Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
A Bronx Tale

Godfather

Førstnevnte har jeg ikke sett, og er litt usikker på hva jeg forventer av den. Gangsterfilm med Robert De Niro i hovedrollen lover bra, men IMDB gir bare 7.5

7667850[/snapback]

Det er vel ikke en altfor dårlig score, så ikke sett forventningene for lave, men ikke for høye samtidig kanskje?

Lenke til kommentar
A Bronx Tale

Godfather

Førstnevnte har jeg ikke sett, og er litt usikker på hva jeg forventer av den. Gangsterfilm med Robert De Niro i hovedrollen lover bra, men IMDB gir bare 7.5

7667850[/snapback]

7,5 på IMDb er egentlig veldig bra. Når det er mange tusener som stemmer på filmen er det lett for at den havner rundt denne karakteren. Så å se ned på en film som har 7,5 på IMDb må du alldeles ikke gjøre. Det er jo forøvrig bare 0,2 fra å komme inn på topp 250 listen. :)

Lenke til kommentar
A Bronx Tale

Godfather

7667850[/snapback]

7,5 på IMDb er egentlig veldig bra. Når det er mange tusener som stemmer på filmen er det lett for at den havner rundt denne karakteren. Så å se ned på en film som har 7,5 på IMDb må du alldeles ikke gjøre. Det er jo forøvrig bare 0,2 fra å komme inn på topp 250 listen. :)

7668651[/snapback]

Sannhet med modifikasjoner. Se på f.eks. Garden State. 8.0 i vektet rating, mange stemmer, men likevel ikke på top 250. Systemet er ganske frustrerende, men det skal sies at jeg ikke har gjort forsøk på å finne ut hvordan det funker. Har bare sett på den formelene på bunnen av topplista uten at den gjør meg noe klokere.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642
A Bronx Tale

Godfather

7667850[/snapback]

Det er vel ikke en altfor dårlig score, så ikke sett forventningene for lave, men ikke for høye samtidig kanskje?

7668561[/snapback]

Så den nettopp, og kan si at det er en helt grei film. 7/10

Lenke til kommentar
Salg hos Play.com:

7671989[/snapback]

Noen som har sett denne? Har alltid hatt dårlige assosiasjoner med denne filmen uten at jeg vet helt hvorfor.

7673146[/snapback]

Tynn historie, imponerende fysikk og stunts (men lider i mine øyne litt av å ha kommet like etter Tony Jaas mer imponernde ting i Ong-bak og Tom yum goong), ganske underholdende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...