Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva pleier leveringstiden å være for Play.com? Bestilte en film som ble send derfra mandag, men har ennå ikke fått den :S Bor i Moss.

7699663[/snapback]

Min erfaring med Play, er et sted mellom én og to uker. De er absolutt ikke gode på det området.

Lenke til kommentar
I såfall er de dumme. "The Lord of the Rings" blir "Ringenes Herre" på norsk, direkte oversatt. Det kan ikke sies det samme for "Sagan om Ringen".

Dessuten tviler jeg på at svensker bryr seg om hva vi har slags skrift på DVD-ene våre. Vi har så dyre DVDer at jeg ikke kan fatte hvorfor noen svensker skulle komme til Norge og kjøpe DVDene sine her.

7698887[/snapback]

Bøkene het sannsynligvis også Sagan om Ringen, så er det ikke noe å henge seg opp i nå.

--

Hvis man kun ser på filmen, så kunne man lastet den ned og sendt en sjekk i posten til filmselskapet. Kjøper man en DVD, så skal den være sexy. Jeg trengte ikke en ny versjon av Apocalypse Now, men det kom en ny versjon og jeg kjøpte den. Jeg går mot mitt tredje innkjøp av 2001: A Space Odyssey snart, selv om versjonene jeg har nå er mer enn gode nok. Skal man først samle på noe, så er det like greit å gjøre det skikkelig.

Lenke til kommentar
I såfall er de dumme. "The Lord of the Rings" blir "Ringenes Herre" på norsk, direkte oversatt. Det kan ikke sies det samme for "Sagan om Ringen".

Dessuten tviler jeg på at svensker bryr seg om hva vi har slags skrift på DVD-ene våre. Vi har så dyre DVDer at jeg ikke kan fatte hvorfor noen svensker skulle komme til Norge og kjøpe DVDene sine her.

7698887[/snapback]

Bøkene het sannsynligvis også Sagan om Ringen, så er det ikke noe å henge seg opp i nå.

--

Hvis man kun ser på filmen, så kunne man lastet den ned og sendt en sjekk i posten til filmselskapet. Kjøper man en DVD, så skal den være sexy. Jeg trengte ikke en ny versjon av Apocalypse Now, men det kom en ny versjon og jeg kjøpte den. Jeg går mot mitt tredje innkjøp av 2001: A Space Odyssey snart, selv om versjonene jeg har nå er mer enn gode nok. Skal man først samle på noe, så er det like greit å gjøre det skikkelig.

7699985[/snapback]

Hvem sier at han samler? Jeg kjøper massevis av godteri, men jeg samler ikke akkurat på det. :wee:

Lenke til kommentar
Hva så?

Jeg klarer liksom ikke helt å skjønne det.

Filmen er den samme <check>

Fortsatt samme skuespillere <check>

Ikke tvangsdubbet til svensk <check>

Hva er da egentlig det store problemet?

7697576[/snapback]

Høh? Jeg synes det ser helt banalt ut med slike cover. Er du av de som heller ikke kjøper fine utgaver da fordi filmen er den samme og skuespillerne de samme?

7697646[/snapback]

Ja, hvorfor ikke?

Eneste jeg eventuelt skulle gidde kjøpe meg spesialcovra spesialutgaver av er sesonger av Simpsons og alt som har med Monty Python å gjøre. Annet enn det så driter jeg i det. Eventuelt hvis det er noe ekstramateriale som kan være interessant, da bryr jeg meg. Ser mer på pris enn mengde ekstramateriale

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...