Gunfreak Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 bestilte LOTR:ROTK extended, fra cdon.com bare 11 dager igjen:D Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Back from London and the Virgin Megastore! For en herlig butikk! Mission Impossible Double Pack Heat Reservoir Dogs Taxi Driver El Mariachi - Desperado - Once upon a time in Mexico The Clash - London Calling (CD & DVD) Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Pirates of the Caribbian <--- genialt! Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Shawshank Redemption. skal ha den nye 10 års jubileum filmen au V Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Når jeg åpnet postkassa i dag så lå den en hyggelig pakke nedi der som jeg bestilte fra cdon.no. Nemlig Trilogy of the dead Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Pen liste, Zaeira. Ikke noe annet enn forventet fra deg. Takk, takk. Har alltid skammet meg over hvor få Kurosawa-filmer jeg har sett, så jeg kjøpte denne i går: Shichinin no samurai / Seven Samurai - Akira Kurosawa Endret 2. desember 2004 av Zaeira Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 master and commander Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Harry Potter og fangen fra Azkaban. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Kill bill vol. 1&2 Jackie brown Reservoir Dogs King Arthur The corrs live at the royal albert hall, St. Patrick's day The corrs MTV unplugged (gikk litt amok på free record shop og Obs! ) neste blir garantert ROTK Ex Endret 2. desember 2004 av MrLee Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Handlet meg nettopp: - Naked Lunch - Reflections of Evil - Big Fish - Barry Lyndon - Zerkalo/The Mirror Totalt... 550 kroner tipper jeg. Lenke til kommentar
neon king Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 bad boys og torque Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Fikk Alien Quadrilogy Box (9 Disc) i adventskalenderen i dag. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 En boks med ni disker på én dag i adventskalenderen? Jeg har sånn Flax-kalender til 50 kroner. Skikkelig spennende. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 En boks med ni disker på én dag i adventskalenderen? Jeg har sånn Flax-kalender til 50 kroner. Skikkelig spennende. La meg omformulere meg. Jeg fikk Alien Quadrilogy Box som adventsgave i år. Lenke til kommentar
PastaJensen Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 The dead triology, vart hekta av nyinspillingen av dawn of the dead. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Shrek 2, Monsterbedriften og Predator Lenke til kommentar
Algron Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Bestilte nettopp The Lord Of The Rings: The Fellowship Of The Ring - Director's Extended Version på Play.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå