Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg gjør i allefall det, og jeg er ingen film-vitenskap-dude. Jeg har sikkert ikke engang gode nok karakterer til å komme dit. Vel, ikke jeg analyserer ikke akkurat forskjellige versjoner av filmer som "Gone in Sixty Seconds" og sånn, men filmer som "må" analyseres, analyserer jeg. I allefall filmer som DD og Butterfly Effect (osv).

Donnie Darko er jo favorittfilmen min da, så jeg kan ikke nøye meg med en så kjedelig versjon som den 3'disceren. Jeg har metallboksen med DC i. Jeg skal så snart som mulig skaffe meg metallboks-utgaven av kinoversjonen også. Den har dessuten også noen flere commentaries (skuespillere, etc) som jeg bare MÅ høre. :love:

7507195[/snapback]

Eg har DD i tinnutgåve frå Tyskland, har sett både DC og kinoversjonen, men sidan DC har fleire scenar ser eg ikkje poenget med å ha kinoversjonen, kva skal du sjå den etter? Har sett alt av ekstramateriale som fulgte med filmen, ikkje at det var så veldig mykje, så eg kunne godt tenke meg å hatt ei større utgåve.

Edit: Om du får meir ekstramateriale med ei utgåve av kinoversjonen forstår eg kvifor du vil ha den.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Kinoversjonen er også litt bedre på noen punkter. DC'en blir liksom litt lett å forstå av alle tekstene som kommer opp sånn. Dessuten kommer de opp og forsvinner alt for raskt, så man får aldri lest dem ferdig, med mindre man setter på pause. :p

Uansett, det er en prinsippsak. DD er min favorittfilm (forever), og da er det en selvfølge at jeg skaffer metallboksen av kinoversjonen også. Skal ikke se bort fra at jeg skaffer 3-disceren en gang i fremtiden også. ^^

Lenke til kommentar

Etter en uke uten en film i postkassa så begynte abstinensene å komme og heldigvis så kom det en film i dag :p

Tremors II: Aftershocks

7$ fra DDD, er vel en av backorderne fra 20% salget som endelig dukket opp...

Edit:

Den nye CE utgaven av Irréversible falt ned i postkassa fra play for den nette sum av 17.99€

Pluss et par til fra DDD...

Endret av Manx
Lenke til kommentar

På en elektronikkbutikk på Gardermoen:

Armageddon.

3 for 249kr, søsteren min kjøpte to andre filmer.

På Platekompaniet, julegave til meg selv:

The Nightmare Before Christmas 99,-

Donald Ducks juleeventyr. 129,-

I tillegg datt følgende filmer ned i postkassen fra bokkilden:

The Day After Tomorrow

Ocean's Twelve

The Pianist

Apocalypse Now

Edit: Glemte å si at jeg bestilte følgende fra CDON:

Home Alone 1. 49,-

Home Alone 2. 49,-

Endret av Fisker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...