Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Fikk deler av en ordre fra DVD Pacific idag, Kevin Smiths Jersey Girl til $6.06, og Il Conformista, Extended Edition til $8.97.

Sistnevnte ble kjøpt litt på impuls da jeg trengte en film for å fylle opp til 200 kronersgrensa. Hadde ikke hørt noe om filmen før jeg så den på forsiden til D. Pacific, men da jeg leste litt om den på IMDb lokket den til kjøp.

Varene ble bestilt 6. desember i fjor så det var greit å få noen av varene i hus nå, satser på at den siste filmen fra orderen kommer i morgen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da tror jeg endelig handelen er i box hos DDD:

King of Queens - Season 1, 2, 3, 4, 5 & 6.

Mange timer med god underholdning her. Det hele endte opp på en pris på ca. $118,62. :)

Ellers kan jeg jo nevne at det fortsatt kommer filmer bra bokkilden her i gården. Mottok Das Boot DC i dag. :wee:

Lenke til kommentar
Da tror jeg endelig handelen er i box hos DDD:

King of Queens - Season 1, 2, 3, 4, 5 & 6.

Mange timer med god underholdning her. Det hele endte opp på en pris på ca. $118,62. :)

Ellers kan jeg jo nevne at det fortsatt kommer filmer bra bokkilden her i gården. Mottok Das Boot DC i dag. :wee:

7730756[/snapback]

fikk das boot fra dem i går jeg også

I dag fikk jeg Tears of the sun og Black Hawk Down begge i extended versjon fra amazon.com til $17 pr. stykk

Lenke til kommentar

kjøpte for litt siden 10 filmer på Free record shop for 600.

Skriver de jeg husker her jeg:

Das boot

Stalingrad

Sniffer

Rocky

Tigerland

En John Woo film jeg ikke husker navnet på :)

Lenke til kommentar

Idag fikk jeg noen filmer fra Play.com.

The Frighteners, Director's Cut, 3 Disk, €8,99

Romeo + Juliet, Special Edition, €7,49

City of Men, sesong 1 og 2, €11,99

City of Lost Children, €7,49

8 1/2 Women, med knekt ceep case kover, flaks jeg har noen ekstra kover liggende, sånn at jeg kan bytte, €7,49

Top Gun, 2 Disk Special Edition, €5,99

Denne er jeg ikke 100% fornøyd med, da dette er ceep case utgaven av filmen, men på play.com er dette bildet av et fancy boxsett vist.

post-93527-1168971963_thumb.jpg

Hvilken rett har jeg til å klage på varen, da varen jeg har mottat ikke er i samsvar med varen avbildet på siden?

Edit: Flyttet ett spørsmål til egnet kategori.

Endret av Bruckiania
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...