Manx Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Skuffende soundtrack av Eric Serra på den der. 7100816[/snapback] Det var et veldig ordinært score for å si det pent, men filmen var jo helt grei underholdning og det hjelper jo at Salma Hayek og Penelope Cruz er med Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Siste film jeg kjøpte: Das Boot Directors cut Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Har ikke kjøpt så mange filmer i den nærmeste fortid, men det jeg kjøpte sist var Izzat Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Siste filmen jeg bestillte var RAN Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Takket være Manx's tips om salg på play ble disse nettopp bestilt: Shane Backs Kiss Kiss Bang Bang (2005) Paul McGuigan's Lucky Number Slevin (2006) Begge til 8,99 EUR (i underkant av 80 kr) hver. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 samme her, takket være Manx forsvant €173 Bad Boys (Will Smith) (Region 2 DVD) Clerks: 10th Anniversary Edition (3 Discs) (Region 2 DVD) Don't Be A Menace To South Central While Drinking Your Juice In The Hood: Special Edition (Region 2 DVD) Doom (Region 2 DVD) Excalibur (Region 2 DVD) Executive Decision (Region 2 DVD) Groundhog Day (Region 2 DVD) Manhunter (Region 2 DVD) Natural Born Killers (Region 2 DVD) Paths Of Glory (1957) (Region 2 DVD) Pitch Black (Region 2 DVD) Rambo Trilogy Box Set (Region 2 DVD) Shaun Of The Dead (Region 2 DVD) Star Trek 1 - The Motion Picture (Spec. Ed.) (2 Discs) (Region 2 DVD) The Man In The Iron Mask (DiCaprio) (Region 2 DVD) The Texas Chainsaw Massacre (Original Uncut Version) (Region 2 DVD) True Lies (Region 2 DVD) Underworld Evolution (Region 2 DVD) Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Det var et veldig ordinært score for å si det pent, men filmen var jo helt grei underholdning og det hjelper jo at Salma Hayek og Penelope Cruz er med 7119914[/snapback] Goldeneye og Fifth Element, samt Leon og Nikita, har jo mye bedre soundtrack. Eric begynner vel å gå seriøst tom for ideer. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Noe som faktisk er godt gjort siden han ikke har laget alt for mange av dem heller 15-20 stk +- Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) På tide med en skikkelig oppdatering over de seneste innkjøp. Fra turen i England på forskjellige butikker, som HMV og Virgin: - Fulham: One Team in Fulham - The Story of Fulham's 2005/06 Premiership Season £15 - Rome: Sesong 1 £34.99 - Cube: Three DVD Special Edition Boxset £10 - The Batman Legacy (4 disc) £14.99 - Gladiator: 3 disc Extended Special Edition £6.99 - Ong-Bak £3.99 - Heat £5.99 - Goodfellas £5 - Murderball £5.99 - Ronin: Special Edition (2 disc) £5.99 - Free Willy £4.99 - Phone Booth £3.99 Fra DDD: - Good Burger - Shaft - The Hunt for Red October - Clear and Present Danger - Hard Rain Fra Platekompaniet: - Lost: Sesong 2 429,- Endret 22. oktober 2006 av Bilet Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Fra Play sin October Blowout: The 40 Year Old Virgin (2005) Jarhead (2005) Fear and Loathing in Las Vegas (1998) Totalt 190,-. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Kjøpte følgende filmer på Platekompaniet til i underkant av 600,-: Ghostbusters 1 Ghostbusters 2 Hawaii, Oslo Schpaaa Den som Frykter Ulven Monty Python and the Holy Grail Shichinin no samurai Yojimbo Kakushi toride no san-akunin The Dirty Dozen Snittpris på 60 spenn per utgave er ikke dårlig. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Döden på larvfötter Death Race 2000 Starship Troopers - Special Edition Hjältarna från Telemarken Doublepack - Miller's Crossing / Road To Perdition The Pianist (2 Disc) Nosferatu (1922) Der Untergang (HYR) Evil Dead (Special Edition) Lock Stock & Two Smoking Barrels The Machinist Good Morning, Vietnam - Special Edition Litt diverse, i underkant av 700 kr fra cdon. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 I dag kom Cannibal Holocaust: Deluxe Collector's Edition (2 Disc Digipak), som kostet £8.99 eller NKr112.12 om du vil. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 The Terminator - Ultimate Edition 99,- Ocean`s Eleven Ocean`s Twelve Two-pack til 99,- Platekompaniet i Stavanger. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Da var jeg offisielt over på nytt format (i hvert fall på software, spiller kommer om en måned+); I dag kom de to første HD-DVD'ene inn i samlinga: Carpenters "The Thing", og Serenity, $23,79 hver med frakt fra DVD Pacific. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Kommer du kun til å kjøre HD-DVD eller kommer du til å hive deg på BR også? Tenker at jeg kommer til å sitte på å se på i noen månder før jeg bestemmer meg, mest sannsynlig så kommer jeg til å kjøpe en kompi-spiller som tar både HD-DVD/BR... Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Endelig fikk jeg anskaffet meg "Kiss Kiss Bang Bang". Gleder meg til og se den 79,- på RIMI Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Gratulerer da Njål. Kunne vel ikkje kommet med ein quality-check i filmtråden etterhvert? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Kommer du kun til å kjøre HD-DVD eller kommer du til å hive deg på BR også? Tenker at jeg kommer til å sitte på å se på i noen månder før jeg bestemmer meg, mest sannsynlig så kommer jeg til å kjøpe en kompi-spiller som tar både HD-DVD/BR... 7134894[/snapback] Inntil videre kun HD-DVD (siden jeg allerede har en X360 er HD-DVD'en til den en billig inngangsport til mediet, og i følge visningene så langt skal den ikke stå noe tilbake for standalone-spillerne på bildesida). Så langt kan jeg ikke se noen god grunn til å kjøpe BR, annet enn et relativt begrenset antall filmer der rettigheter er samlet på BR-hender i alle større markeder (når Sony sier at de har støtte i over 50% av filmselskapene fremstiller de det som om de har eksklusiv støtte i disse, mens i virkeligheten støtter de fleste selskapene Sony ramser opp begge formater i noen grad. I tillegg er det en del filmer som er ekslusive BR i USA som har andre rettighetsinnehavere, som støtter HD-DVD, i Europa eller andre steder. Når det gjelder lyd og bildekvalitet er det kodeker som bestemmer dette, ikke teknologien datastrømmen lagres med/på. Begge formater har mer enn høy nok lagringskapasitet og båndbredde til svært lange spillefilmer i 1080p så lenge man bruker moderne, effektive kodeker. Er det snakk om TV-serier eller lignende har jeg ingen problemer om de er fordelt over flere disc'er hvis dette er billigere i innkjøp enn en mangelags megadisc). Kombi-spillere er fremdeles oppe i det blå, det krever at eierne av begge formater tillater det (og Sony/BR har så langt satt seg fullstendig på bakbeina). Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Seinfeld sesong 5 Seinfeld sesong 6 Neste: Seinfeld sesong 1 & 2, 3 og 4.. Må bare takke forumet for at jeg "oppdaget" Seinfeld litt seriøst.. Har sett det før, men det var først etter litt lesing her at jeg begynnte å se for fullt Endret 23. oktober 2006 av Haakon* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå