Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er skjeldent jeg liker DC versjonen bedre, men har alltid lyst å se dem minst én gang. Hvertfall Donnie Darko siden det er en såpass kryptisk film, blir tøft å se mer forklarende materiale. Er hovedsaklig derfor. Så kan jeg se TC igjen om et år eller to (og igjen, og igjen opp gjennom årene) siden den mest sannsynligvis er den beste. Er vanligvis for mye unødvendige scener i DC-er, de har en tendens til å bli for lange og kjedelige i forhold til TC.

Endret av Scarface^
Lenke til kommentar
Sammenlikne med DC, analysere forskjellene, begrunne hvorfor, se nyanser mellom de ulike versjonene. Kanskje nyte den mer enn DC hvis man liker den bedre.

7505574[/snapback]

Du går på filmvitenskap eller noko sånt antar eg? Kunne ikkje falle meg inn å sjå begge versjonane for å analysere noko som helst. :p

Lenke til kommentar
Sammenlikne med DC, analysere forskjellene, begrunne hvorfor, se nyanser mellom de ulike versjonene. Kanskje nyte den mer enn DC hvis man liker den bedre.

7505574[/snapback]

Du går på filmvitenskap eller noko sånt antar eg? Kunne ikkje falle meg inn å sjå begge versjonane for å analysere noko som helst. :p

7505706[/snapback]

 

Jeg gjør i allefall det, og jeg er ingen film-vitenskap-dude. Jeg har sikkert ikke engang gode nok karakterer til å komme dit. Vel, ikke jeg analyserer ikke akkurat forskjellige versjoner av filmer som "Gone in Sixty Seconds" og sånn, men filmer som "må" analyseres, analyserer jeg. I allefall filmer som DD og Butterfly Effect (osv).

 

Donnie Darko er jo favorittfilmen min da, så jeg kan ikke nøye meg med en så kjedelig versjon som den 3'disceren. Jeg har metallboksen med DC i. Jeg skal så snart som mulig skaffe meg metallboks-utgaven av kinoversjonen også. Den har dessuten også noen flere commentaries (skuespillere, etc) som jeg bare MÅ høre. :love:

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Donnie Darko - Collector's Edition (3 Disc Box Set) fra Ezydvd.com

 

Og bare for ca 160 spenn. Ikke verst siden det er den eneste Donnie Darko DVD-en med både theatrical- og director's cut. Og en hel del ekstra materiale naturligvis.

7505508[/snapback]

Den skal haes, men blir vel litt dyrere enn 160 spenn når man regner med frakt?

 

Mary-Kate And Ashley Olsen Collection

Our Lips Are Sealed / Winning London / Holiday In The Sun

olsensistes.jpg

99,- på Platekompaniet.

7508608[/snapback]

Hva følte du fra du plukket den opp i hyllen til du gikk bort til kassen? Jeg ville heller gått naken hjem fra byn enn å bli sett kjøpe de filmene.

Lenke til kommentar
Mary-Kate And Ashley Olsen Collection

Our Lips Are Sealed / Winning London / Holiday In The Sun

[img,]http://www.platekompaniet.no/cover/102%20x%20150/olsensistes.jpg[/img]

99,- på Platekompaniet.

7508608[/snapback]

Hva følte du fra du plukket den opp i hyllen til du gikk bort til kassen? Jeg ville heller gått naken hjem fra byn enn å bli sett kjøpe de filmene.

7509447[/snapback]

Det er nok fordi du bryr deg om hva andre synes. Om noe var flaut, så var det at jeg kjøpte de og en horror-erotica film i samme sleng.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
Kan jeg spørre hva som fikk deg til å bruke penger på de filmene i det hele tatt? Horror-erotica framfor Olsen-twins anyday btw.

7509598[/snapback]

Du har tydeligvis ikke forstått det.

7509613[/snapback]

 

Oh, he has.

 

Men fra alvor til enda mer alvor:

 

Steffy, jeg tok hintet, og kjøte 'The Sting' i dag, sammen med 'Terminator' (ultimate edition) 'The Exorcism of Emily Rose' og en twin-pack med Moulin Rouge og Romeo + Juliet. "4 for 300"-tilbud hos ICA Maxi.

 

Men faen... FILMENE VAR IKKE FOR MEG! :cry:

Måtte bruke pengene på julegaver til søskenene. Jaja, jeg får låne The Sting og se den en gang i romjula da. :)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...