Gjest medlem-105082 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Kjøpte nettopp Hitch til 99 ,- Gleder meg Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Det gjør du rett i - koslig film. Se den med damen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Det gjør du rett i - koslig film. Se den med damen. 7509714[/snapback] Det skal jeg gjøre! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Jeg gjør i allefall det, og jeg er ingen film-vitenskap-dude. Jeg har sikkert ikke engang gode nok karakterer til å komme dit. Vel, ikke jeg analyserer ikke akkurat forskjellige versjoner av filmer som "Gone in Sixty Seconds" og sånn, men filmer som "må" analyseres, analyserer jeg. I allefall filmer som DD og Butterfly Effect (osv). Donnie Darko er jo favorittfilmen min da, så jeg kan ikke nøye meg med en så kjedelig versjon som den 3'disceren. Jeg har metallboksen med DC i. Jeg skal så snart som mulig skaffe meg metallboks-utgaven av kinoversjonen også. Den har dessuten også noen flere commentaries (skuespillere, etc) som jeg bare MÅ høre. 7507195[/snapback] Eg har DD i tinnutgåve frå Tyskland, har sett både DC og kinoversjonen, men sidan DC har fleire scenar ser eg ikkje poenget med å ha kinoversjonen, kva skal du sjå den etter? Har sett alt av ekstramateriale som fulgte med filmen, ikkje at det var så veldig mykje, så eg kunne godt tenke meg å hatt ei større utgåve. Edit: Om du får meir ekstramateriale med ei utgåve av kinoversjonen forstår eg kvifor du vil ha den. Endret 15. desember 2006 av Zeph Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Kinoversjonen er også litt bedre på noen punkter. DC'en blir liksom litt lett å forstå av alle tekstene som kommer opp sånn. Dessuten kommer de opp og forsvinner alt for raskt, så man får aldri lest dem ferdig, med mindre man setter på pause. Uansett, det er en prinsippsak. DD er min favorittfilm (forever), og da er det en selvfølge at jeg skaffer metallboksen av kinoversjonen også. Skal ikke se bort fra at jeg skaffer 3-disceren en gang i fremtiden også. ^^ Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) I dag var jeg på elkjøp og kjøpte Syriana og Der Clown. Begge til 99,- Må si jeg ikke har så utrolig høye forventninger til Der Clown, da jeg aldri har hørt noe særlig om den. Noen som har sett den? Evt hva syns dere om den? Endret 15. desember 2006 av 3raz3r Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Band of Brothers fra Playx.no til 199,-. Men frakta svei på 69,-. Pytt pytt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Band of Brothers fra Playx.no til 199,-. Men frakta svei på 69,-. Pytt pytt. 7510371[/snapback] Pyttsann! Du vil ikkje angre på det kjøpet, ein fantastisk serie. Er ikkje utan grunn den har fått 9.6/10 på IMDB. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Etter en uke uten en film i postkassa så begynte abstinensene å komme og heldigvis så kom det en film i dag Tremors II: Aftershocks 7$ fra DDD, er vel en av backorderne fra 20% salget som endelig dukket opp... Edit: Den nye CE utgaven av Irréversible falt ned i postkassa fra play for den nette sum av 17.99€ Pluss et par til fra DDD... Endret 16. desember 2006 av Manx Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Idag fikk jeg Tartan Asian Extreme utgavene av de to filmene A Bittersweet Life og Dead or Alive. Disse filmene skulle Amazon UK ha henholdsvis 95 og 85 kroner for. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) På en elektronikkbutikk på Gardermoen: Armageddon. 3 for 249kr, søsteren min kjøpte to andre filmer. På Platekompaniet, julegave til meg selv: The Nightmare Before Christmas 99,- Donald Ducks juleeventyr. 129,- I tillegg datt følgende filmer ned i postkassen fra bokkilden: The Day After Tomorrow Ocean's Twelve The Pianist Apocalypse Now Edit: Glemte å si at jeg bestilte følgende fra CDON: Home Alone 1. 49,- Home Alone 2. 49,- Endret 16. desember 2006 av Fisker Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Band of Brothers fra Playx.no til 199,-. Men frakta svei på 69,-. Pytt pytt. Pyttsann! Du vil ikkje angre på det kjøpet, ein fantastisk serie. Er ikkje utan grunn den har fått 9.6/10 på IMDB. Hehe. Jeg gleder meg ja! Har du den hjemme eller Zeph? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Jeg kjøpte meg i dag de nysteriske Påskenøttene som ble sendt på TV2 i 2004 for 60kr på Spaceworld. Du finner knapt bedre underholdning! Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Alle disse for 660 kroner hos free record shop: Jackie Brown Platoon Ocean's Eleven Team America Den fabelaktige Amalie fra Montemarte Thin Red Line Der Untergang A Bridge Too Far The Magnificent Seven De Ubestikkelige O Brother, where art thou Tilsammen 11 filmer. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Band of Brothers fra Playx.no til 199,-. Men frakta svei på 69,-. Pytt pytt. Pyttsann! Du vil ikkje angre på det kjøpet, ein fantastisk serie. Er ikkje utan grunn den har fått 9.6/10 på IMDB. Hehe. Jeg gleder meg ja! Har du den hjemme eller Zeph? 7515105[/snapback] Jepp, har sett heile serien. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Var på space world i dag og kjøpte 4 filmer til 300 kr. Desperado, Rambo: First Blood Part 2, Wyatt Earp og Tora! Tora! Tora! . Så dette skal bli en fin filmkveld! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Kjøpte The Producers og Eternal sunshine of the spotless mind på Platekompaniet på tirsdag. 59,50,- pr stk (: Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Slengte inn en bestilling av Bad Boys Box Collection som inneholdt Bad Boys og Bad Boys 2 fra play.com i går. 10£ Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Indiana Jones Collection - 449kr på Video Nova. Nå skal jeg kose meg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Highlander til 59 spenn på den søndagsåpne platebutikken da jeg var å handla julegaver til familien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå