fAight Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Hva pleier leveringstiden å være for Play.com? Bestilte en film som ble send derfra mandag, men har ennå ikke fått den :S Bor i Moss. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 3-5 dager er vanlig, men det kan ta lengre Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Hva pleier leveringstiden å være for Play.com? Bestilte en film som ble send derfra mandag, men har ennå ikke fått den :S Bor i Moss. 7699663[/snapback] Min erfaring med Play, er et sted mellom én og to uker. De er absolutt ikke gode på det området. Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Det er ikke play.com som er dårlige, men hvem-nå-enn-som-frakter-varene. Play sender alltid ut varene samme dag eller dagen etter bestillingen kommer inn. Det tar vanligvis en liten uke før man får varene i postkassen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 I såfall er de dumme. "The Lord of the Rings" blir "Ringenes Herre" på norsk, direkte oversatt. Det kan ikke sies det samme for "Sagan om Ringen". Dessuten tviler jeg på at svensker bryr seg om hva vi har slags skrift på DVD-ene våre. Vi har så dyre DVDer at jeg ikke kan fatte hvorfor noen svensker skulle komme til Norge og kjøpe DVDene sine her. 7698887[/snapback] Bøkene het sannsynligvis også Sagan om Ringen, så er det ikke noe å henge seg opp i nå. -- Hvis man kun ser på filmen, så kunne man lastet den ned og sendt en sjekk i posten til filmselskapet. Kjøper man en DVD, så skal den være sexy. Jeg trengte ikke en ny versjon av Apocalypse Now, men det kom en ny versjon og jeg kjøpte den. Jeg går mot mitt tredje innkjøp av 2001: A Space Odyssey snart, selv om versjonene jeg har nå er mer enn gode nok. Skal man først samle på noe, så er det like greit å gjøre det skikkelig. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 I såfall er de dumme. "The Lord of the Rings" blir "Ringenes Herre" på norsk, direkte oversatt. Det kan ikke sies det samme for "Sagan om Ringen". Dessuten tviler jeg på at svensker bryr seg om hva vi har slags skrift på DVD-ene våre. Vi har så dyre DVDer at jeg ikke kan fatte hvorfor noen svensker skulle komme til Norge og kjøpe DVDene sine her. 7698887[/snapback] Bøkene het sannsynligvis også Sagan om Ringen, så er det ikke noe å henge seg opp i nå. -- Hvis man kun ser på filmen, så kunne man lastet den ned og sendt en sjekk i posten til filmselskapet. Kjøper man en DVD, så skal den være sexy. Jeg trengte ikke en ny versjon av Apocalypse Now, men det kom en ny versjon og jeg kjøpte den. Jeg går mot mitt tredje innkjøp av 2001: A Space Odyssey snart, selv om versjonene jeg har nå er mer enn gode nok. Skal man først samle på noe, så er det like greit å gjøre det skikkelig. 7699985[/snapback] Hvem sier at han samler? Jeg kjøper massevis av godteri, men jeg samler ikke akkurat på det. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Thank you for smoking Good night and good luck Basic Alle fra Elkjøp. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Thank you for smokingGood night and good luck Basic Alle fra Elkjøp. 7702815[/snapback] Den koster 59.90 på SpaceWorld nå, hvor mye kostet den på elkjøp? Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Kjøpte Criterion versjonen av I Vitelloni, en av Felllini's beste etter min mening. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Hva så? Jeg klarer liksom ikke helt å skjønne det. Filmen er den samme <check> Fortsatt samme skuespillere <check> Ikke tvangsdubbet til svensk <check> Hva er da egentlig det store problemet? 7697576[/snapback] Høh? Jeg synes det ser helt banalt ut med slike cover. Er du av de som heller ikke kjøper fine utgaver da fordi filmen er den samme og skuespillerne de samme? 7697646[/snapback] Ja, hvorfor ikke? Eneste jeg eventuelt skulle gidde kjøpe meg spesialcovra spesialutgaver av er sesonger av Simpsons og alt som har med Monty Python å gjøre. Annet enn det så driter jeg i det. Eventuelt hvis det er noe ekstramateriale som kan være interessant, da bryr jeg meg. Ser mer på pris enn mengde ekstramateriale Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Battle of Britain, €7,49 fra play.com... Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 DOA: Dead or Alive 11,99€ fra play.com Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 21 Grams 59,50 The Deer Hunter 59,50 Fra platekompaniet. Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Kjøpte Sin City igår. Gleder meg veldig. Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Kjøpte Sin City igår. Gleder meg veldig. 7706006[/snapback] Pris og sted takk. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 99kr på Platekompaniet i Bergen. Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Kom over dette settet og da var det bare å trykke 'BUY'. John Woo Box Set: Once a thief A bullet in the head The killer €17.99 for settet Play.com Forhåpentligvis en god start på det som skal bli en fin samling med film fra Kina/HK/Japan/Korea... (i tillegg til de cirka 90 andre filmene, and counting, på ønskelisten i DVD Profiler ) Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Der har du nok tre av de aller beste HK-filmene der ute. De ble laget før Woo begynte å lage middelmådige Hollywood-filmer. Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Kjøpte akkurat den første TV-movie som er laget The killers fra amazon.co.uk for 14.52£ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå