Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Idag fikk jeg jaggu Band of Brothers Tin Boxen jeg bestilte for en 14 dagers tid siden. Tollvesenet måtte holde pakken tilbake til jeg fikk avklart innholdets verdi. Dette p.g.a. det at gutta hos CD WOW! ikke fant det nødvendig å merke forsendelsen med pakkens verdi.

Endelig fant jeg den (med hjelp fra Njål) til under MVA-grensa, endte vell på en i overkant av 195 kroner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For en god stund siden deltok jeg i en internettundersøkelse, hvor jeg fikk en "premie" til slutt. Da kunne jeg velge mellom enten en DVD-film, eller to kinobilletter. Jeg valgte DVD-filmen Crash.

Men mongo-folka som styrer med den undersøkelsen sendte aldri filmen, så i dag stakk jeg like så godt ned på Spaceworld, som nylig har åpnet nede i byen her, og kjøpte filmen for 60kr. Skal spare den til helga. Gleder meg. :)

Lenke til kommentar
For en god stund siden deltok jeg i en internettundersøkelse, hvor jeg fikk en "premie" til slutt. Da kunne jeg velge mellom enten en DVD-film, eller to kinobilletter. Jeg valgte DVD-filmen Crash.

7231007[/snapback]

Akkurat her ble jeg veldig optimistisk, kanskje jeg også ville få denne filmen i postkassen i løpet av uken.

Men mongo-folka som styrer med den undersøkelsen sendte aldri filmen, så i dag stakk jeg like så godt ned på Spaceworld, som nylig har åpnet nede i byen her, og kjøpte filmen for 60kr. Skal spare den til helga. Gleder meg. :)

Men den gang ei..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...