Ceaucescu Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Il Conformista, Special Collector's Edition 7403024[/snapback] Deilig å se denne filmen har blitt tilgjengelig på DVD. Knallfilm. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Il Conformista, Special Collector's Edition Deilig å se denne filmen har blitt tilgjengelig på DVD. Knallfilm. Jepp, den er filmkunst på sitt beste. Og når vi snakker om det, kjøpte en film for en liten stund siden, Sátántangó, ny R2 UK 3-disc utgave. Så den forrige helg. Wow. 7.5 timer med sort/hvitt ungarsk depresjon høres ut som rene oppskriften på innleggelse, men for en film! Skal mye til for å få en blekere og dystrere film enn dette, men allikevel så var den usedvanlig fascinerende. Også det filmtekniske, med flere lange 10-minutters tagninger som nesten tok pusten fra meg. Lenge siden jeg har sett noe så bra. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Ein liten førjulpresang til meg selv, transporter 1+2 twin pack på playx til 66 kr. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 må vel bli superman ultimate ...saken .. den med alle 7 filmene og tegneserien fra 40tallet ... ja det er 7 filmer, Superman: The movie, Superman : The Donner Cut, Superman II, Superman II: The Donner Cut, Superman II, Superman IV og Superman Returns 7 DVDer med filmer og 6 DVDer med dokumentarer og godsaker Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Lokal sjappe The Big Lebowski - 69,- Oops! Sportstabber - 39,- The Pianist - 59,- Danny The Dog - 59,- The Texas Chainsaw Massacre - 69,- Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Naboer til 0,- på bokkilden.no Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Kjøpte disse på fredag: Minority Report Scanners 2 Havana A Bronx Tale X-Men Conan - The barbarian Natural Born Killers Gangs of new york The Last Castle Gosford Park Ordinary Decent Criminals Monster's Ball Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Bestilte SW ep. 1-3 i går. 66 kr. stk I dag bestilte jeg Collectors Edition av Robin Hood: Prince of THieves Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Kjøpte disse på fredag: Minority Report Scanners 2 Havana A Bronx Tale X-Men Conan - The barbarian Natural Born Killers <- Fengende film :!: Gangs of new york The Last Castle Gosford Park Ordinary Decent Criminals Monster's Ball 7415086[/snapback] Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) **EDIT: Våttevver LIZZAM!! Endret 3. desember 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Doga Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) En barndoms våt drøm! Begynte nesten å gråte da jeg fant den, og bestilte den fortere enn svint. I jula skal jeg sette en ny standard for nytelse når denne boksen skal elskes med av mine blå øyne Edit: Prisen på sida der er nok litt feil, både i mailen jeg fikk og på checkoutsida var prisen £ 55.31, ikke £ 64-noe. Endret 4. desember 2006 av Doga Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Edit: Prisen på sida der er nok litt feil, både i mailen jeg fikk og på checkoutsida var prisen £ 55.31, ikke £ 64-noe. Prisen på siden er sikkert riktig, Amazon trekker fra britisk MVA for norske kunder så den endelige prisen blir litt billigere. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 The Sting til kr 0,- fra Bokkilden. Lenke til kommentar
............... Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Pulp Ficition til 0,- på Bokkilden Rare greier detta gavekort greiene Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 The Royal Tenanbaums, gratis. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Das Boot og Broken Flowers. Gratis. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Pulp Ficition til 0,- på Bokkilden Rare greier detta gavekort greiene 7424660[/snapback] Jeg dro med meg Apocalypse Now til 0kr. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Wallace & Gromit - The Curse of the Were-rabbit til 79 kroner på kiwi Lenke til kommentar
Doga Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Edit: Prisen på sida der er nok litt feil, både i mailen jeg fikk og på checkoutsida var prisen £ 55.31, ikke £ 64-noe. Prisen på siden er sikkert riktig, Amazon trekker fra britisk MVA for norske kunder så den endelige prisen blir litt billigere. 7424371[/snapback] Aha, mener å ha fått med meg noe sånt en gang i tiden ja, men det har gått meg hus forbi Takk for informasjonen. Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Night of the Living Dead Freeway 79kr for begge på KIWI Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå