Bilet Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Om verda er rund kan verda går rundt, om det er firkanta...blir det noko heilt anna, fylla er bra, og da er du og...fyllapost?...nehei...kjøpte free willy sist...konge fil! Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Skål. - Notorious - Alfred Hitchcock - Dersu Uzala - Akira Kurosawa DFK. ~200,-. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Syriana er meget bra, Clooney gjør vel en av sine aller beste roller til dags dato... Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 CSI: Grave Danger Kr 100,- @QXL King Kong 2 disc limited edition Kr 45,- @QXL Naboer Kr 60,- @QXL Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Quentin Tarantino Collection box (6 Disc) -Kill Bill 1 -Kill Bill 2 -Jackie Brown -Reservoir Dogs 189,- på cdon Sorte Orm - Collection Box -Sesong 1-4 199,- på cdon Lenke til kommentar
Njål Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Skål. - Notorious - Alfred Hitchcock - Dersu Uzala - Akira Kurosawa DFK. ~200,-. 7173297[/snapback] Håper utgaven av Dersu Uzala yter filmen noenlunde rettferdighet. Hvis det ikke har skjedd noen nye restaureringer jeg ikke har hørt om er de beste utgavene på DVD ikke mer enn sånn noenlunde bildemessig, og en del ganske dårlige. Men en av mine absolutte favoritt-filmer. Glad jeg ha sett den i god stand på kino. EDIT: Og fikk Reservoir Dogs Gasoline Can Edition i går (egentlig fredag, men da var jeg for forkjølet til å gå på postkontoret). Endret 29. oktober 2006 av Njål Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Mission Impossible III 139kr @Ica Maxi Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Håper utgaven av Dersu Uzala yter filmen noenlunde rettferdighet.Hvis det ikke har skjedd noen nye restaureringer jeg ikke har hørt om er de beste utgavene på DVD ikke mer enn sånn noenlunde bildemessig, og en del ganske dårlige. Men en av mine absolutte favoritt-filmer. Glad jeg ha sett den i god stand på kino. 7174317[/snapback] Jeg kjøpte R3 Spectrum-utgivelsen. Langt ifra noe å skryte av (spesielt på bilde- og lydfronten). Men kjøpet var ikke planlagt. Slang den bare opp i handlekurven for å fylle opp 'kvota'. Men absolutt en av mine favorittfilmer òg, så det er egentlig ikke et kjøp jeg angrer på, likevel. Ikke verre enn å oppgradere senere. Har aldri fått sett den på kino. Har tittet innom Cinematékets program fra tid til annen, men aldri sett den listet opp. Synd. Hvor god stand filmen ville hatt der er vel også noe en kan spørre om. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Sist jeg så den på kino var printet begynt å bli slitt, tror gangen før det også. Men de første par gangene tett på strøkent (har sett den på kino noen ganger opp gjennom årene). Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Kjøpte meg filmen Thumbsucker på Filmfabrikken i dag, den måtte jeg punge ut 99,- for. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Syriana er meget bra, Clooney gjør vel en av sine aller beste roller til dags dato... 7173485[/snapback] Nåååh. Har alltid elsket Clooney i omtrent alle hans roller, jeg. Han er på en måte en superhelt, men likevel veldig jordnær. Liker alltid de karismatiske, kalde rollene hans. Håper han får rollen som Sam Fisher. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Syriana er meget bra, Clooney gjør vel en av sine aller beste roller til dags dato... Nåååh. Har alltid elsket Clooney i omtrent alle hans roller, jeg. Han er på en måte en superhelt, men likevel veldig jordnær. Liker alltid de karismatiske, kalde rollene hans. Håper han får rollen som Sam Fisher. Jepp, har alltid likt Clooney. Ikke så mye info om Splinter Cell: The Movie dog. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Fletch lever Kostet 99,- på butikken. Var så lenge siden jeg så den (12-13 år siden), så jeg måtte ha den igjen. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 House of a 1000 corpses Pulp fiction The rock V for vendetta Villmark Walk the line 550,- på Playx.no Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Var på Elkjøp istad, der kjøpte jeg meg Lost Sesong 2, den kostet meg 379 kroner. Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) . Endret 23. april 2016 av NorThy Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 The Kid (Chaplin) Badlands Arven (Per Fly) Tilsammans 59,- pr stk på platekompaniet Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 disse henta jeg på posten i dag Clerks: 10th Anniversary Edition True Lies The Texas Chainsaw Massacre The Man In The Iron Mask Star Trek 1 - The Motion Picture Shaun Of The Dead Pitch Black Paths Of Glory Natural Born Killers Manhunter Executive Decision Excalibur Doom Don't Be A Menace To South Central While Drinking Your Juice In The Hood: Special Edition Underworld Evolution Bad Boys Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Dagens fangst fra DDD: Reservoir dogs: 15th Anniversary Edition Chasers Heartbreakers Under Siege 2: Dark Territory Dracula: Dead and Loving It The Pelican Brief Barb Wire Green Street Hooligans M:i:III: 2-Disc Collector's Edition Fra play: Night of the Living Dead (1990) Da begynner jeg å nærme meg faretruende nok et rundt tall igjen Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Fikk Transformers: The Movie, 2-disc 20th Anniversary Special Edition, $13 fra USA. Skal bli moro å se denne på nytt, lurer på om det blir samme opplevelse som da jeg så den som liten... Og om en liten ordre eller to så kan DVD-samlingen min feire å ha nådd det runde tall av 3000. Ikke at størrelsen betyr noe... ikke sant Manx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå