jeg betaler altså heller ekstra for utseende enn ekstramateriale. 7986284[/snapback] Jeg ser som oftest ekstramaterialet etter jeg ser filmen, får som oftest innblikk i ting jeg gjerne ikke la merke til og det hjelper opplevelsen. Ellers er en fet utgave helst litt større enn en vanlig DVD, og coveret må være så sexy som mulig. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Jeg bestilte i dag Stalker og Battlestar Galactica for ca. 178kr hos Amazon.co.uk. 7986455[/snapback] Da er du vel smart og bestiller BsG S1 og S2 billig (£14.99 per sesong) fra CD WOW også hvis du ikke allerede har dem? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Var på Free Record Shop og kjøpte meg 4 filmer i dag De hadde sånn tilbud, 4 filmer for 300,- (synes de har det hele tiden ) Men uansett, filmene jeg kjøpte var: The Good, The Bad and the Ugly Match Point InsideMan og The Matador Jeg har også skaffet meg Slipp Jimmy Fri, men uten cover. Noen som vet hvor jeg kan finne cover til den så jeg kan printe det ut? Har brukt cdcovers.cc før, men fant ikke noe der... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Skaffet deg? Uten cover? 2+2=5 Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Skaffet deg? Uten cover? 2+2=5 7988527[/snapback] Hehe... Var en kamerat av meg som har brent den. For alt jeg vet så er ikke dette imot loven. Det er vell sånn i Norge at det er fult lovlig å brenne dvd filmer så fremt at du ikke selger dem... Lenke til kommentar
EDB Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Stort bilde: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Et raskt søk på google så kom det bildet opp. Søkte på noe så oppfinnsomt som "dvd cover slipp jimmy fri". Cover er vel ikke piratvare? Edit: Dvden om du vil ha den også: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 20. februar 2007 av EDB Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Jeg har også skaffet meg Slipp Jimmy Fri, men uten cover. Noen som vet hvor jeg kan finne cover til den så jeg kan printe det ut? Har brukt cdcovers.cc før, men fant ikke noe der... 7988489[/snapback] jeg har den så kan sikkert scanne coveret for deg om du vil, men gidder ikkr ikveld Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Stort bilde: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Et raskt søk på google så kom det bildet opp. Søkte på noe så oppfinnsomt som "dvd cover slipp jimmy fri". Cover er vel ikke piratvare? Edit: Dvden om du vil ha den også: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 7988541[/snapback] Jeg søkte på google... Men fant ikke noe, jeg var vell ikke så oppfinnsom som deg når jeg søkte da... Lenke til kommentar
edge Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 I dag kjøpte jeg There's something about mary/In her shoes-to-delt DVD til 99 på videoshappa. Skulle egentlig bare ha førstnevnte, men. Får sjekke ut den andre og Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 The proposition. 79 på kiwi. Blir spennende å se hva Nick cave har fått til^^ Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Jeg bestilte i dag Stalker og Battlestar Galactica for ca. 178kr hos Amazon.co.uk. 7986455[/snapback] Da er du vel smart og bestiller BsG S1 og S2 billig (£14.99 per sesong) fra CD WOW også hvis du ikke allerede har dem? 7987416[/snapback] Har dem ikke, men så har jeg aldri sett Battlestar Galactica enda. Om serien er av samme kaliber som miniserien, og om miniserien da er bra, skal jeg definitivt sjekke ut den fulle serien også. Lenke til kommentar
twentyfour Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Kjøpte Saving Privat Ryan og The Jacket på Playx til 49 kr pr stk. Og så The Illusionist fra Deep Discount DVD til 120 kr eller noe Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Curse Of The Golden Flower, 100kr fra CD WOW. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Chinjeolhan geumjassi - 99,- på Platekompaniet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå