Gunfreak Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Austin Powers Trilogien €19 fra play.com Miami Vice €19 fra play.com Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Målet mitt er å gifte meg med en kvinne som deg Gunhild, som klarer å kjøpe en slik film på egenhånd og nyte den. 7372879[/snapback] Du synes det er oppsiktsvekkende at en kvinne klarer å kjøpe The Usual Suspects helt på egenhånd. Det er intet annet enn en grov fornærmelse, både ovenfor Gunhild og kvinner generelt. Jeg tror ikke et slik forventningsnivå tjener gitemålet, unge herremann. Siste kjøpt: The Scarlett Empress - CC The Life Aquatic With Steve Zissou - CC The Discreet Charm of the Bourgeoisie - CC In the Mood for Love - CC Onibaba - CC The Killing The King of Comedy Heavenly Creatures Amores Perros Alt fra deepdiscount.com til en anstendig pris. Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) City Of God 76kr Signs 59kr The Rules of Attraction 49kr The Butterfly Effect 49kr Fabuleux destin d'Amélie Poulain, Le 59kr Alle priser er inkl. frakt og ble bestilt fra www.playx.no Endret 28. november 2006 av atsjoo Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Scarface 66kr Harry Potter GoF 66kr Kosepris. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 PlayX har veldig fine prisar for tida. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 PlayX har veldig fine prisar for tida. 7382581[/snapback] De har ALLTID fine priser (på varene - fraktprisen, spesielt på bokser, er en annen historie). Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Once upon a time in the west: Special Collector's Edition The Terminator: Ultimate edition 74,50kr for begge hos platekompaniet Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg rasket med meg The Polar Express for en hundrings da jeg var innom Norli nå i kveld. Har ikke sett denne enda. Skal spare den til jula. Blir deilig å endelig få sett en ny julefilm. Tradisjoner er fine saker, men det skader aldri med noe nytt i tillegg. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 The Italian Job JFK For totalt 150 splittet med en kamerat på Free Records Shops 4 for 300 tilbud. Også måtte jeg kjøpe meg et par postere, nærmere bestemt the shawshank redemption og Pulp fiction "must have" plakaten med Jackson og Travolta. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Hadde ikke vært på platekompaniet på over en uke så da hadde det kommet en del nye filmer på nice price delen. The Pink Panther (2006) Corpse Bride Kiss Kiss Bang Bang Saints and Soldiers GoodFallas The Polar Express Firewall sammenlagt pris 736.- Pink panther kjøpte jeg bare for å se hva Steve Martin og Kevin Kline kan gjøre sammen. Firewal kjøpte jeg da det er lenge siden jeg har sett noen Harrison Ford film(selv om den sikkert er dårlig) Endret 30. november 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg rasket med meg The Polar Express for en hundrings da jeg var innom Norli nå i kveld. Har ikke sett denne enda. Skal spare den til jula. Blir deilig å endelig få sett en ny julefilm. Tradisjoner er fine saker, men det skader aldri med noe nytt i tillegg. 7389960[/snapback] Legger du inn en anmeldelse når du har sett den, eller? Lurer på om jeg skal plukke med meg et eksemplar fra Free Record Shop. Lenke til kommentar
Rockagirl Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Har akkurat kjøpt disse filmene Head above water Hodet over vannet Pirates of the Caribbean: Dead man's chest Shes the man Take the lead Just friends Og The Notebook I kveld/natt skal jeg kooose meg med masse film Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg rasket med meg The Polar Express for en hundrings da jeg var innom Norli nå i kveld. Har ikke sett denne enda. Skal spare den til jula. Blir deilig å endelig få sett en ny julefilm. Tradisjoner er fine saker, men det skader aldri med noe nytt i tillegg. 7389960[/snapback] Legger du inn en anmeldelse når du har sett den, eller? Lurer på om jeg skal plukke med meg et eksemplar fra Free Record Shop. 7394534[/snapback] Tja, kan alltids det, men jeg hadde ikke tenkt å se den før i romjula, jeg da. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg rasket med meg The Polar Express for en hundrings da jeg var innom Norli nå i kveld. Har ikke sett denne enda. Skal spare den til jula. Blir deilig å endelig få sett en ny julefilm. Tradisjoner er fine saker, men det skader aldri med noe nytt i tillegg. 7389960[/snapback] Legger du inn en anmeldelse når du har sett den, eller? Lurer på om jeg skal plukke med meg et eksemplar fra Free Record Shop. 7394534[/snapback] Tja, kan alltids det, men jeg hadde ikke tenkt å se den før i romjula, jeg da. 7395494[/snapback] kjøpte den i dag jeg også, tenke jeg skulle se den lille julaften eller på julaften Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 James Bond - Diamonds are Forever - 80kr på Smart Club Alt for lenge siden jeg har sett James, så jeg dro med meg den første jeg så. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Da var den endelig kommet og jeg vet ha jeg skal bruke kvelden på, 4 timer sammen med Kevin Smith i: An Evening with Kevin Smith 2: Evening Harder, 21$ fra DDD Pluss litt annet moro fra DDD også, se DVD profiler for siste moro- 1735 ---> Edit: Linken var til den første, bare overse den Endret 1. desember 2006 av Manx Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Idag fikk jeg Au Revoir Les Enfants Criterion Collection og Leaving Las Vegas fra DDD. Filmene ble bestilt under 20% Off salgets siste dager, de kostet meg ca 165 kroner + frakt. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Kjøpte idag LOTR-trilogien i en meget, meget pen utgave. Ordentlig innbundet med virkelig gjennomført cover. Er forresten 2 disc, limited edition. Betalte 160,- pr. film og med tanke på gjennomførelsen av denne utgivelsen var det definitivt verdt det. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Fikk i går og i dag, alt R1 fra USA: World Trade Center, 2-disc Commemorative Edition The Chronicles Of Narnia: The Lion, The Witch And The Wardrobe, 4-disc Extended Edition Clerks II, 2-disc Special Edition The Punisher, Extended Cut Miami Vice, Unrated Director's Edition Novecento AKA 1900, 2-disc Collector's Edition Il Conformista, Special Collector's Edition Home Alone, Family Fun Edition A Fish Called Wanda, 2-disc Special Collector's Edition Nowhere Man, Complete Series 9-disc Set Robin Hood, Most Wanted Edition Oldboy, 3-disc Collector's Edition Tin Box Og fikk bekreftet dette blir sendt på mandag: A Scanner Darkly Lady In The Water The Wicker Man (2006) Huo Yuan Jia AKA Jet Li's Fearless The Simpsons: The Complete Ninth Season Jau, det skal bli lite dødtid i juleferien. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg MÅTTE bare utnytte DDD sitt utrolig gode "Buy 1 Get 1 FREE"-tilbud, og hamstret med meg følgende: -The Shield sesong 3 -The Shield sesong 4 -The Lone Gunmen -Over There Totalt ca 560kr, noe som er en syk pris, mtp at jeg faktisk får 30-40 timer med underholdning for disse pengene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå